28 juni 2013

GRASPOP METAL MEETING, BITCHES!

Ein-de-lijk is het dan zover: Graspop! Traditiegetrouw luidt dit festival het begin van mijn zomer in. Een fantastisch leuke traditie, al zeg ik het zelf! Ik zal mij dus de komende drie dagen op de festivalweide in Dessel bevinden, but don't worry, ik heb enkele posts op voorhand geschreven, zodat jullie me niet te hard hoeven missen! ;)


Graspop wordt vaak als een metalfestival beschreven, maar het is zoveel meer dan dat. Ik ben zelf ook al naar de 'grotere' Belgische festivals zoals Rock Werchter geweest, maar de sfeer op Graspop is gewoonweg vele leuker. Het valt niet te beschrijven, je moet er echt bij zijn om zelf eens te ervaren hoe geweldig metalmuziek en metalfans kunnen zijn! Dus schuif je vooroordelen opzij en kom mee feesten! Wie weet kom je me wel tegen! ;) Don't forget to say 'Hii!' :D