Posts tonen met het label lifestyle. Alle posts tonen
Posts tonen met het label lifestyle. Alle posts tonen

3 februari 2014

Fashionologie OUT, Sfeja IN!

Lieve bezoek(st)ers


Zoals velen onder jullie me al hebben laten weten, is het jullie opgevallen dat er al lang geen berichtje meer op Fashionologie is verschenen. Ik heb al enkele keren de vraag gekregen hoe dat komt en ik vond dat ik jullie inderdaad nog een antwoord schuldig was... Vandaar dit berichtje!

Ik heb besloten te stoppen met Fashi0nologie. Hier ik heb ik verschillende redenen voor, maar de belangrijkste is toch wel dat ik in veel meer zaken dan enkel beauty en fashion geïnteresseerd ben en ik het gevoel had dat ik die interesses niet op deze blog kwijt kon.

Bloggen is echter een vaste hobby van mij geworden (wat had je nu verwacht na vijf jaar full time bloggen?) en ik wilde mij dan ook niet volledig uit het bloggerswereldje terugtrekken, dus besloot ik een nieuwe blog aan te maken: Sfeja.

Op deze nieuwe blog verschijnen momenteel twee berichtjes per week online. Elke dinsdag een muziekgerelateerd berichtje en elke vrijdag een berichtje over iets anders dat me interesseert. Ik ben echter wel van plan om het aantal berichten per week nog naar boven te trekken, maar dat zijn toekomstplannen!

Ik zou het natuurlijk superleuk vinden als jullie me tegenwoordig op mijn nieuwe blog volgen!

Dankjewel allemaal voor jullie steun doorheen de afgelopen jaren; het is allemaal dankzij jullie dat ik niet gestopt ben met bloggen, hoe zwaar het soms ook kon zijn. Jullie zijn allemaal schatjes!


Lieve groetjes van yours truly
Svea.

14 december 2013

Onlangs opgemaakt

Ik zie steeds vaker 'opgemaakt' video's voorbijkomen op Youtube en ik vind zulke video's erg aangenaam om te bekijken. Nu ben ik zelf niet zo het type persoon dat filmpjes maakt voor haar blog, maar een 'opgemaakt' berichtje? Ja hoor, dat zie ik helemaal zitten!


Zoals je op bovenstaande foto kan zien, heb ik best wel wat opgemaakt. Dit zijn echter producten die ik al lang gebruik en toevallig onlangs zijn opgeraakt. Geloof me maar, normaal maak ik veel minder op. Let's begin!

20 november 2013

My visit @ PR Style

Onlangs was ik uitgenodigd op het bureau van PR Style. Ik kreeg er uitleg over het ontstaan van de merken die dit persbureau vertegenwoordigd (onder andere Ti Sento en Sal Y Limon) en ik kreeg natuurlijk hun nieuwe collecties te zien. Heel leuk om al die nieuwe producten al te mogen zien! Natuurlijk heb ik voor jullie een heleboel foto's gemaakt van mijn favoriete producten uit de showroom.


Het eerste merk dat me opviel was Sal Y Limon. Dit is een merk dat zich volledig richt op armbanden en op niets anders. Apart voor een juwelenmerk, maar zeker niet slecht! Ik ben echt fan van al deze armbanden. De armbanden bestaan in vier breedtes, maar in lekker veel verschillende kleuren. Voor ieder wat wils dus!

De armbanden worden meestal door jongedames of door iets minder jonge dames gedragen, maar Sal Y Limon wil ook the little fashionistas niet op hun honger laten zitten. Daarom werd de Miss SYL collectie ontworpen. Leuke armbanden in felle kleurtjes, voor je kleine zusje, nichtje of toch gewoon voor jezelf!


Het tweede merk dat ik zag, was Caudalie. Een merk waar ik nog nooit eerder van had gehoord, maar waar ik toch wel erg benieuwd naar ben geworden. Ik heb hier trouwens ook een product van meegekregen om te testen, dus je kan je nog een review verwachten. Welk product het is, zal je in het what's in my goodiebag bericht nog wel zien, dus daar verklap ik nu niets meer over. Stay tuned!


Het laatste merk waarmee ik jullie kennis wil laten maken is Ti Sento. In tegenstelling tot Sal Y Limon ontwerpt dit merk armbanden, ringen én kettingen. Echt een sieradenmerk, waar een sieraadjunkie zoals ik, mijn hartje kan bij ophalen. Allemaal ontzettend classy en tegelijkertijd vernieuwende, maar vooral mooie sieraden. Ik ben helemaal verkocht!

Op de tweede foto van dit merk zie je tien ringen van Ti Sento. Deze tien ringen zijn speciaal voor het tienjarig bestaan van dit juwelenmerk gemaakt. Ik vind ze stuk voor stuk prachtig! Ik kan er gewoon geen favoriet uit kiezen. Jij wel? Laat het me zeker weten in de comments!


Ik vond het een zeer leuk moment in het bureau van PR Style. Ik hou ervan om nieuwe merken te ontdekken! Ik wil hen dan ook van harte bedanken voor de kans om deze merken te ontdekken. Ik kom zeker nog eens langs! Ik heb ook een leuke goodiebag meegekregen, waarover binnekort een what's in my goodiebag berichtje online verschijnt. So stay tuned!

Kende jij deze merken al?

24 oktober 2013

Replay ft. FC Barcelona

Onlangs ging FC Barcelona een samenwerking aan met het modemerk Replay. Replay mocht namelijk een outfit creëren voor de spelers van deze Spaanse voetbalclub. Op het eerste zicht lijkt dit misschien niet zo'n boeiende samenwerking, maar na het zien van de spelers in hun Replay outfit, ben ik toch van mening veranderd. Wat een hotties!


Deze mannen zien er sowieso al niet slecht uit, maar met dit mooie blauwe kostuum van Replay zien ze er helemaal pico bello uit! Can I get one of those, please? ;)

Wat vind jij van deze samenwerking?

18 oktober 2013

"Let's make girls unstoppable!" // Dove Self Esteem programma

Ik blogde eerder al eens over de actie Thought Before Action van Dove. En nu komt dit leuke merk weer op de proppen met een superinitiatief. Het Dove Self Esteem programma! De slogan is 'Let's make girls unstoppable!" en met deze actie wil Dove meisjes steunen. Slechts 1 op 10 meisjes vindt zichzelf mooi en maar liefst 60% van alle meisjes stopt met activiteiten die ze eigenlijk wel leuk vinden. Gewoon omdat ze zich niet goed in hun vel voelen. Daar moeten we dringend iets aan veranderen!


Wil jij graag je steentje bijdragen aan deze actie? Kijk dan zeker eens hier voor de mogelijkheden!

8 oktober 2013

Het Sterrenfonds laat kinderen stralen. Help jij mee?

Ik ben een JohnBeerens.com lover. Dit houdt in dat ik samenwerk met de webshop, waar John Beerens de eigenaar van is. Maar John is veel meer dan eigenaar van een webshop. Hij is ook professionele kapper én ambassadeur van Het Sterrenfonds


Het Sterrenfonds is een fonds dat Nederlandse kinderen helpt die niet volledig kind kunnen zijn omwille van een ernstige ziekte. Een mooi initiatief, vind ik. Eentje dat wat meer aandacht verdiend. En daarover zijn ze het bij JohnBeerens.com met me eens! Daarom heeft deze bekende Nederlandse beautywebshop besloten een leuke actie op te zetten. Je kan nu namelijk een professionele stijltang kopen voor slechts €99 (winkelwaarde is €129) en op die manier ineens €30 doneren aan het Sterrenfonds. Je krijgt dus niet alleen zelf een mooie korting, maar steunt er ook ineens het Sterrenfonds mee: geweldige actie als je het mij vraagt!


Ga naar JohnBeerens.com/sterrenfonds voor meer informatie over deze actie. Neem zeker eens een kijkje, want de tang is van goede kwaliteit, voor een goede prijs en het is voor een goed doel. Helemaal toppie dus!


Ga jij meedoen aan deze actie en zo maar liefst €30 doneren aan Het Sterrenfonds?

1 oktober 2013

Maak kennis met Tahnee, de nieuwe gastschrijfster!

Ik ben Tahnee, een meisje van 18 jaar. Ik ben al lang geïnteresseerd in beauty en lifestyle. Ik ken Svea via school en wilde graag mee komen schrijven op Fashionologie. Ik zal vooral reviews schrijven van producten die ik uitgetest heb. 

Ik studeer Office Management en zou in het derde jaar graag specialiseren in sales. Later zou ik graag op de aankoop- of verkoopafdeling werken van een modebedrijf of parfumerie. Dan denk ik bv aan Ici Paris, Hünkemollrer of Forever 21. In mijn vrije tijd ga ik vooral weg met vriendinnen, dans ik en luister ik naar muziek. Ik heb ook een contract bij een fotograaf samen met een vriendin. Daar worden we vaak gevraagd voor fotoshoots. 


Heb je vragen of opmerkingen of wil je gewoon graag wat meer over mij weten? Je kan een reactie achterlaten, een berichtje plaatsen op Facebook, een tweet sturen op Twitter of mailen naar fashionologie@live.be.

1 september 2013

Linda Magazine // Een allerlaatste compliment

Onlangs kwam ik op Twitter een leuke tweet tegen van Linda Magazine, met daarin een link naar een filmpje. Ik ben zó blij dat ik dit filmpje heb gekeken. Wat een fantastisch filmpje zeg! Allemaal bekende Nederlandse mannen die je complimentjes geven: MASSIVE FEEL GOOD!


Je bent prachtig, just the way you are!

22 augustus 2013

Vernieuwde aboutpagina

De oplettende bezoekers hadden het misschien al wel gemerkt dat de aboutpagina vernieuwd is.Deze was ondertussen alweer gedateerd en had dus dringend nood aan een update. Ik heb me hier enkele dagen geleden eens mee bezig gehouden en nu kunnen jullie genieten van het resultaat!


Het is een mix geworden van informatie over mezelf en over Fashionologie, de blog. Leek me net iets leuker dat droog about me en about the blog te schrijven. Hopelijk vinden jullie dit ook!

Wat vind jij van de vernieuwde aboutpagina?

13 augustus 2013

What's in my goodiebag (Opening Rituals store @ Antwerpen) + Aankoopje Rituals

De opening van een winkel meemaken is steeds leuk, maar een goodiebag krijgen, blijft toch altijd weer het leukste deel van de avond! Vandaag show ik jullie met veel plezier wat er in mijn goodiebag zat van de opening van de Rituals winkel in Antwerpen!


Ik word wel vaker uitgenodigd voor zulke evenementen en ik vroeg me af of jullie het leuk zouden vinden als ik voor de goodiebags echt een vaste rubriek zou maken. De "What's in my goodiebag" rubriek? Laat me zeker even weten wat je hiervan vind!


Dit is hoe de goodiebag er uitziet: een leuke (ietwat hardere) tas van Rituals, met handvaten. Superleuk om hiermee door de stad te paraderen!


In de ietwat hardere tas van Rituals zat dan deze tas. Een tasje zonder handvaten, met enkele boomachtige tekeningetjes op. Erg mooi! Dit tasje wordt dichtgehouden door een oranje touwtje van Rituals.


Dit zijn alle producten die in de goodiebag zaten. De Rituals Fortune Oil shower oil, de Rituals Touch Of Happiness body cream, de Rituals Star Secret eye pen (purple) en de Rituals Nail Polish (Rebel Rose). Vier fullsize producten, woohoo! Hieronder nog gauw een foto van alle producten apart. Als je een product graag gerievewed wilt zien, laat dit dan zeker weten bij de comments!


Ik had tijdens de opening echter ook een leuk nagellakje gezien, maar omdat ik niet wist welke kleur er in mijn goodiebag zou zitten, besloot ik nog eventjes te wachten met het te kopen. Jammer, want die avond kreeg ik 20% korting, maar ach. Ik ben het lakje dat ik zag toch nog gaan kopen en ook dit wil ik graag met jullie delen. Ik ben namelijk helemaal verliefd op dit kleurtje!


Toen ik het lakje ging kopen, kreeg ik het mee in dit schattige tasje. Aaahh, zó cute!


Ook verliefd op dit kleurtje? Voor slechts vijf euries is 'ie van jou. Lopen naar de dichtsbijzijnde Rituals store is de boodschap!


Welk(e) product(en) wil jij graag zien in een review? 
Moet ik van dit soort berichten een vaste rubriek maken (een "What's in my goodiebag" rubriek)?


6 augustus 2013

Lush engageert zich tegen stierengevechten

Ik ben een grote dierenliefhebber. Toen ik het merk Lush leerde kennen was ik dan ook oprecht blij dat er eindelijk een merk was dat dieren niet mishandelde om mooiere producten te verkrijgen. Maar niet alleen dit en de geweldige producten vind ik leuk aan dit merk. Het feit dat ze ook echt acties organiseren tegen dierenmishandeling vind ik fantastisch. Een merk dat zich zo inzet voor dieren kan op mijn steun rekenen. Daarom wil ik jullie ook graag op de hoogte brengen van hun laatste nieuwe nationale campagne: zeg neen tegen stierengevechten!


Lush engageert zich tegen stierengevechten, omdat deze enkel en alleen onnodig dierenleed teweeg brengen en dat indruist tegen hun (en mijn!) waarden. De arme stieren moeten een strijd voeren, waar ze niet om gevraagd hebben en die ze gedoemd zijn om te verliezen.

Ik heb de verschillende étappes van een stierengevecht toegestuurd gekregen, waardoor ik ineens besefte dat deze gevechten nog wreder zijn dan ik me altijd al had voorgesteld. Ik ga jullie deze gruwelijke tekst en foto's besparen, want ik wil niet dat jullie hierdoor slapeloze nachten gaan krijgen. Wat ik echter wel wil, is dat jullie deze actie allemaal steunen. Alleen bereiken we niet veel, maar als we ons hier allemaal voor inzetten, kunnen we een verschil maken en deze arme stieren helpen van deze gruwel!

Hoe kan je nu juist jouw steentje bijdragen aan deze geweldige actie van Lush? Simpel! Ga op donderdag 8 augustus om 12u naar een Lush winkel in Antwerpen, Gent of Brussel en kom mee protesteren. De werknemers van Lush zullen dan bebloed op straat liggen met de beruchte banderilla in de rug, om op die manier het zinloze lijden van de stier in de arena te vertegenwoordigen.


Kan je nu net niet op donderdag 8 augustus om 12u? Kom dan tussen 5 en 10 augustus naar een Lush winkel in België, teken de petitie en koop er een Sangria-scrub. Deze scrubs bevatten suiker & roos en zijn speciaal gemaakt voor deze actie. Ze kosten €2,5 per stuk en de gehele opbrengst hiervan wordt gestort aan de organisatie Animalsace, zodat zij hun inspanningen kunnen voortzetten en kunnen blijven protesteren tegen barbaarse praktijken inzake dierenwelzijn.

Ik hoop dat velen onder jullie mee gaan doen aan deze actie. Ik vind het namelijk een superinitiatief van Lush en wilde dit dan ook zeker met jullie delen. Als je een blog hebt, schrijf dan ook gauw een berichtje hierover, want des te meer mensen over de actie weten, des te meer mensen kunnen er aan meedoen en des te meer resultaten kunnen we behalen!

Ik ga alvast proberen voor 10 augustus langs te gaan bij een Lush winkel, om de petitie te tekenen en een scrub te kopen (I mean, €2,5 voor een scrub van Lush én je steunt er een goed doel mee? Je bent gek als je het niet zou doen!). Als het me lukt, ga ik ook zeker naar de Lush winkel in Antwerpen op donderdag 8 augustus om 12u. See you there?


Wat vind jij van deze campagne? Ga jij meedoen (op 8 augustus naar de winkel gaan, een scrub kopen, de petitie tekenen)?


7 juli 2013

Off to Italy!

Vanavond vertrek ik op kamp naar Italië. Niet als deelnemer deze keer, maar wel als monitor. Het is mijn allereerste kamp als moni en ik ben dan ook ontzettend benieuwd naar deze ervaring! Vanavond vertrekt onze bus richting Valle Aurina, waar we zullen verblijven voor de komende dagen. Valle Aurina ligt in het Noorden van Italië, in het Duitssprekend gedeelte. In de bergen! We gaan dan ook wel wat wandelen, maar we gaan er vooral van genieten! Ik heb er echt onwijs veel zin in!


Ik ben meer dan een week weg, maar ik heb geprobeerd zoveel mogelijk berichtje op voorhand te schrijven. Ik kan niet beloven dat er elke dag een berichtje online verschijnt op Fashionologie, maar ik doe m'n best.

See you later, sweeties!

4 juli 2013

Robert Abigail's birthday bash!

Ik ben een fan van DJ Robert Abigail (bekend door o. a. The Mojito Song). Vanavond viert hij zijn verjaardag in The Villa, te Antwerpen. En ik ben erbij! Het belooft een dikke party te worden, met niet alleen Robert Abigail himself achter de draaitafels, maar ook nog enkele andere DJ's. Brahim komt optreden en er komt een GoGo danseres. Ik ben benieuwd!


Ik heb er echt niet normaal veel zin in! Het zal voor mij de allereerste keer zijn dat ik 'm bezig zie in het echt en dan nog meteen op zijn birthday bash! Life's good!

Zie ik je daar?

30 juni 2013

Morgen begint de zomervakantie ... en dat moet gevierd worden!


Morgen begint officieel de zomervakantie van 2013 en dat moeten we uiteraard vieren! Daarom zal er morgen elk uur (vanaf één uur in de ochtend tot en met elf uur in de avond) een berichtje online komen op Fashionologie!  Aangezien het morgen maandag is, zullen het allemaal inspirerende berichtjes zijn: quotes & sayings en inspirations pics, maar er zal ook een liedje tussen zitten. Hou je dus al maar vast, want morgen krijg je ontzettend veel leesvoer!

Alvast een ontzettend fijne zomervakantie!


28 juni 2013

GRASPOP METAL MEETING, BITCHES!

Ein-de-lijk is het dan zover: Graspop! Traditiegetrouw luidt dit festival het begin van mijn zomer in. Een fantastisch leuke traditie, al zeg ik het zelf! Ik zal mij dus de komende drie dagen op de festivalweide in Dessel bevinden, but don't worry, ik heb enkele posts op voorhand geschreven, zodat jullie me niet te hard hoeven missen! ;)


Graspop wordt vaak als een metalfestival beschreven, maar het is zoveel meer dan dat. Ik ben zelf ook al naar de 'grotere' Belgische festivals zoals Rock Werchter geweest, maar de sfeer op Graspop is gewoonweg vele leuker. Het valt niet te beschrijven, je moet er echt bij zijn om zelf eens te ervaren hoe geweldig metalmuziek en metalfans kunnen zijn! Dus schuif je vooroordelen opzij en kom mee feesten! Wie weet kom je me wel tegen! ;) Don't forget to say 'Hii!' :D

20 juni 2013

Opening Rituals @ Antwerpen

Woensdag 19 juni (gisteren dus) opende de Rituals store in Antwerpen haar deuren. Dat moet gevierd worden natuurlijk. En ik was erbij! Ik was namelijk uitgenodigd voor de persavond in de winkel, om de nieuwe producten te bekijken en eventueel te kopen (met een kortinkje, woohoo!). Ook zijn zo'n avonden wel leuk om wat andere bloggers te leren kennen!


Mijn nieuwe beste vriend & ik ;)

Ik vond het cool om de winkel zo onaageraakt te zien, alle producten stonden zo ontzettend netjes in rijen. Voor de rest vond ik er helaas niet zo veel aan. Ik kende er niemand en niemand heeft me komen aanspreken, zelfs een glimlachje was er te veel aan. Gelukkig had ik een vriendin van me meegenomen, zo heb ik me dan toch nog wel geamuseerd! Jammer genoeg was ik mijn camera vergeten, maar gelukkig heb ik tegenwoordig een smartphone met een redelijke camerakwaliteit, dus kon ik toch nog wat leuke plaatjes schieten van de mooie producten, netjes in rijen geplaatst.


De foto's zijn nog best goed gelukt vind ik. Ik ben zelfs best trots op sommige exemplaartjes! De washandjes met de varkentjes en dergelijke op vonden we echt superschattig, daar moesten we gewoon een foto van hebben! Ook zagen we er een mooie spreuk aan de muur hangen. Uiteraard heb ik ook daar een foto van!


Ik heb ook nog een leuke goodiebag gekregen, met enkele producten in waar ik heel enthousiast over ben, ook al heb ik ze nog niet getest. Later meer hierover (want deze goodiebag verdient een apart berichtje)!

Wat is jullie favoriete Rituals product?

8 juni 2013

Kunstnagels @ Polished.be

Een tijdje geleden heb ik kunstnagels laten zetten. Nouja, voor eventjes dan toch. Ze werden er praktisch meteen weer afgehaald. Waarom? Omdat ik een kunstnageltechniekenmodel was voor Polished. Elke, de eigenares van deze onderneming, had een oproep naar kunstnageltechniekmodellen op Facebook geplaatst en ik had mezelf kandidaat gesteld.


Ik was eerst en vooral ontzettend benieuwd naar de persoon die m'n nagels ging doen, omdat ik haar alleen nog maar kende van de beautywebshop Beauty by Elke (waar momenteel alles aan promotieprijzen wordt verkocht, omdat ze stopt met deze webshop en zich gaat concentreren op Polished!). Maar ik was natuurlijk ook heel benieuwd naar wat er allemaal ging gebeuren met mijn nagels. Ik had namelijk nog nooit kunstnagels gehad. Op bovenstaande foto zie je het eindresultaat (prachtig toch?!), maar ik neem je graag stap voor stap mee doorheen mijn avontuur! (Mijn excuses als niet alles foto's even duidelijk en scherp zijn, het grootste deel is mijn mijn smartphone getrokken...)


Eerst werden mijn nagels wat properder gemaakt en werden mijn nagelriemen naar achteren geduwd. Vervolgens werd er vanalles op en met mijn nagels gedaan, waar ik niet zoveel van snapte, wat het resultaat op bovenstaande foto opleverde: de basis van mijn kunstnagels. Beetje creepy hé?!


Af en toe wat laten drogen en harder laten worden in dit machientje. Bezie het als een soort oventje voor je kunstnagels, waar ze sterker van worden. Je voelt hier niets van hoor.


Een kleurtje erop en klaar! Hihi, nee hoor, dit is natuurlijk nog steeds niet het eindresultaat! Hier wordt natuurlijk al wel duidelijk dat ik groene kunstnagels ga krijgen. Dit was trouwens de eerste laag groen die op mijn nagels kwam, er kwamen er echt nog wel meer bij.


Sorry voor de wazigheid van deze foto, maar op deze foto is het wel heel duidelijk dat Elke een speciale techniek oefende op mijn nagels.  Ik heb ongeveer drie uur stilgezeten, zodat zij mijn nagels kon doen. Normaal duurt dit veel minder lang (als je nagels op de 'gewone' manier worden gedaan), maar omdat mijn nagels op een speciale manier werden gedaan, duurde het dus wat langer.

Op deze foto zijn mijn nagels al grotendeels klaar. Er werd hierna nog een beetje bijgetekend en mooi afgerond, maar verder zijn we hier bijna aan het einde.


En voilà, mijn nagels zijn klaar! Prachtig, nietwaar?! Ik vond ze echt ontzettend mooi, maar jamer genoeg moesten ze er meteen weer af. Hoewel, dit was misschien niet zo jammer, want deze kunstnagels waren echt lang en bijgevolg redelijk onhandig. Ik vind dat het eindresultaat er echt mag wezen en wil Elke van Polished dan ook echt bedanken voor deze leuke ervaring. Elke was echt een vlotte, vriendelijke dame, die weet waar ze mee bezig is. Dus als je ooit kunstangels wil laten zetten... Eén adres: Polished!

30 mei 2013

'Vies Wijf': campagne tegen haat op het internet

Geloof het of niet, ik ben een ontzettend grote fan van het internet. Ik ben er dan ook dagelijks op te vinden. Het is een echt wonder, het wereldwijdeweb! Je kan er bijna alles meedoen, whatever you like! Jammer genoeg gebeuren er ook een heleboel zaken online die echt niet door de beugel kunnen. En wat nog jammerder is: we laten het allemaal gewoon toe. Niemand zegt er iets van.


Zoals in bovenstaand filmpje gezegd wordt: woorden komen hard aan. Ook online. Ik weet zeker dat alles wat je online zegt, je niet in iemand z'n gezicht durft te zeggen. Let dus alsjeblieft op met wat je allemaal typt!

Bedankt voor je tijd een aandacht. Ik hoop dat je er voortaan allemaal op let. Ik sta voor 100% achter deze campagne en ik hoop dat hetzelfde geldt voor jou.

25 april 2013

My top three party dresses @ Nasty Gal

Ik ben al een lange tijd van fan de nieuwsbrieven van Nasty Gal. Ze zijn altijd zo leuk; mooie lay-out, goede links, duidelijke tekst en natuurlijk prachtige kledij! Ik ben altijd blij wanneer ik een nieuwsbrief van deze shop in mijn mailbox ontvang. In een van de laatste nieuswbrieven lieten ze hun lezers kennis maken met de party dresses en laat dat nu net mijn favoriete categorie qua kledij zijn! Ik ging dus meteen vol enthousiasme op zoek naar mijn perfecte party dress, maar ohh wat was dit moeilijk! Ik had op zoveel jurkjes geklikt dat mijn browser het eventjes niet meer aankon en mijn geduld op de proef stelde. Hierdoor nam ik mezelf voor om een top drie te maken, anders zou ik jullie allen een scrollvinger hebben aangedaan door de hoeveelheid plaatjes en dat willen we niet natuurlijk! Maar genoeg gezever voor nu! Tijd voor mijn top drie! Are you ready?


Mijn nummer drie is deze Light & Shadow Dress, te koop op Nasty Gal voor $58. Ik vind dit een supermooi jurkje. Het is niet gewoon zwart en niet gewoon wit, maar ook niet zwart/wit gestreept zoals vele andere jurkjes, maar lekker origineel. I like!


Het jurkje dat in mijn top drie op de tweede plaats staat, is deze Tarot Dress, te kopp op Nasty Gal voor $148. En dan komen we ook meteen aan de reden waarom dit jurkje niet op de eerste plaats staat: de prijs. Ik vind zo'n €150 voor een jurkje ontzettend veel en vind het erg jammer dat dit jurkje zoveel kost, anders had ik het meteen besteld.


De gouden medaille van party dresses @ Nasty Gal gaat naar deze Into Darkness Peplum Dress, te koop op Nasty Gal voor $48. Ik vind dit jurkje supermooi, omwille van de eenvoudige kleurencombinatie, maar ook omwille van het kant. Het is classy en tegelijkertijd ook ontzettend sexy! Ik ben fan!

Ben jij het eens met de volgorde van mijn top drie party dresses @ Nasty Gal?