Posts tonen met het label beauty. Alle posts tonen
Posts tonen met het label beauty. Alle posts tonen

14 december 2013

Onlangs opgemaakt

Ik zie steeds vaker 'opgemaakt' video's voorbijkomen op Youtube en ik vind zulke video's erg aangenaam om te bekijken. Nu ben ik zelf niet zo het type persoon dat filmpjes maakt voor haar blog, maar een 'opgemaakt' berichtje? Ja hoor, dat zie ik helemaal zitten!


Zoals je op bovenstaande foto kan zien, heb ik best wel wat opgemaakt. Dit zijn echter producten die ik al lang gebruik en toevallig onlangs zijn opgeraakt. Geloof me maar, normaal maak ik veel minder op. Let's begin!

6 december 2013

What's in my goodiebag (visit PR Style)

Zoals jullie in dit bericht al konden lezen, ben ik onlangs bij PR Style op bezoek geweest. Ik vond dit erg eng (dit was de eerste keer dat ik een PR bureau mocht bezoeken), maar wel erg leuk en interessant! Ik ben heel blij dat ik gegaan ben. Niet alleen omdat ik kennis heb mogen maken met merken die ik nog niet kende, maar ook omdat ik nu de kans heb om ze uit te proberen. Ja hoor, ik heb een goodiebag meegekregen!


De goodiebag was een leuk tasje van Caudalie, één van de merken waar ik voor het eerst kennis mee hebt gemaakt tijdens mijn bezoekje aan PR Style. Ben je benieuwd wat er in dit tasje zit? Lees dan gauw verder!

29 oktober 2013

Get ready with Fleur de Force - Wedding day

Eén van mijn favoriete Youtubers/bloggers is onlangs getrouwd. Ja hoor, ik heb het over Fleur de Force. Fleur trouwde met Mike en oh my, wat een prachtkoppel is dat zeg! Ik ben ontzettend blij voor hen, maar wilde natuurlijk ook wel wat van de trouw zien (net zoals vele andere trouwe volgers van Fleur). 

Daarom heeft ze een trouwvideo laten maken, een video met allemaal trouwfoto's en last but not least: een get ready with me (wedding day edition)! Superleuk om te zien! Ik wilde deze video dan ook graag met jullie delen! Enjoy & get inspired!


Kende jij Fleur de Force al?

25 oktober 2013

Dior Homme - Uncensored Official Director's Cut

Ik zag onlangs voor het eerst weer een fantastische reclame voor een parfum. Een mannenparfum nota bene. Dior Homme om precies te zijn. In de reclame speelt Robert Pattinson mee (wat er natuurlijk voor zorgt dat vele dames deze reclame interessant vinden). Op een muziekje van Led Zeppelin zien we Robert het beste van zichzelf geven. I like!


Wat vind jij van deze reclame?

18 oktober 2013

"Let's make girls unstoppable!" // Dove Self Esteem programma

Ik blogde eerder al eens over de actie Thought Before Action van Dove. En nu komt dit leuke merk weer op de proppen met een superinitiatief. Het Dove Self Esteem programma! De slogan is 'Let's make girls unstoppable!" en met deze actie wil Dove meisjes steunen. Slechts 1 op 10 meisjes vindt zichzelf mooi en maar liefst 60% van alle meisjes stopt met activiteiten die ze eigenlijk wel leuk vinden. Gewoon omdat ze zich niet goed in hun vel voelen. Daar moeten we dringend iets aan veranderen!


Wil jij graag je steentje bijdragen aan deze actie? Kijk dan zeker eens hier voor de mogelijkheden!

16 oktober 2013

3 Days Straight by John Frieda

Ik heb van nature krullen, maar ik steil mijn haar. Iedereen kent het wel, 's morgens voor je naar school vertrekt ligt je haar perfect, je komt buiten, natuurlijk regent het, want let's face it, it's BelgiumBye bye steil haar.


Onlangs ontdekte ik een geweldig product: 3 days straight van John Frieda. Het product beloofde steil haar voor wel drie dagen. "Weer zo'n product dat waarschijnlijk niet zal werken op mijn haar.", dacht ik. Met niet al te veel hoop testte ik het product uit. En wonder bij wonder: het maakte mijn haar supersteil! Voor degenen die het frizzy haar ook beu zijn, is dit product een echte aanrader! Het product is heel gemakkelijk in gebruik. 
Ik zal het in enkele stappen uitleggen.

Als eerste was je je haren. Daarna spuit je het product op je natte haren. (Ik spuit meestal ongeveer 13 keer, verspreid over heel mijn haar, maar vooral op de puntjes.) Vervolgens kam je je haren. Het product kan redelijk plakkerig en vettig aanvoelen, maar dat gevoel verdwijnt na de volgende stap. Deze is het brushen van je haren. Als laatste ga je nog even met de steiltang door je haren. De volgende dag is je haar nog steeds even steil. Halfuurtje langer slapen dus! :D

Hieronder zie je foto’s van mijn haar de eerste dag na gebruik, de tweede dag en de derde. Drie dagen steil haar!


Als jullie nog vragen hebben over het product of het gebruik ervan, of als jullie het ook getest hebben en er iets over kwijt willen, laat gerust een reactie achter.

Veel liefs, Tahnee

12 oktober 2013

Farouk/Biosilk/CHI silk set @ JohnBeerens.com

"Wil je ook graag zijdezacht haar? Koop dan een flesje zijde voor je haar!" Makkelijker gezegd dan gedaan soms, denk je ook niet? Er zijn namelijk zo ontzettend veel verschillende soorten zijde tegenwoordig en zovele merken die zijde aanbieden.De beste oplossing is alle merken eens testen, maar dat kost je uiteraard een heuse duit. Tot nu. De beautywebshop JohnBeerens.com bedacht namelijk het leuke concept om enkele kleine flesjes zijde van drie verschillende merken te verkopen. Joepie!


In het setje zitten bovenstaande drie flesjes zijde voor je haar. Pearl Complex van Farouk, Silk Therapy van Biosilk en Silk Infusion van CHI. Alledrie de flesjes hebben een formaat van 15ml. Dit pakketje kost slechts €6,95. Niet alleen leuk om aan jezelf, maar ook een een vriend(in) cadeau te doen!

Welke van deze drie flesjes met zijde wil jij wel eens proberen of heb je al eens geprobeerd?

8 oktober 2013

Het Sterrenfonds laat kinderen stralen. Help jij mee?

Ik ben een JohnBeerens.com lover. Dit houdt in dat ik samenwerk met de webshop, waar John Beerens de eigenaar van is. Maar John is veel meer dan eigenaar van een webshop. Hij is ook professionele kapper én ambassadeur van Het Sterrenfonds


Het Sterrenfonds is een fonds dat Nederlandse kinderen helpt die niet volledig kind kunnen zijn omwille van een ernstige ziekte. Een mooi initiatief, vind ik. Eentje dat wat meer aandacht verdiend. En daarover zijn ze het bij JohnBeerens.com met me eens! Daarom heeft deze bekende Nederlandse beautywebshop besloten een leuke actie op te zetten. Je kan nu namelijk een professionele stijltang kopen voor slechts €99 (winkelwaarde is €129) en op die manier ineens €30 doneren aan het Sterrenfonds. Je krijgt dus niet alleen zelf een mooie korting, maar steunt er ook ineens het Sterrenfonds mee: geweldige actie als je het mij vraagt!


Ga naar JohnBeerens.com/sterrenfonds voor meer informatie over deze actie. Neem zeker eens een kijkje, want de tang is van goede kwaliteit, voor een goede prijs en het is voor een goed doel. Helemaal toppie dus!


Ga jij meedoen aan deze actie en zo maar liefst €30 doneren aan Het Sterrenfonds?

13 september 2013

Rituals new Eau de Parfum for (wo)men

Rituals brengt twee nieuwe parfums op de markt: No. 23 with magnolia and pink pepper (for women) & No. 17 with Vetiver and Bergamot (for men). Een damesparfum en een herenparfum dus. Beide parfums kosten je €17,50 voor een flesje van 20ml en €39,00 voor een flesje van 50ml. Klinkt goed; altijd een leuk cadeau voor je vriend(in)!


No. 23: This new Eau de Parfum for women is a sweet, floral, sensual fragrance. The perfumer was inspired by the story of the magical garden of Eden.“I wanted to recreate the world of forbidden fruit through a very natural floral fruity scent. A dazzling combination of velvet Magnolia, Pink Pepper and subtle Musk” - Vincent Schaller, perfumer in Paris.


No. 17: This new Eau de Parfum for men is a citrus, woody, elegant fragrance. The perfumer was inspired by the ancient art of perfume. "I wanted to reinvent the traditional cologne with a sophisticated bright and modern twist. Discover a breezy yet rich combination of citrusy Vetiver, brisk Bergamot and elegant woody notes. A modern classic.” - Vincent Schaller, perfumer in Paris.


Zou jij een van deze parfums aan je vriend(in) geven?

4 september 2013

Verwen je haar met Lush - Marilyn Haarmasker!

Ik kreeg onlangs een mailtje aan van Lush, met daarin allemaal leuke haarproducten. Een van deze producten trok meteen m'n aandacht. Ik wil het dan ook graag met jullie delen. Binnekort, wanneer mijn lessen terug begonnen zijn, ga ik nog eens een keertje een hoop producten van Lush inslaan. Waaronder dus dit haarproduct! Als je trouwens graag een review van een bepaald product wil zien, mag je dat altijd laten weten!


Zoals jullie wel weten ben ik een blondine en ben ik altijd te vinden voor wat lol. Marilyn klinkt dus als een fantastisch product voor mij! ;) Nee, even serieus nu. Ik wil dit product echt een testen. Ik heb het al wel eens zien liggen wanneer ik een Lush winkel binnenging, maar heb het nog nooit gekocht. Om een of andere reden twijfelde ik altijd. Maar genoeg getwijfeld nu! Ik ga dit product kopen! 

Wil jij graag een review van dit product?

1 september 2013

Linda Magazine // Een allerlaatste compliment

Onlangs kwam ik op Twitter een leuke tweet tegen van Linda Magazine, met daarin een link naar een filmpje. Ik ben zó blij dat ik dit filmpje heb gekeken. Wat een fantastisch filmpje zeg! Allemaal bekende Nederlandse mannen die je complimentjes geven: MASSIVE FEEL GOOD!


Je bent prachtig, just the way you are!

27 augustus 2013

DIM Sublim - een panty met het effect van een BB cream!

De BB creams zijn tegenwoordig niet meer weg te denken uit beautyland. We willen namelijk onze oneffenheden camoufleren en een onberispelijk, maar zo natuurlijk mogelijk uiterlijk. Natuurlijk willen we darrom onze huid ook verzorgen met beautyproducten. BB cream is daar perfect voor! Maar wat met onze benen dan?


DIM Sublim komt daarvoor de perfecte oplossing: een panty met het effect van een BB cream! Het gamma Sublim zet je benen in de kijker en geeft ze een lichte glans. De laatste nieuwigheid van DIM, de DIM Subli Voila Effet BB Cream, sublimeert de huid op het volledige been, camoufleert oneffenheden en is onzichtbaar op het been. 


Klinkt veelbelovend allemaal, toch?! Ik ben in ieder geval benieuwd geworden naar deze panty! Voor €8,5 heb je zo'n panty in je bezit. 

Wat denk jij van deze panty?



23 augustus 2013

Sebastian Potion 9.

Ik vertelde jullie al dat ik de JohnBeerens.com lover zomerbox had ontvangen. In deze box zaten enkele full size producten, die ik graag voor jullie uitprobeer en review. Vandaag is de Sebastian Potion 9. aan de beurt!


De Sebastian Potion 9. is een haarproduct, dat je op zowel nat als droog haar kan aanbrengen. Het product beschermt het haar tegen stylingproducten en zorgt voor textuur en controle. De naam van het product verklapt ergens al dat er negen botanische extracten in het product zitten. Deze helpen het vochtverlies te herstellen en je haar er gezond uit laten zien. Klinkt allemaal veelbelovend, toch?! En het leuke van al is dat het echt waar is! Ik vind dit echt een topproduct!


Er zijn zoveel producten die allerlei goede effecten beloven en beloven je haar te beschermen tegen de hitte, zonder het zwaar te maken. Helaas zijn dit meestal loze beloften. Daarom was ik de eerste keer dat ik dit product gebruikte erg sceptisch. Maar het bleef bij die ene keer. Ik was meteen verkocht!

Ik vóél gewoon dat mijn haar beschermd is bij het föhnen en stylen van m'n haar wanneer ik de Sebastian Potion 9. gebruik. Ik gebruik dit product nu telkens wanneer ik mijn haren 'bewerk' en ik merk echt dat ze er gezonder uitzien en zo voelen ze ook aan. Een klein nadeel is wel dat ik het gevoel heb dat mijn haar er toch wel ietsje zwaarder door wordt. Al vind ik dat eigenlijk niet zo'n probleem.


De Sebastian Potion 9. is te koop op de beautywebshop JohnBeerens.com en kost er €10,48 voor 50ml, €22,40 voor 150ml en €57,84 voor 500ml. De flacon op de foto's is een flacon van 150ml.


13 augustus 2013

What's in my goodiebag (Opening Rituals store @ Antwerpen) + Aankoopje Rituals

De opening van een winkel meemaken is steeds leuk, maar een goodiebag krijgen, blijft toch altijd weer het leukste deel van de avond! Vandaag show ik jullie met veel plezier wat er in mijn goodiebag zat van de opening van de Rituals winkel in Antwerpen!


Ik word wel vaker uitgenodigd voor zulke evenementen en ik vroeg me af of jullie het leuk zouden vinden als ik voor de goodiebags echt een vaste rubriek zou maken. De "What's in my goodiebag" rubriek? Laat me zeker even weten wat je hiervan vind!


Dit is hoe de goodiebag er uitziet: een leuke (ietwat hardere) tas van Rituals, met handvaten. Superleuk om hiermee door de stad te paraderen!


In de ietwat hardere tas van Rituals zat dan deze tas. Een tasje zonder handvaten, met enkele boomachtige tekeningetjes op. Erg mooi! Dit tasje wordt dichtgehouden door een oranje touwtje van Rituals.


Dit zijn alle producten die in de goodiebag zaten. De Rituals Fortune Oil shower oil, de Rituals Touch Of Happiness body cream, de Rituals Star Secret eye pen (purple) en de Rituals Nail Polish (Rebel Rose). Vier fullsize producten, woohoo! Hieronder nog gauw een foto van alle producten apart. Als je een product graag gerievewed wilt zien, laat dit dan zeker weten bij de comments!


Ik had tijdens de opening echter ook een leuk nagellakje gezien, maar omdat ik niet wist welke kleur er in mijn goodiebag zou zitten, besloot ik nog eventjes te wachten met het te kopen. Jammer, want die avond kreeg ik 20% korting, maar ach. Ik ben het lakje dat ik zag toch nog gaan kopen en ook dit wil ik graag met jullie delen. Ik ben namelijk helemaal verliefd op dit kleurtje!


Toen ik het lakje ging kopen, kreeg ik het mee in dit schattige tasje. Aaahh, zó cute!


Ook verliefd op dit kleurtje? Voor slechts vijf euries is 'ie van jou. Lopen naar de dichtsbijzijnde Rituals store is de boodschap!


Welk(e) product(en) wil jij graag zien in een review? 
Moet ik van dit soort berichten een vaste rubriek maken (een "What's in my goodiebag" rubriek)?


9 augustus 2013

Dove: thought before action

Ik ben altijd al fan geweest van het merk Dove. Dit merk heeft namelijk steeds zo'n ontzettend fijne producten! I love it! Maar enkele dagen geleden op Twitter trok één van hun tweets mijn aandacht. In die tweet stond namelijk een link naar aan campagne van Dove. Een campagne tegen het photoshoppen van mensen en ze onze opvatting van schoonheid vervormen...


Ik ben fan! Jij ook?


6 augustus 2013

Lush engageert zich tegen stierengevechten

Ik ben een grote dierenliefhebber. Toen ik het merk Lush leerde kennen was ik dan ook oprecht blij dat er eindelijk een merk was dat dieren niet mishandelde om mooiere producten te verkrijgen. Maar niet alleen dit en de geweldige producten vind ik leuk aan dit merk. Het feit dat ze ook echt acties organiseren tegen dierenmishandeling vind ik fantastisch. Een merk dat zich zo inzet voor dieren kan op mijn steun rekenen. Daarom wil ik jullie ook graag op de hoogte brengen van hun laatste nieuwe nationale campagne: zeg neen tegen stierengevechten!


Lush engageert zich tegen stierengevechten, omdat deze enkel en alleen onnodig dierenleed teweeg brengen en dat indruist tegen hun (en mijn!) waarden. De arme stieren moeten een strijd voeren, waar ze niet om gevraagd hebben en die ze gedoemd zijn om te verliezen.

Ik heb de verschillende étappes van een stierengevecht toegestuurd gekregen, waardoor ik ineens besefte dat deze gevechten nog wreder zijn dan ik me altijd al had voorgesteld. Ik ga jullie deze gruwelijke tekst en foto's besparen, want ik wil niet dat jullie hierdoor slapeloze nachten gaan krijgen. Wat ik echter wel wil, is dat jullie deze actie allemaal steunen. Alleen bereiken we niet veel, maar als we ons hier allemaal voor inzetten, kunnen we een verschil maken en deze arme stieren helpen van deze gruwel!

Hoe kan je nu juist jouw steentje bijdragen aan deze geweldige actie van Lush? Simpel! Ga op donderdag 8 augustus om 12u naar een Lush winkel in Antwerpen, Gent of Brussel en kom mee protesteren. De werknemers van Lush zullen dan bebloed op straat liggen met de beruchte banderilla in de rug, om op die manier het zinloze lijden van de stier in de arena te vertegenwoordigen.


Kan je nu net niet op donderdag 8 augustus om 12u? Kom dan tussen 5 en 10 augustus naar een Lush winkel in België, teken de petitie en koop er een Sangria-scrub. Deze scrubs bevatten suiker & roos en zijn speciaal gemaakt voor deze actie. Ze kosten €2,5 per stuk en de gehele opbrengst hiervan wordt gestort aan de organisatie Animalsace, zodat zij hun inspanningen kunnen voortzetten en kunnen blijven protesteren tegen barbaarse praktijken inzake dierenwelzijn.

Ik hoop dat velen onder jullie mee gaan doen aan deze actie. Ik vind het namelijk een superinitiatief van Lush en wilde dit dan ook zeker met jullie delen. Als je een blog hebt, schrijf dan ook gauw een berichtje hierover, want des te meer mensen over de actie weten, des te meer mensen kunnen er aan meedoen en des te meer resultaten kunnen we behalen!

Ik ga alvast proberen voor 10 augustus langs te gaan bij een Lush winkel, om de petitie te tekenen en een scrub te kopen (I mean, €2,5 voor een scrub van Lush én je steunt er een goed doel mee? Je bent gek als je het niet zou doen!). Als het me lukt, ga ik ook zeker naar de Lush winkel in Antwerpen op donderdag 8 augustus om 12u. See you there?


Wat vind jij van deze campagne? Ga jij meedoen (op 8 augustus naar de winkel gaan, een scrub kopen, de petitie tekenen)?


1 augustus 2013

WIC - Peaceful Finland (Limited Edition!)

De prachtige landschappen van Scandinavië hebben me altijd al gefascineerd. Toen ik vorige zomer naar dit mooie deel van moeder aarde ging, kon mijn geluk dan ook niet op. Noorwegen en Zweden zitten nu officieel voor altijd in mijn hart. Jammer genoeg heb ik toen Finland niet kunnen bezoeken, maar dit land staat zeker ook op mijn nog-te-bezoeken-landen lijstje! Toen ik onlangs een mailtje aankreeg van Herôme Cosmetics met de melding dat er een limited edition lijn van lakjes gebaseerd op Finland op de markt zou verschijnen, was ik meteen fan! Ik heb ook al vele positieve reviews gelezen over deze lakjes en wilde jullie aldus de gehele collectie niet onthouden. Kijk mee, geniet en droom weg van deze prachtige plaatsen!


Rovaniemi is geïnspireerd op het prachtige, vrijwel bovenop de Poolcirkel gelegen Finse stadje waar de Kerstman zijn zomerslaap houdt. Lathi is als het zachte beige van het laatste restje daglicht in de winterse avondlucht. Lohja dankt haar naam aan 'de stad van de duizend appelbomen'. Jyväskylä is gelinkt aan de gelijknamige bruisende studentenstad waar je letterlijk alle kanten op kunt. Mikkeli combineer je heel stylish met ijzig wit, een koud kunstje. Joensuu tenslotte is helder en verfrissend als de Finse meren.

Een supermooie collectie als je het mij vraagt. Wel jammer dat het slechts een limited edition is en deze kleurtjes dus niet permanent in het assortiment worden opgenomen. Wil je dus graag genieten van deze kleurtjes op je nagels, haast je dan naar een drogisterij of parfumerie in je buurt en slaag enkele lakjes in. Eén lakje kost €7,50 en twee kosten je slechts €12,50! 

Welk kleurtje wil jij graag eens op je nagels deze zomer?


26 juli 2013

Play Of Light by Dr. Hauschka (limited edition!)

Dr. Hauschka Cosmetica introduceert dit najaar vijf nieuwe kleuren Lipstick Novum limited edition. Uniek van deze lipsticks is de transparante kleurglans en de perfecte balans tussen kleur, glans en hydratatie. De Lipsticks Novum zijn rijk aan heilzame planten en kostbare arganolie en zorgen voor mooie, verzorgde en zachte lippen. Deze Play of Light-serie bestaat uit drie warme en twee koele kleuren. Nr. 09, 10 & 11 zijn de warme kleuren. Nr. 12 & 13 zijn de koele kleuren.



Mij lijken alle vijf de kleuren supermooi, al denk ik dat ik nr. 10 en nr. 11 het vaakst zou dragen. Nr. 12 vind ik wel erg speciaal, de kleur ziet er een beetje paars uit. Die wil ik toch ook wel eens testen! Ach, who am I fooling? Ik wil ze gewoon allemaal testen!

Welke kleur wil jij zeker eens testen?


25 juli 2013

Pupa Milano @ JohnBeerens.com

Ik heb al wel enkele producten van het merk Pupa Milano getest, maar dat wil niet zeggen dat ik er niet nog meer van wil testen. Integendeel! Mijn ervaringen met dit merk zijn steeds zo goed geweest dat ik alle producten van dit merk wil testen, hihi. De producten die ik het liefste eens wil testen, staan hieronder! 


1. is de Ultraflex Mascara Kit. Voor slechts €14,85 is deze kit (mascara, eyeliner en etui) van jou!

2. is de Smoothing Foundation Primer, te koop voor €27,68. Ik heb de foundation hiervan al getest, maar de primer nog niet.

3. is de Volume Lipstick, te verkrijgen in verschillende kleurtjes. Voor €18,00 is een lipstick van jou.

4. is de Luminys Silk Glamour Addiction, te koop voor €14,18. Van deze oogschaduw heb ik al een kleurtje en deze beviel me zo goed dat ik ook een andere kleur zeker eens wil testen!

5. is de Professionals Triple Action Powder. Voor €24,03 is dit product van jou.

6. tenslotte is de Easy Liner, te koop voor €14,72. Ziet er goed uit en wil ik zeker eens uitproberen!


Alle bovenstaande producten zijn te koop op de beautywebshop JohnBeerens.com.


Welk product wil jij hiervan zeker eens testen?


24 juli 2013

Summer in Montmartre by Bourjois Paris


Deze zomer laat Bourjois je een legendarische wijk van Parijs opnieuw ontdekken, een dromerige wijk, een wijk die de zachtheid van het bestaan, kleur en bloemen viert…Balade à Montmartre geeft je een buitenkansje om je even heerlijk te laten  wegvoeren op de zoete warmte van een zomerse namiddag als je door de pittoreske, fantasierijke en tijdloze straten van Montmartre flaneert. Daar waar de toeristen in de lucht lijken te zijn opgelost… De fleurige balkons van dit idyllische Parijs waren een bron van inspiratie voor een vrolijke en gedurfde make-up, rijk aan kleur om de gebruinde zomerhuid nog perfecter tot haar recht te laten komen. Als kleurenexpert sinds 1863 heeft Bourjois een trendy collectie bedacht: fris, kleurig, gebruiksvriendelijk en natuurlijk: altijd glamoureus! De modieuze eyeliner bestaat in een kaki-versie voor een sprankelende blik; de lippen zijn verleidelijker dan ooit tevoren met hun ‘gebeten’ effect en de teint hult zich in een natuurlijk bruine tint. Een rondleiding langs een fleurige collectie…