Welke van deze exemplaren is jouw favoriet?
Posts tonen met het label Forever 21. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Forever 21. Alle posts tonen
6 juli 2013
LWD's @ Forever 21
Vergeet little black dresses! Deze zomer zijn LWD's helemaal hip! LWD's? Ja hoor, little white dresses! Deze zomer zijn het namelijk de witte jurkjes die overheersend zijn in plaats van hun zwarte zusjes. Geen LWD in je kast hangen? Geen probleem! Ik heb voor jullie de site van Forever 21 eens afgezocht naar de leukste exemplaren!
Gepost door
Fashionologie
LWD's @ Forever 21
2013-07-06T10:00:00+02:00
Fashionologie
fashion|Forever 21|
Comments
Labels:
fashion,
Forever 21
10 mei 2013
Pretty skirts @ Forever21
Nu de zomertijd er weer aan komt, is het tijd voor ons meiden om aan onze zomeroutfits te denken. Jurkjes, rokjes, shortjes, topjes, ... zolang het maar fris & luchtig is. En stijlvol natuurlijk! Ik zoch voor jullie enkele mooie rokjes op van Forever21, allemaal voor een erg betaalbaar prijsje natuurlijk!
Welk rokje zou jij wel in je bezit willen hebben? Of heb je er misschien al wel eentje in je kast hangen?
Gepost door
Fashionologie
Pretty skirts @ Forever21
2013-05-10T09:00:00+02:00
Fashionologie
fashion|Forever 21|
Comments
Labels:
fashion,
Forever 21
11 april 2013
Club dresses under €30 @ Forever 21!
Dat ik fan ben van Forever 21 is velen onder jullie al wel erg lang duidelijk, denk ik. Ik heb namelijk al vaak over items uit de webshop van Forever 21 geblogd en kwijl altijd emmers vol wanneer ik naar een van hun fillialen ga; zóveel mooie kledingstukken! How can you not fall in love with them? Vandaag laat ik jullie mijn vijf favoriete club dresses voor minder dan €30 van uit de webshop zien.
Welk jurkje is jouw favoriet?
Gepost door
Fashionologie
Club dresses under €30 @ Forever 21!
2013-04-11T10:30:00+02:00
Fashionologie
fashion|Forever 21|
Comments
Labels:
fashion,
Forever 21
9 maart 2013
Floral/Tropical dresses @ Forever 21
Vorige week heb ik al een berichtje online geplaatst over graphic tees & tanks, te koop bij Forever 21. En eerder heb ik ook al vaak over Forever 21 geblogd. Ik ben namelijk een grote fan van deze winkelketen. Ik studeer in Antwerpen en ik kan je vertellen dat het elke dag opnieuw een heuse strijd is tussen studeren en naar de winkelstraat (en dus ook Forever 21) te gaan ;) Maar goed, vandaag een berichtje over leuke, happy-peppy, lentejurkjes! Ook weer allemaal te koop op de webshop van Forever 21!
Mijn favoriet van bovenstaande jurkjes is denk ik het witte jurkje met enkel bovenaan de bloemetjes, ter waarde van €14,75, maar eigenlijk vind ik ze allemaal gewoonweg superleuk. Ze zijn allemaal perfect voor dit geweldige lenteweer en ze zijn ook helemaal niet duur, dus ze zijn bovendien ook nog eens perfect voor je geldbuidel ;)
Welk jurkje is jouw favoriet?
Gepost door
Fashionologie
Floral/Tropical dresses @ Forever 21
2013-03-09T09:00:00+01:00
Fashionologie
fashion|Forever 21|
Comments
Labels:
fashion,
Forever 21
26 februari 2013
Graphic Tees & Tanks @ Forever 21!
Dat ik fan ben van Forever 21weten jullie vast al wel en dat ik dat graag toon, is jullie vast ook niet onbekend. Vandaag toon ik jullie mijn favoriete T-shirts/tops uit de online shop. De prijzen staan er steeds bij vermeld, dus als je interesse hebt, weet je al hoeveel geld er van je pinpas af zal gaan ;) Enjoy!
Welke van bovenstaande T-shirts/tops is jouw favoriet?
Gepost door
Fashionologie
Graphic Tees & Tanks @ Forever 21!
2013-02-26T09:00:00+01:00
Fashionologie
fashion|Forever 21|
Comments
Labels:
fashion,
Forever 21
16 december 2012
To buy or not to buy?
Toen ik deze vrijdag aan het surfen was op de site van Forever 21 kon ik het natuurlijk weer niet laten o ook eens bij de jurkjes te gaan kijken. Ik ben namelijk helemaal weg van de jurkjes die ze verkopen bij Forever 21. Ik heb er nog niet veel gekocht daar, maar dat wil niet zeggen dat ik ze niet leuk vind. Integendeel. Toen ik vrijdag dus online tussen de jurkjes aan het snuffelen was, viel mijn oog op een bepaald jurkje... I fell completely in love!
Ik vind het zo'n ontzettend leuk kleedje! Normaalgezien kom ik steeds weer terecht bij de zwarte jurkjes (die staan namelijk altijd sexy en zijn tegelijkertijd ook classy) of een jurkje in een dierenprintje, maar dit is helemaal anders. Het is rood. En het is simpel. En ik vind het geweldig! Als ik het tegenkom in de winkel hier in Antwerpen, zal ik het zéker eens passen en wie weet hangt het soon wel in mijn kast!
Ik vind het zo'n ontzettend leuk kleedje! Normaalgezien kom ik steeds weer terecht bij de zwarte jurkjes (die staan namelijk altijd sexy en zijn tegelijkertijd ook classy) of een jurkje in een dierenprintje, maar dit is helemaal anders. Het is rood. En het is simpel. En ik vind het geweldig! Als ik het tegenkom in de winkel hier in Antwerpen, zal ik het zéker eens passen en wie weet hangt het soon wel in mijn kast!
Wat vind jij van dit jurkje; to buy or not?
Gepost door
Fashionologie
To buy or not to buy?
2012-12-16T09:00:00+01:00
Fashionologie
fashion|Forever 21|lifestyle|
Comments
Labels:
fashion,
Forever 21,
lifestyle
27 november 2012
Eindejaarsjurkjes @ Forever 21
De eindejaarsfeesten zijn de perfecte gelegenheid om onze opvallendste jurkjes eens uit de kast te halen. Of om nieuwe opvallende jurkjes te kopen natuurlijk! Als je dit van plan bent, maar niet goed weet waar je terecht kan, wel, ik raad je Forever 21 zeker aan! Ik zocht op de online shop van Forever 21 alvast enkele leuke eindejaarsjurkjes voor jullie uit!
Ben jij fan van de opvallende eindejaarsjurkjes of ben je toch meer te vinden voor de typische little black dresses?
Gepost door
Fashionologie
Eindejaarsjurkjes @ Forever 21
2012-11-27T08:30:00+01:00
Fashionologie
fashion|Forever 21|
Comments
Labels:
fashion,
Forever 21
18 november 2012
Dresses for less than €20 @ Forever 21!
Af en toe investeer ik wel eens in een ietwat duurder kledingstuk voor in mijn kledingkast, maar meestal wil ik alles toch zo goedkoop mogelijk aanschaffen en ik weet zeker dat velen onder jullie er ook zo over denken, dus besloot ik alle leuke jurkjes van Forever 21 eens te bekijken en de leukste die minder dan €20 kosten heb ik er voor jullie uitgekozen. Waarom alleen maar jurkjes? Wel, de feestdagen komen er binnenkort weer en dan houden we toch allemaal wel van een mooi en nieuw jurkje?!
Welke van bovenstaande jurkjes zou jij wel in je kledingkast willen hebben?
Gepost door
Fashionologie
Dresses for less than €20 @ Forever 21!
2012-11-18T09:30:00+01:00
Fashionologie
fashion|Forever 21|
Comments
Labels:
fashion,
Forever 21
9 oktober 2012
My 5 favourite club dresses @ Forever 21!
Toen ik afgelopen zondagavond op Forever21.com aan het kijken was tussen de club dresses waren er toch wel enkele die me echt meteen aanspraken. Ik besloot dan ook om jullie mijn top vijf te laten zien!
Bovenstaand kleedje staat op mijn nummer 5. Ik vind het een leuk jurkje, opvallen, maar toch niet té. Het jurkje kost wel €33,75 en is daarmee ook meteen het duurstje jurkje van mijn top vijf. Dat vond ik een beetje veel en daarom staat dit jurkje op nummer vijf.
Bovenstaand jurkje is echt iets voor mij. Ik ben een grote fan van tijgerprint, maar een jurkje met dit patroon heb ik nog niet. Daar kan misschien binnenkort wel verandering in komen, aangezien dit jurkje maar €21,75 kost en ik dat er nog wel voor over heb. We're gonna party like animals!

Op numer drie staat bovenstaand jurkje. Een simpel, klassiek zwart jurkje, maar daarom zeker niet minder leuk! Het jurkje past volgens mij echt overal bij en is gepast voor elke situatie. En dat voor maar €19,75! Allen naar de dichtstbijzijnde Forever 21!
Op numer twee dan staat bovenstaand jurkje. Op het eerste zicht lijkt het een simpel zwart jurkje, maar als je wat beter kijtk, zie je de lederen details aan de zijkant. Ik kon nergens online vinden of het echt leder is of niet, maar ik vind het er wel echt heel erg cool uitzien! Zeer geschikt voor een avondje naar een nachtclub! Prijs: €19,75!
Mijn nummer één dan is bovenstaand jurkje. I just love it! Ik vind de combinatie zwart/paars erg mooi en ook het feit dat het een jurkje is met maar een mouw vind ik erg leuk. Het jurkje ziet er smaakvol uit, maar op een manier dat je het zeer zeker kan dragen voor een nachtje stappen. Wedden dat iedereen naar jou zal kijken als je dit jurkje draagt? Prachtig gewoon! En dat voor €28,75! Ik denk dat ik zeer snel de Forever21 winkel in Antwerpen eens zal moeten bezoeken en wie weet zie je me dan wel eens rondparaderen in dit jurkje!
door: Svea
Gepost door
Fashionologie
My 5 favourite club dresses @ Forever 21!
2012-10-09T08:30:00+02:00
Fashionologie
fashion|Forever 21|lifestyle|
Comments
Labels:
fashion,
Forever 21,
lifestyle
22 augustus 2012
Shopping themes @ Forever21.com
Op vele webshops kan je telkens een shopping theme vinden. Dit is een bepaald thema op de site, waarbij men alle kledingstukken van de webshop die in dat bepaalde thema passen voor je hebben verzameld. Ik vind zo'n themas altijd erg leuk en wilde de drie shopping themas die momenteel te vinden zijn op Forever21.com graag met jullie delen.
Welke van deze shopping themes lijkt jou het leukste?
door: Svea
Gepost door
Fashionologie
Shopping themes @ Forever21.com
2012-08-22T11:00:00+02:00
Fashionologie
fashion|Forever 21|webshop|
Comments
Labels:
fashion,
Forever 21,
webshop
25 juli 2012
To buy or not to buy?
Dames, het is tijd voor een to buy or not to buy. Niet dat dit een categorie is op Fashionologie, maar het leek me wel eens leuk om aan jullie modeadvies te vragen in plaats van dat ik er jullie geef. Ik heb namelijk een tijdje geleden een superleuke jurk gezien op de site van Forever 21, maar ik ben ontzettend hard aan het twijfelen of ik hem zou kopen of niet.
Like I said; I love it! Maar ik heb nog nooit online kleding besteld (geloof het of niet, maar het is echt waar!) en ik ben bang dat de maat niet juist gaat zijn en dat ik dan moet retourneren en heel dat gedoe. Het jurkje kost €26,75 en het is pas binnen op de shop, dus ik denk -ik hoop!- dat het nog wel eventjes in stock zal blijven. Ondertussen mogen jullie me je mening geven over dit kleedje en wie weet hangt het binnenkort wel in mijn kledingkast!
To buy or not to buy, ladies?
door: Svea
Like I said; I love it! Maar ik heb nog nooit online kleding besteld (geloof het of niet, maar het is echt waar!) en ik ben bang dat de maat niet juist gaat zijn en dat ik dan moet retourneren en heel dat gedoe. Het jurkje kost €26,75 en het is pas binnen op de shop, dus ik denk -ik hoop!- dat het nog wel eventjes in stock zal blijven. Ondertussen mogen jullie me je mening geven over dit kleedje en wie weet hangt het binnenkort wel in mijn kledingkast!
To buy or not to buy, ladies?
door: Svea
Gepost door
Fashionologie
To buy or not to buy?
2012-07-25T10:30:00+02:00
Fashionologie
fashion|Forever 21|lifestyle|
Comments
Labels:
fashion,
Forever 21,
lifestyle
20 april 2012
Oorbellen @ Forever 21
Dat ik een grote fan ben van de webshop van Forever 21 was jullie vast al wel duidelijk. Ik maakte eerder al een collage voor jullie à la gispy festival (klik), maar vandaag is het tijd voor een collage van enkele oorbellen, die te koop zijn op de shop. Uiteraard is onderstaande collage slechts een greep uit de gehele collectie. Ik heb voor jullie bijna 700 paar oorbellen bekeken en mijn favorieten eruit gekozen. Enjoy!
Hebben jullie ooit al iets besteld van deze webshop? Zo ja, wat? Ook oorbellen? Welke van bovenstaande oorbellen is jouw favoriet of welke vind je eigenlijk toch maar niets?
door: Svea
Gepost door
Fashionologie
Oorbellen @ Forever 21
2012-04-20T07:00:00+02:00
Fashionologie
fashion|Forever 21|webshop|
Comments
Labels:
fashion,
Forever 21,
webshop
19 april 2012
What did I shop?
Toen ik onlangs mijn shopping bags na een dagje winkelen leegmaakte, besefte ik ineens dat ik nog nooit een berichtje had geschreven op Fashionologie over mijn aankopen. Ik vond dat daar meteen verandering in moest komen en dus heb ik vandaag voor jullie enkele producten samengezet die ik onlangs kocht. I hope you'll like it!
Wat zien we allemaal op bovenstaande foto? Wel, een MAX bronzer, een foundation van de HEMA , twee quatro oogschaduws van Essence, een quatro oogschaduw van Cherie, een paar schoenen ui de Schoenenreus, vier films uit FRS, een paar oorbellen van Forever 21 en een ketting van Claire's. Ik geef jullie wat meer uitleg over deze producten...
Laten we beginnen met de juwelen. Het paar oorbellen komt uit Forever 21 en kostte me €3,90. Ik ben er erg tevreden mee, want de oorbellen passen zowat overal bij! De ketting komt uit Claire's en kostte me €7,95. Ook met deze ketting ben ik erg tevreden, aangezien deze ook bij ontzettend veel goed staat. Echte topaankopen dus!
Op bovenstaande foto staan alle beautyspulletjes die ik de afgelopen tijd gekocht heb. Op de foto staat een foundation van HEMA, waar ik de prijs niet meer van weet.Ook zien we twee quatro oogschaduws van Essence, genaamd 'Oh so cute' en 'xoxo'. De prijs van deze weet ik ook niet meer. Ik kocht beide oogschaduws in Kruidvat.Verder zien we ook nog een quatro oogschaduw van Cherie. Deze kostte me €2,20. Ik heb me deze aangeschaft via een blogsale en ben er eigenlijk echt ontzettend blij mee! De kleurtjes van deze oogschaduws zijn echt super om mee te spelen. I like!
Wat zien we allemaal op bovenstaande foto? Wel, een MAX bronzer, een foundation van de HEMA , twee quatro oogschaduws van Essence, een quatro oogschaduw van Cherie, een paar schoenen ui de Schoenenreus, vier films uit FRS, een paar oorbellen van Forever 21 en een ketting van Claire's. Ik geef jullie wat meer uitleg over deze producten...
Laten we beginnen met de juwelen. Het paar oorbellen komt uit Forever 21 en kostte me €3,90. Ik ben er erg tevreden mee, want de oorbellen passen zowat overal bij! De ketting komt uit Claire's en kostte me €7,95. Ook met deze ketting ben ik erg tevreden, aangezien deze ook bij ontzettend veel goed staat. Echte topaankopen dus!
Op bovenstaande foto staan alle beautyspulletjes die ik de afgelopen tijd gekocht heb. Op de foto staat een foundation van HEMA, waar ik de prijs niet meer van weet.Ook zien we twee quatro oogschaduws van Essence, genaamd 'Oh so cute' en 'xoxo'. De prijs van deze weet ik ook niet meer. Ik kocht beide oogschaduws in Kruidvat.Verder zien we ook nog een quatro oogschaduw van Cherie. Deze kostte me €2,20. Ik heb me deze aangeschaft via een blogsale en ben er eigenlijk echt ontzettend blij mee! De kleurtjes van deze oogschaduws zijn echt super om mee te spelen. I like!
Het paar schoenen op bovenstaande foto komen uit de Schoenenreus en hebben me €20,69 gekost. Een echt koopje dus! Ik had namelijk nog geen enkel paar zwarte pumps en eigenlijk zijn deze toch echt onmisbaar in elke dame haar kledingkast. Toen ik deze dus had gepast, besloot ik er gewoon voor te gaan!
Tot slot heb ik ook nog vier DVD's gekocht. Inseption, Eat Pray Love, He's Just Not That Into You en One Day. Ik heb ze ondertussen bijna allemaal al eens bekeken, alleen One Day moet ik nog kijken, maar ook daar zal ik wel positief over zijn. Iedereen heeft me namelijk al verteld dat deze film supermooi is. Ik ben benieuwd! Deze vier films samen kostten me €30. Een koopje!
Zo, dat was zowat alles wat ik de afgelopen tijd gekocht heb. Op zich is het niet zoveel, maar ik ben toch echt blij met deze aankopen. Momenteel heb ik nog van geen enkele aankoop van hierboven spijt. Dat is zeer positief uiteraard! Hopelijk vonden jullie het wat leuk om te lezen/kijken. Tot de volgende!
door: Svea
Gepost door
Fashionologie
What did I shop?
2012-04-19T07:30:00+02:00
Fashionologie
beauty|Essence|fashion|Forever 21|lifestyle|make-up|
Comments
15 april 2012
What's up next @ Fashionologie?
Op Fashionologie komt elke dag een berichtje online, maar jullie weten bijna nooit vantevoren over wat de komende dagen iets gepost zal worden. Ik weet niet of jullie dit leuk vinden of niet, maar vandaag geef ik jullie met veel plezier een preview van wat er de komende weken onder andere te zien zal zijn op Fashionologie. Ik hoop dat jullie dit leuk vinden!
Wat staat er nu allemaal op bovenstaand plaatje? Eerst en vooral zien we duidelijk een heleboel producten, waarvan ik sommige heb gekregen en anderen zelf heb gekocht. Ik ga deze allemaal reviewen voor jullie en ben steeds neutraal hierover (ik ben dus niet per se positiever bij een review over een gekregen product dan over een gekocht product). Verder zien jullie mij samen met een vriendin op de foto. Die foto is getrokken op weg naar Antwerpen, op de dag dat we vierden dat we nog maar 100 dagen naar school moesten gaan. Hierover kan je nog wel een verslagje verwachten. Onder die foto is een plaat te zien, waarop staat dat motorsport gevaarlijk kan zijn. Deze foto heb ik gemaakt op de rallycross in Engeland. Ik ga binnenkort ook naar de rallycross in Frankrijk en over deze events gaan jullie ook nog een verslag krijgen. Onderaan rechts is een bar te zien. Dit is de bar van de Live Music Bar in Tilburg. Ik heb de foto gemaakt op de release van het magazine van John Beerens. Ook daar volgt nog een verslag over!
Zo, nu zijn jullie weer een beetje meer op de hoogte van wat er de komende periode online gaat komen op Fashionologie. Hopelijk vinden jullie dit leuk om te weten en kijken jullie al uit naar deze berichten. Uiteraard komen er ook nog andere berichten, zoals bijvoorbeeld Inspiration Pics, online. No worries!
Wat vind jij van dit bericht? Moet ik dit vaker doen of niet?
door: Svea
10 april 2012
Gypsy Festival @ Forever 21
Ik ga deze zomer ook alvast naar één festival en weet nooit goed wat aandoen daar. Het zit er namelijk zo: je mag je kleden zoals je wil, je bent nooit de vreemdste persoon die er rondloopt. Jup, ik heb het over GMM, ook wel gekend als Graspop Metal Meeting. Want achter het blonde meisje met blauwe ogen en lange benen, die bovendien ook nog eens een fashion-, beauty- & lifestyleblog heeft, schuilt een kleine metalhead. Ja, je leest het juist: ik luister graag naar metal, de wat hardere muziek. Die had je niet zien aankomen he? ;) Wel, daardoor verandert mijn blog niet, maar het gaf me wel inspiratie om een lijst samen te stellen voor festivaloutfits met allemaal oh zo leuke artikelen uit Forever 21 (klik).
Ik zag namelijk bovenstaand plaatje staan toen ik de site opende en voelde me meteen aangesproken. Het was gewoon onmogelijk om hier geen inspiratielijstje van te maken! Hieronder vind je dus mijn lijst met artikelen uit de webshop van Forever 21.
Ja hoor, ik heb me hier goed mee geamuseerd. Ik heb artikelen uitgekozen voor jullie, van top tot teen! Tassen, schoenen, riemen, topjes, jurkjes, broeken, kettingen, oorbellen en hoofbanden. I like! Ik ben er al helemaal in de festivalsfeer van geraakt! Jij ook? Ga jij naar festivals dit jaar?
door: Svea
Gepost door
Fashionologie
Gypsy Festival @ Forever 21
2012-04-10T07:00:00+02:00
Fashionologie
fashion|Forever 21|lifestyle|webshop|
Comments
Labels:
fashion,
Forever 21,
lifestyle,
webshop
3 februari 2012
LBD's @ Forever 21
Een lbd ofwel een little black dress is echt een must-have, waarvan ieder meisje er minstens eentje in haar kledingkast moet hebben hangen. Een lbd is geschikt voor elke gelegenheid. Of je nu naar school gaat of naar een feest moet, een lbd kan je gewoon altijd aandoen! Ik zocht voor jullie in elk geval al de leukste exemplaren van Forever 21 (klik) uit!
Ik vind alle bovenstaande exemplaren leuk, maar mijn grootste favorieten zijn toch wel het derde kleedje onderaan (€31,75) en het tweede kleedje onderaan (€17,75). Al deze kleedjes zijn bovendien ook nog eens supergoedkoop. De duurste lbd die ik tegenkwam, was iets van een €30. Al de rest was goedkoper, dus dat is echt wel een spotprijsje! Ik zou zeggen: shop er op los!
Welke van deze kleedjes is jouw favoriet? Heb jij veel lbd's in jouw kledingkast hangen?
door: Svea
Gepost door
Fashionologie
LBD's @ Forever 21
2012-02-03T08:00:00+01:00
Fashionologie
fashion|Forever 21|webshop|
Comments
Labels:
fashion,
Forever 21,
webshop
2 februari 2012
Trendspotting : leaves
De afgelopen weken heb ik weer een trend gespot, namelijk leaves. Naar het nederlands vertaald: blaadjes. Zo heb ik zelf oorbellen met allemaal kleine blaadjes van de webshop Glambelle (klik), maar een vriendin van me heeft een gouden ketting met blaadjes van Forever 21 (klik). Dit waren slechts de eerste aanwijzingen op een nieuwe trend, want tegenwoordig zie ik steeds meer leaves. Zo vond ik ook op de leuke webshop Capricci (klik) enkele leuke sieraden met leaves, maar ook in H&M (klik) vond ik deze trend terug. Me likey! Ik heb voor jullie een kleine samenvatting gemaakt van kettingen, ringen en oorbellen met leaves. Alle onderstaande producten komen uit Asos, H&M, Forever 21 of Capricci. Enjoy!
Ik heb zelf nog geen ketting met blaadjes, maar wel een paar oorbellen van Glambelle en ik ben er helemaal weg van. Ik vind ze echt leuk! Mijn favorieten van bovenstaande sieraden zijn de oorbellen uit H&M (ze lijken erg hard op degene die ik al heb), de ketting van Asos en de lange oorbellen van Capricci.
Wat vind jij van deze trend? Yay or nay? En welke van bovenstaande juwelen is jouw favoriet?
door: Svea
Gepost door
Fashionologie
Trendspotting : leaves
2012-02-02T08:00:00+01:00
Fashionologie
Asos|Capricci|fashion|Forever 21|Glambelle|HM|Trendspotting|webshop|
Comments
Labels:
Asos,
Capricci,
fashion,
Forever 21,
Glambelle,
HM,
Trendspotting,
webshop
27 december 2011
High Heels @ Forever 21
Ik ben een grote fan van de winkelketen Forever 21. Toen ik onlangs nog eens op hun site aan het rondsnuffelen was, besloot ik even enkele superleuke high heels (I'm a shoe addict!) op een rijtje te zetten voor jullie. Ik heb er ook telkens de prijs bij gezet, zodat je weet hoeveel je ervoor moet betalen als je een paar van onderstaande wil kopen.
Zo, dat waren mijn favorieten. De meeste schoenen van Forever 21 kosten rond de €20, maar worden tijdens de solden veel goedkoper. Let er ook wel op dat sommige hakken van bovenstaande schoenen erg hoog zijn. Als je nog nooit op hakken hebt gelopen, begin je best met een paar hakken die iets minder hoog zijn!
Welke van deze schoenen zijn jouw favoriet?
door: Laura/Svea
Gepost door
Fashionologie
High Heels @ Forever 21
2011-12-27T08:30:00+01:00
Fashionologie
fashion|Forever 21|
Comments
Labels:
fashion,
Forever 21
9 december 2011
Forever 21 partydresses
Eventjes geleden blogde ik al over H&M partydresses (klik), maar dat is natuurlijk niet de enige shop waar je leuke partydresses kan kopen. Een andere shop waar je ook leuke jurkjes voor de eindejaarsfeesten kan kopen is Forever 21. De enige winkel van deze keten in België bevindt zich op de Meir in Antwerpen (een geweldige winkel trouwens!), maar natuurlijk bestaat er ook nog altijd de webshop! Hieronder een kleine selectie van de partydresses @ Forever 21!
€23,75
€21,75
€28,75
€21,75
€26,75
€31,75
€19,75
€19,75
€28,75
€19,75
€28,75
€26,75 (Nu tijdelijk €18,99!)
Dit is slechts een kleine selectie van het assortiment jurkjes van Forever 21. Ik ben helemaal weg van de leuke jurkjes en ga me er misschien nog wel eentje aanschaffen! Het voordeel van bij Forever 21 shoppen: je hebt mooie kleding, het is allemaal vrij budgetproof en de kwaliteit van de kledij is meestal ook wel erg goed. Me likey!
Welke van deze kleedjes is jouw favoriet?
door: Laura/Svea
Gepost door
Fashionologie
Forever 21 partydresses
2011-12-09T13:12:00+01:00
Fashionologie
fashion|Forever 21|
Comments
Labels:
fashion,
Forever 21
Abonneren op:
Posts (Atom)











































