Posts tonen met het label shoes. Alle posts tonen
Posts tonen met het label shoes. Alle posts tonen

31 mei 2013

Blink & Bronx shoes

Ik ben verzot op schoenen! Ik heb er een heleboel en toch heb ik het gevoel dat ik er nooit genoeg heb. Toen ik dus in mijn mailbox een persbericht kreeg over Blink shoenen en Bronx schoenen was mijn nieuwsgierigheid dan ook meteen gewekt. En oh, wat zijn ze mooi zeg!


Ik vind ze allemaal erg leuk, maar als ik dan toch écht een favoriet zou moeten kiezen, ga ik voor de rode pumps, rechtsbovenaan. En voor de zwarte pumps met de speciale hak. En al de rest! Ik kan eigenlijk gewoonweg niet kiezen. Ik vind ze allemaal leuk!

Welke is jouw favoriet?

19 februari 2013

Fashionstuff I recently bought!

Zoals ik enkele dagen geleden al zei, ben ik onlangs enkele keren gaan shoppen. In een vorig bericht liet ik jullie al de beautyspulletjes zien die ik gekocht had en vandaag laat ik jullie kennismaken met mijn nieuwe fashionspulletjes! Het zijn voornamelijk schoenen (I know, I know!), maar er zitten ook nog wat andere fashionspulletjes bij! Ik weet niet van alles meer de exacte prijs en ik heb redelijk veel in de solden gekocht, dus de normale prijs kan wel wat hoger liggen.


Deze beenwarmers kocht ik in Zeeman voor ongeveer €2. Ik had al wel een paar beenwarers thuis liggen, maar deze waren helemaal uitgerokken omdat ze al zo vaak uitgewassen waren. Tijd voor een nieuw paar dus!


Verder kocht ik ook deze vijf paar sokken in Zeeman voor nog geen €3. De sokken zijn alleaal in een bepaalde tint grijs, dat vind ik leuker dan allemaal gewoon zwarte sokken.


In H&M kocht ik deze doorzichtige BH-bandjes. Altijd handig voor wanneer je een strapless jurkje wil dragen! Voor deze twee paar bandjes betaalde ik ongeveer €5.


In H&M kocht ik ook deze panties, in huidskleur. De panties zijn maat L, omdat ik lange benen heb en de kleinere maten meestal niet lang genoeg zijn. Ik betaalde zo'n €5 hiervoor.



Dan komen we aan de schoenen! Dit paar kocht ik in Schoenenreus, voor ongeveer €18. De hak is wel een pak hoger dan ze op de foto lijken. De hak is namelijk zo'n 13 centimeter hoog, maar vooraan is er wel nog een plateau van zo'n 2 centimeter.



Dit paar schoenen kocht ik ook bij Schoenenreus. Ze waren nu afgeprijsd tot zo'n €6. Ik had thuis nog een paar van zulke schoenen (in het paars), maar die waren jammer genoeg helemaal kapot. Tijd voor een nieuw paar dus!


Ook dit paar schoenen kocht ik bij Schoenenreus. Ze waren zo'n €20. Ik had eigenlijk thuis geen goed paar platte schoenen meer en toen ik deze zag staan, was ik er meteen dol op! I like them so much! Ze zijn bovendien ook lekker warm.



Dit paar hakken kocht ik in New Yorker. Ze waren afgeprijsd naar €8. Wat een koopje! De schoenen zijn glanzend zwart. De hakken lijken op deze foto niet zo hoog, maar in het echt meet de hak toch zo'n 12 centimeter. De schoenen hebben vooraan ook weer een plateau van zo'n 2 centimeter.



Ook deze pumps kocht ik in New Yorker. Ze waren afgeprijsd naar €4,95 (!). Echt supergoedkoop en ze passen echt perfect! I love them! Ze hebben een bordeau kleurtje en hebben ook weer een redelijke hak. De hak is ongeveer 12 centimeter hoog en vooraan heeft de schoen ook weer een plateau van zo'n 2 centimeter.


Ten laatste kocht ik ook nog deze tas in New Yorker (echt mijn favoriete winkel, hihi). Ze was afgeprijsd naar tien euro en ik kon ze gewoon echt niet laten hangen! De tas is eigenlijk echt groot, maar dat vind ik wel oke, aangezien ik meestal toch vanalles meezeul naar overal ;) De tas is zwart en heeft enkele grijze accenten.

Zo dat was alles qua fashionspullen dat ik onlanges heb gekocht. Hopelijk vonden jullie dit leuk om eens te zien. Misschien post ik ooit wel eens een look met de tas en een paar schoenen of de beenwarmers ofzo. Misschien is het ook wel leuk als ik eens een soort van tutorial maak over hoe je het beste doorzichtige bandjes kan dragen, zonder dat ze te hard opvallen? Laat maar weten wat jij eens graag zou willen zien!

Zijn jullie onlangs nog gaan winkelen voor fashionpsulletjes? Veel gekocht?

18 oktober 2012

Nice black pumps @ Sacha.be

Toen Sacha.be online kwam, schreef ik er een berichtje over, remember? Ik herlas dit berichtje overlaatst nog eens en ontdekte dat ik dinsdien niet meer over deze leuke schoenensite heb geschreven. What a shame! Daarom dat ik er meteen verandering in ga brengen door mijn favoriete zwarte pumps van Sacha.be met jullie te delen. Enjoy, ladies (and gentlemen?)!


Welke van bovenstaande zwarte pumps van Sacha.be is jouw favoriet?

16 september 2012

Shoes @ H&M

Toen ik eventjes geleden nog eens op de site van H&M keek, besloot ik de schoenen voor dames eens te bekijken (ik had er nog nooit eerder naar gekeken!) en vond er enkele zeer leuke exemplaren. Aangezien ik soms voor de wat ruigere kledingstijl ga, maar ook voor de wat meer meisjesachtigere kledingstijl, heb ik ook verschillende soorten schoenen uitgekozen. De bovenste schoenen zijn de ietwat ruigere en hoe meer je naar beneden kijkt, hoe meer de schoenen echt miesjesachtig worden.


Alle bovenstaande schoenen zijn te koop op de webshop van H&M. De prijzen variëren tussen de tien euro en de 50 euro. Welke van bovenstaande exemplaren vind jij het leukst/mooist?

door: Svea

28 juli 2012

High Heels @ Jimmy Choo

Jimmy Choo, een naam die alle modeliefhebbende vrouwen kennen. Hoe kan het ook anders? Jimmy Choo maakt altijd superooie schoenen... and every girl loves shoes! Het is nog steeds juli en dat wil zeggen dat nu alle kledij voor de herfst van 2012 al getoond wordt. Dus ook de schoenen van Jimmy Choo. Ik heb mijn zes absolute toppers uit zijn nieuwe collectie gehaald o deze met jullie te delen. Hou die kwijlemmers in de buurt!



Prachtig toch?! Ik ben er helemaal weg van! Jammer wel dat het prijskaartje altijd nogal hoog is bij Jimmy Choo... Maar wie weet, ooit in de verre toekomst, heb ik misschien ook wel een prachtexemplaartje van deze designer in mijn bezit! Can't wait!

door: Svea

22 juli 2012

Shoes in Sale @ Dorothy Perkins

Onlangs hoorde ik voor het eerst van het merk Dorothy Perkins. Shame on me dat ik er nog nooit eerder van had gehoord, want dames, I love it! Ik vind het een erg leuke webshop, bomvol leuke spulletjes waarvan ik wou dat ik ze allemaal in mijn bezit had. Jammer genoeg is dit niet zo, but a girl can always drem, right? Ik keek enkele dagen geleden eens in de sale en vond er onderstaande paar schoenen. Liefde op het eerste gezicht! Enjoy en laat me zeker iets weten als jij een van deze schoenen hebt gekocht!



Sorry voor de kleine foto's, ik kreeg het plaatje niet groter op Blogger. I'm sorry, girls!

door: Svea

4 juli 2012

Colour up your life @ Cafe Moda

De zomer is weer in het land en dat wil zeggen dat we weer met een gerust hart kleur kunnen dragen. Yes! Maar niet enkel en alleen onze kledij mag in een fel kleurtje zijn, ook onze schoenen! Lekker kleuren matchen of colourblocken? Het kan allemaal met colour up your life van Cafe Moda.

Rood, oranje, geel, groen, blauw, roze of toch liever multicolour? Het kan allemaal! Al bovenstaande schoenen zijn te koop bij Cafe Moda (klik op de naam om naar de shop te gaan). Neem er dus zeker eens een kijken, want wie weet vind je er wel jouw droomschoenen! Heb jij veel felgekleurde schoenen of ben je meer voor de zwarte/witte/bruine schoen?

door: Svea

17 juni 2012

Görtz komt met 'Virtual Shoe Fitting'

Het Duiste schoenmerk Görtz lanceerde onlangs 'Virtual Shoe Fitting'. Zoals de naam al veraadt, gaat het over digitaal een schoen passen. Say what? Om alles duidelijker te maken, kan je best even naar onderstaand filmpje kijken.


Mij lijkt het wel erg handig allemaal, maar ik vrees dat deze technologie nogal duur is en dus nog niet vaak gebruikt zal worden. Maar ik wil het zeker en vast wel eens proberen! Wat denk jij hiervan?

door: Svea

8 juni 2012

Alexandre Birman Shoes Fall 2012

Toen ik weer eens op Style.com aan het rondsnuffelen was, kwam ik terecht bij de schoenen voor de herfst van 2012 van het designermerk Alexandre Birman. Liefde op het eerste gezicht! Die schoenen hebben me echt betoverd, ik ben er helemaal gek op! Jammer genoeg vallen de prijzen van deze schoenen niet binnen mijn budget. But a girls can always dream, right?



Dit is natuurlijk slechts een selectie uit de gehele collectie. Bovenstaande schoenen zijn mijn favorieten. Mijn absolute toppers zijn de laatste twee schoenen. Ik vind het echt prachtig hoe dat goud gecombineerd wordt met dat grijs en dat zwart!

Welke van deze schoenen vind jij het mooist?

door: Svea

27 mei 2012

I love neon!

Een hele tijd geleden blogde ik al eens over neon als nieuwe trend op modegebied (klik hier om naar dat bericht te gaan). Toen liet ik jullie een heleboel foto's van Loobookers zien die ook fan waren van deze opkomende trend. Vandaag echter wilde ik jullie tonen dat neon echt hip is en dat je deze trend makkelijk overal waar je maar wil tegen kan komen. Get inspired!


De tijd dat we neon associeerden met die typische fluovestjes die gebruikt worden om op te vallen in het verkeer is voorbij. Neon betekent nu being fashionable and looking awesome!

door: Svea

5 mei 2012

Sacha.be live!

Onlangs werd de webshop Sacha.be gelanceerd. De bekende schoenenwinkel is dus voortaan ook voor alle Belgen onder ons beschikbaar op het internet. Ik heb persoonlijk nog nooit iets in deze winkel gekocht, maar dat ligt waarschijnlijk gewoon aan het feit dat er geen in de buurt is waar ik woon. Hoewel dit ook gaat veranderen. Ik heb namelijk gezien dat ze in het dichtsbijzijnde stadje van mijn dorp een Sacha aan het bouwen zijn, dus wie weet loop ik er binnenkort wel buiten met enkele leuke schoenen!

De nieuwe webshop (klik) bevat damesschoenen, herenschoenen, portemonnees, tassen en accesoires. Er is een groot aanbod en dus heb je veel keuze. Ik denk echter wel dat je nog steeds meer keuze hebt in een echte winkel dan in de webshop, maar ach. Ik heb hieronder in ieder geval al enkele van mijn favoriete items uit de webshop geplaatst. Enjoy!



door: Svea

10 januari 2012

Inspiration Pics #9

Inspiration Pics #9 is alweer aan de beurt. In het achtste bericht van deze rubriek introduceerde ik de al 'Shoes à la volonté part 1'. Wel, nu is het dus tijd voor part 2. Enjoy!


Welke van deze plaatjes is jouw favoriet?

door: Laura/Svea

30 december 2011

Inspiration Pics #8


Zoals ik al vaak heb gezegd, willen wij op Fashionologie graag geïnspireerde bezoekers. Dat doen we met behulp van de rubriek Inspiration Pics. Deze rubriek vinden wij zelf ook enorm leuk, want elk bericht bevat enorm veel leuke, mooie of grappige plaatjes, waardoor we vaak weer een heleboel inspiratie krijgen om te bloggen. Geweldig gewoon! Het thema van deze Inspiration Pics is shoes à volonté (part 1)!


Welke van deze schoenen vind jij het mooist?

door: Laura/Svea