Posts tonen met het label designer. Alle posts tonen
Posts tonen met het label designer. Alle posts tonen

20 november 2013

My visit @ PR Style

Onlangs was ik uitgenodigd op het bureau van PR Style. Ik kreeg er uitleg over het ontstaan van de merken die dit persbureau vertegenwoordigd (onder andere Ti Sento en Sal Y Limon) en ik kreeg natuurlijk hun nieuwe collecties te zien. Heel leuk om al die nieuwe producten al te mogen zien! Natuurlijk heb ik voor jullie een heleboel foto's gemaakt van mijn favoriete producten uit de showroom.


Het eerste merk dat me opviel was Sal Y Limon. Dit is een merk dat zich volledig richt op armbanden en op niets anders. Apart voor een juwelenmerk, maar zeker niet slecht! Ik ben echt fan van al deze armbanden. De armbanden bestaan in vier breedtes, maar in lekker veel verschillende kleuren. Voor ieder wat wils dus!

De armbanden worden meestal door jongedames of door iets minder jonge dames gedragen, maar Sal Y Limon wil ook the little fashionistas niet op hun honger laten zitten. Daarom werd de Miss SYL collectie ontworpen. Leuke armbanden in felle kleurtjes, voor je kleine zusje, nichtje of toch gewoon voor jezelf!


Het tweede merk dat ik zag, was Caudalie. Een merk waar ik nog nooit eerder van had gehoord, maar waar ik toch wel erg benieuwd naar ben geworden. Ik heb hier trouwens ook een product van meegekregen om te testen, dus je kan je nog een review verwachten. Welk product het is, zal je in het what's in my goodiebag bericht nog wel zien, dus daar verklap ik nu niets meer over. Stay tuned!


Het laatste merk waarmee ik jullie kennis wil laten maken is Ti Sento. In tegenstelling tot Sal Y Limon ontwerpt dit merk armbanden, ringen én kettingen. Echt een sieradenmerk, waar een sieraadjunkie zoals ik, mijn hartje kan bij ophalen. Allemaal ontzettend classy en tegelijkertijd vernieuwende, maar vooral mooie sieraden. Ik ben helemaal verkocht!

Op de tweede foto van dit merk zie je tien ringen van Ti Sento. Deze tien ringen zijn speciaal voor het tienjarig bestaan van dit juwelenmerk gemaakt. Ik vind ze stuk voor stuk prachtig! Ik kan er gewoon geen favoriet uit kiezen. Jij wel? Laat het me zeker weten in de comments!


Ik vond het een zeer leuk moment in het bureau van PR Style. Ik hou ervan om nieuwe merken te ontdekken! Ik wil hen dan ook van harte bedanken voor de kans om deze merken te ontdekken. Ik kom zeker nog eens langs! Ik heb ook een leuke goodiebag meegekregen, waarover binnekort een what's in my goodiebag berichtje online verschijnt. So stay tuned!

Kende jij deze merken al?

23 oktober 2013

Monikz Jaroz' padportefeuilles (door Hannelore)

Ik ben fan van mode met een speelse touch en vorige week vrijdag viel mij een berichtje van in 'de metro' op. Het ging over de Poolse ontwerpster Monikz Jaroz. Zij gaat namelijk creatief om met de overpopulatie van (jawel) giftige Australische padden. 


Zoals je kan zien op bovenstaande foto maakt deze ontwerpster portemonnees en tassen van deze padden. Voor een portemonnee betaal je maar liefst €250, voor een volledige handtas algauw een slordige €1200. Ze zijn te verkrijgen in verschillende vrolijke kleuren. Deze ontwerpster/kunstenares zou ik zeker onthouden!

Groetjes, Hannelore.

3 oktober 2013

TOP 3: Anna Von Rasenberg Clutches @ JohnBeerens.com

Ik ben onlangs naar het JohnBeerens.com bloggersevenement geweest, waar ik voor het eerst hoorde van Anna Von Rasenberg. De eerste keer, maar zeker en vast niet de laatste keer. Haar tassen lijken wel de hele blogosphere over te nemen. Vandaag mijn top drie clutches van Anna Von Rasenberg!


Op nummer drie staat de Anna Von Rasenberg Sultry Brown Clutch. Deze clutch is stoer, maar tegelijkertijd ook chic.Superleuk dus! Voor €137,50 is deze lederen clutch van jou.

Nummer twee wordt ingenomen door de Anna Von Rasenberg Discovery Dessert Camouflage Clutch. Deze clutch is stoer en classy tegelijk. That's how I like it! Voor €137,50 is deze lederen clutch van jou.

Mijn favoriet is de Anna Von Rasenberg Easy Suede Beige Clutch. Deze clutch is eenvoudig, maar zó classy. Perfect voor overdag én voor een nachtje stappen. Voor €99 is deze lederen clutch van jou.

Al deze clutches zijn te koop op de beautywebshop JohnBeerens.com.

2 oktober 2013

Emporio Armani - A vintage look!

Ik loop elke dag voorbij een winkel van Emporio Armani wanneer ik naar school loop. Ik ben er nog nooit binnen geweest, omdat het wat duur is voor mijn studentenbudget, maar na het zien van onderstaande zonnebrillen droom ik toch wel eens van er binnen te springen. Droom maar lekker mee!


Het prijskaartje van deze sunglasses is jammer genoeg nogal hoog. De bovenste twee modellen kosten €251 per stuk en voor de onderste twee modellen betaal je €150 per stuk. Mijn favoriet is het laatste model. Love!

Welk model is jouw favoriet?

12 september 2013

Kipling ft. Helena Christensen

Kipling werkte onlangs samen met de Deense Helena Christensen aan een leuke collectie tassen. Ik ben meestal wel te vinden voor de tassen van Kipling, maar ook voor deze? Ja hoor! Zo leuk zelfs dat ik besloot mijn favoriete stukken aan jullie voor te stellen. Enjoy!



De tassen met de wit/zwart bloemen, die wel van kant lijken te zijn gemaakt, zijn mijn absolute favorieten. De gewoon effen zwarte tas met bruine handvaten vind ik ook erg leuk. Eigenlijk vind ik al deze tassen leuk! Ze zijn dan ook niet voor niets mijn favorieten uit deze collectie ;)

Welke tas vind jij het mooist/leukst/origineelst?

3 september 2013

Lovely dresses from Elise Ryan

Toen ik op de Zweedse blog Elionia een outfit zag met een jurkje van Elise Ryan was ik op slag verliefd. Ik had nog nooit van het merk gehoord, maar ik vond het jurkje zó mooi. Het was classy en sexy tegelijkertijd. That's how I like it! Ik besloot wat verder te zoeken naar andere jurkjes van dit merk en ontdekte dat dit merk gewoon te koop is op Asos en Nelly. Tegen een betaalbare prijs! Alle jurkjes die ik tegenkwam, kosten tussen 40 en 60 pond. Een dikke meevaller, als je het mij vraagt!


Welk van bovenstaande kleedjes is jouw favoriet?

29 augustus 2013

Julia June: rebelse chic in hoogglans

"Gotische motieven, luxueuze materialen, bronstinten en een vleugje rebelse chic. De nieuwe collectie van Julie June leest als een ode aan The Tudors, anno 2013 weliswaar. Geen tuttig gedoe, maar de dartele, hedendaagse variant met oog voor vrouwelijke silhouetten."

Als ik dit in een perbericht lees, spring ik altijd een gat in de lucht. Mode, designers en The Tudors? You've caught my attention! Ik was meteen benieuwd naar de collectie van Julia June, een naam waar ik overigens nog nooit eerder van had gehoord. Shame on me, want wat een leuke collectie is dit zeg!


Tien outfits en ik vind ze stuk voor stuk geweldig leuk. Dat maak je niet zo heel snel mee, dus wat mij betreft is deze collectie zeker geslaagd! De collectie is très chique, maar heeft soms toch ook een edgy kantje.
That's what I'm talking about, ladies!

De trui van de tweede outfit: I love, love, love it! Wat een prachtexemplaar! Niet iets wat ik elke dag zou dragen, maar wel iets waarmee ik graag de aandacht zou trekken op enkele winterse feestjes. En dan dat laatste jurkje! Dat heeft mijn hartje veroverd. Eenvoudig zwart, maar afgemaakt met een printje en enkele shiny black details. Hebben hebben hebben! Mijn absolute favoriet van de tien is echter het jurkje van de zesde outfit. Het kleedje is in een kleur die ik het beste kan beschrijven als bruingoud. Wat een prachtkleur! Dit is echt iets wat ik mezelf zie dragen naar een trouwerij, maar evengoed naar een leuke cocktailparty.

Wat vind jij van deze collectie? Kende jij Julia June al? Welke outfit van de tien is jouw favoriet en waarom?

24 mei 2013

The Style Battle #30

Tijd voor de dertigste (woohoo!) The Style Battle! Vandaag beslissen jullie wie de Rebecca Minkoff blazer het beste droeg; Jenna Dewan (bekend van o.a. de film Step Up) of Ashley Simpson (bekend omwille van haar liedjes en haar ex-man Pete Wentz, de bassist van Fall Out Boy).


Wie wint de 30ste The Style Battle; Jenna Dewan (l) of Ashley Simpson (r)?


3 april 2013

Essence 'Design editions' nail polish removers

Essence geeft kleur aan de lente- en zomermaanden met felle kleuren en coole dessins. Vanaf lente 2013 is het verwijderen van je nagellak leuker dan ooit, met de kleurrijke limited 'design editions'. Lentebloesems, tropische dessins en schattige hartjes en sterretjes - de nieuwe verpakking is een absolute eye-catcher! Let's party... en vier de lente met Essence!


Nail polish remover moisturizing
Snel, zacht, compleet en verpakt in een kleurrijk tropisch design. Deze nail polish remover is perfect voor iedereen die weinig tijd heeft, maar toch waarde hecht aan goede resultaten. Een paar seconden zijn genoeg om alle soorten nagellak te verwijderen zonder restjes achter te laten. De speciale formule hydrateert de nagels en nagelriemen tijdens het gebruik. Het resultaat: gezonde, sterke nagels. De exotische geur van papaja en kokosnoot en de zoerse verpakking geven je direct een vakantiegevoel! Prijs: €0,90.


Nail polish remover hardening
Maak een einde aan broze, zwakke nagels en alledaagsheid: Essence nail hardening nail polish remover is verrijkt met bestandsdelen, die zachte en gestresste nagels aanpakken! De bijzonder voedende formule versterkt de nagels en zorgt voor een gezonde uitstraling. De heerlijke aardbei-passiefruitgeur doet denken aan een zonnig zomerdag. De formule is acetonvrij, dus ook perfect geschikt voor kunstnagels. Prijs: €0,99.

Ga jij deze leuk verpakte nail polish removers van Essence kopen?

2 december 2012

Coco Rocha op cover Mexicaanse Vogue

Vogue. We kennen het modeblad allemaal. Toen er niet zo heel lang geleden de eerste Nederlandse editie op de markt kwam, ben ik 'm dan ook meteen gaan halen. Een erg prestigieus blad dus! En als je op de cover ervan staat, wel, dan heb je het gemaakt. En dus ook het model Coco Rocha. Er zijn namelijk maar liefst drie verschillende covers gemaakt van de Mexicaanse Vogue met deze dame op de cover. Coco schittert in een prachtige Elie Saab jurk.


6 november 2012

WE & Claes Iversen

Dat winkelketens graag samenwerken met designers is maar al te goed geweten. H&M werkte al samen met verschillende designers, maar ook WE doet hier graag aan mee. WE besloot samen te werken met Claes Iversen. Deze samenwerking heeft geleid tot een capsulecollectie van vijf little black dresses, die vanaf 19 november verkrijgbaar zijn in geselecteerde WE Fashion winkels in België, Nederland, Duitsland en Frankrijk en via wefashion.com.



De collectie die uit deze samenwerking is voortgevloeid bestaat uit vijf elegante little black dresses voor de feestelijke eindejaarsperiode. De collectie heeft de tuypische Claes Iversen handtekening: elegant door eenvoud, gebruik van luxe stoffen zoals tule en organza en een ultravrouwelijk silhouet. Alle jurken zijn (uiteraard) zwart en elke jurk bevat een referentie naar eerder werk van Claes Iversen. Alle jurken kosten tussen €79,95 en €149,95. Dat is niet supergoedkoop, maar je krijgt er natuurlijk wel een designerjurk voor! Maar laten we nu toch eens een een kijkje nemen naar deze collectie...


Ik vind het allemaal leuke jurkjes, omdat ze allemaal simpel, classy en toch ook allemaal speciaal zijn. Mijn absolute favoriet van deze collectie is toch de jurk links onderaan.

Welk jurkje van deze collectie is jouw favoriet?

29 september 2012

Party Dresses @ Dorothy Perkins

Ik blogde eerder deze week al over party dresses van DressesOnly, maar toen ik op de site van Dorothy Perkins tussen de jurkjes aan het snuffelen was, vond ik er ook enkele zeer leuke exemplaren! Ik koos de allerleukste jurkjes eruit en maakte er een kleine collage van. Kijk en geniet!


Alle bovenstaande jurkjes kosten tussen 15 en 45 pond. Welk jurkje van bovenstaande exemplaren is jouw favoriet? Wil je nog meer party dresses van Dorothy Perkins zien? Neem dan zeker hier een kijkje!

door: Svea

19 augustus 2012

Backstage beauty @ Christian Dior Fall 2012

Ik ben dol op backstage foto's van modeshows! Ik vind het geweldig om te zien hoe alles er achter de schermen aan toegaat. Alles is zo hectisch altijd en toch komt altijd alles uiteindelijk weer goed. Super vind ik dat! Enkele dagen geleden kwam ik enkele backstage beauty foto's tegen van de Fall 2012 modeshow van Christian Dior. Deze moest ik gewoon met jullie delen: zo mooi! Enjoy!






Ik vind zulke foto's steeds fascinerend en deze foto's zijn echte toppers op dat gebied. Ik heb de foto's gevonden toen ik aan het rondsnuffelen was op Style.com, een echte aanrader voor elke beauty & fashion lover!

door: Svea

28 juli 2012

High Heels @ Jimmy Choo

Jimmy Choo, een naam die alle modeliefhebbende vrouwen kennen. Hoe kan het ook anders? Jimmy Choo maakt altijd superooie schoenen... and every girl loves shoes! Het is nog steeds juli en dat wil zeggen dat nu alle kledij voor de herfst van 2012 al getoond wordt. Dus ook de schoenen van Jimmy Choo. Ik heb mijn zes absolute toppers uit zijn nieuwe collectie gehaald o deze met jullie te delen. Hou die kwijlemmers in de buurt!



Prachtig toch?! Ik ben er helemaal weg van! Jammer wel dat het prijskaartje altijd nogal hoog is bij Jimmy Choo... Maar wie weet, ooit in de verre toekomst, heb ik misschien ook wel een prachtexemplaartje van deze designer in mijn bezit! Can't wait!

door: Svea

16 juni 2012

Maison Martin Margiela voor H&M

Je hebt het vast al wel ergens gehoord of gelezen, maar ik vond dit toch wel de moeite waard om een berichtje over te schrijven: H&M en Maison Martin Margiela gaan samenwerken. Maison Martin Margiela gaat een collectie kleding en accesoires voor dames en heren maken. Deze collectie zal vanaf eind dit jaar te koop zijn in geselecteerde H&M winkels over de gehele wereld.


Maison Martin Margiela is een Frans modehuis dat in 1988 is opgericht en dat altijd een geheel eigen weg is gegaan door te spelen met de geldende normen voor fashion en nieuwe kleding te creëren door middel van deconstructie en transformatie. Hoe verder je van conventionele fashion af staat, hoe beter je dit merk zult begrijpen.

Ik ben alvast benieuwd naar de collectie. Deze zal op 15 november 2012 uitkomen. Allen daarheen!

door: Svea

13 juni 2012

Backstage @ Runway: Valentino Spring 2012

Ik zag onlangs de backstage beautyfoto's van de modeshow van Valentino Spring 2012 en ik was meteen verliefd! Ik vind het altijd erg leuk en interessant om zulke backstagefoto's te bekijken en ik wil jullie dat pleziertje ook gunnen. Want wees eerlijk: stiekem zijn we allemaal graag lurkers. Veel lurkplezier!


Wat vooral opvalt aan deze foto's zijn de nude kleuren die gebruikt worden voor de make-up. Het lijkt soms echt alsof de modellen geen make-up dragen, maar dat doen ze wel, dus laat je niet misleiden! Ik ben trouwens wel te vinden voor een nude look. De romantische vlechten in het haar vind ik ook echt supermooi.

Pat McGrath, de make-up artiest van bovenstaande modellen voor de show, vertelde dat deze specifieke vlechten en make-up zijn gebruikt omdat de kledij van Valentino voor de lente van 2012 voornamelijk uit luchtige kleedjes met bloemenprint bestaat. Dit wilden de stylisten benadrukken door de modellen een delicate en onschuldige look te geven.

Wat vind jij van deze make-uplook? En van de romantische vlechten?

door: Svea

8 juni 2012

Alexandre Birman Shoes Fall 2012

Toen ik weer eens op Style.com aan het rondsnuffelen was, kwam ik terecht bij de schoenen voor de herfst van 2012 van het designermerk Alexandre Birman. Liefde op het eerste gezicht! Die schoenen hebben me echt betoverd, ik ben er helemaal gek op! Jammer genoeg vallen de prijzen van deze schoenen niet binnen mijn budget. But a girls can always dream, right?



Dit is natuurlijk slechts een selectie uit de gehele collectie. Bovenstaande schoenen zijn mijn favorieten. Mijn absolute toppers zijn de laatste twee schoenen. Ik vind het echt prachtig hoe dat goud gecombineerd wordt met dat grijs en dat zwart!

Welke van deze schoenen vind jij het mooist?

door: Svea

2 juni 2012

Christian Dior Spring Couture Collection 2012: Hate/Love

Gisteren toonde ik jullie enkele stukken uit de nieuwste lentecollectie van het modehuis Dior. Dit waren de stukken waar ik echt helemaal geen fan van was. Dat wil zeggen dat ik jullie vandaag de stukken uit deze collectie toon waar ik wel fan van ben. Geniet maar met me mee!


Gelukkig is dit deel van de collectie veel groter dan het deel dat ik echt maar niets vond. De laatste vijf jurken zouden volgens mij helemaal niet mis staan in Gossip Girl. Misschien komen ze er binnenkort zelfs wel in voor; I'll keep my eyes open!

Al bovenstaande stukken zijn stukken die ik ook wel graag in mijn bezit zou willen hebben. Wel jammer van de prijs natuurlijk ;)

door: Svea

1 juni 2012

Christian Dior Spring 2012 Couture Collection: Hate/Love

Ik vond enkele dagen geleden de gehele lentecollectie van 2012 van Christian Dior. Normaalgezien ben ik altijd wel fan van de collecties van Dior; niet dat ze altijd helemaal mijn persoonlijke smaak zijn, maar ze zien er wel altijd enorm classy uit. De nieuwste collectie vond ik echter toch een twijfelgeval. Ik zag enkele stukken waardoor ik omvergeblazen werd, maar er zaten ook enkele stukken in de collectie waarvan ik dacht dat dit echt wel enorme modeblunders waren. Ik heb een soort liefde/haatrelatie met deze collectie. Vandaag laat ik jullie alvast de stukken zien waarbij ik echt 'bah' denk. Morgen krijgen jullie de stukken te zien waar ik volledig fan van ben!


Nee, van bovenstaande stukken ben ik zeker en vast geen fan! Je ziet overal door op plaatsen waar je echt niet wilt door kunnen kijken. Ik hoef echt de slipjes van de modellen niet te zien, zelfs niet als ze speciaal gemaakt zijn voor deze modeshow. Bah, echt niets voor mij! Wat vind jij?

door: Svea