20 juni 2013

Opening Rituals @ Antwerpen

Woensdag 19 juni (gisteren dus) opende de Rituals store in Antwerpen haar deuren. Dat moet gevierd worden natuurlijk. En ik was erbij! Ik was namelijk uitgenodigd voor de persavond in de winkel, om de nieuwe producten te bekijken en eventueel te kopen (met een kortinkje, woohoo!). Ook zijn zo'n avonden wel leuk om wat andere bloggers te leren kennen!


Mijn nieuwe beste vriend & ik ;)

Ik vond het cool om de winkel zo onaageraakt te zien, alle producten stonden zo ontzettend netjes in rijen. Voor de rest vond ik er helaas niet zo veel aan. Ik kende er niemand en niemand heeft me komen aanspreken, zelfs een glimlachje was er te veel aan. Gelukkig had ik een vriendin van me meegenomen, zo heb ik me dan toch nog wel geamuseerd! Jammer genoeg was ik mijn camera vergeten, maar gelukkig heb ik tegenwoordig een smartphone met een redelijke camerakwaliteit, dus kon ik toch nog wat leuke plaatjes schieten van de mooie producten, netjes in rijen geplaatst.


De foto's zijn nog best goed gelukt vind ik. Ik ben zelfs best trots op sommige exemplaartjes! De washandjes met de varkentjes en dergelijke op vonden we echt superschattig, daar moesten we gewoon een foto van hebben! Ook zagen we er een mooie spreuk aan de muur hangen. Uiteraard heb ik ook daar een foto van!


Ik heb ook nog een leuke goodiebag gekregen, met enkele producten in waar ik heel enthousiast over ben, ook al heb ik ze nog niet getest. Later meer hierover (want deze goodiebag verdient een apart berichtje)!

Wat is jullie favoriete Rituals product?