Posts tonen met het label celebs. Alle posts tonen
Posts tonen met het label celebs. Alle posts tonen

8 december 2013

Jamie Lynn Spears - How Could I Want More

It's Britney, bitch! Of misschien toch niet... Britney Spears is namelijk niet het enige Spears-familielid dat zingt. Haar jongere zusje Jamie Lynn kan er ook wat van. Dat bewijst ze met haar single How Could I Want More. En in tegenstelling tot haar zus kiest Jamie Lynn niet voor popmuziek, maar voor country. Ik ben fan!


Naar welke Spears-zus gaat jouw voorkeur uit; Britney of Jamie Lynn?

24 november 2013

Taylor Swift ft. Gary Lightbody - The Last Time

Een weekje geleden bracht Taylor Swift samen met Gary Lightbody (van Snow Patrol) een officiële muziekvideo uit voor hun duet The Last Time. Een prachtlied en een prachtvideo. Even lekker relaxen. Enjoy!



This is the last time I'm asking you this
put my name at the top of your list.
This is the last time I'm asking you why
you break my heart in the blink of an eye.

29 oktober 2013

Get ready with Fleur de Force - Wedding day

Eén van mijn favoriete Youtubers/bloggers is onlangs getrouwd. Ja hoor, ik heb het over Fleur de Force. Fleur trouwde met Mike en oh my, wat een prachtkoppel is dat zeg! Ik ben ontzettend blij voor hen, maar wilde natuurlijk ook wel wat van de trouw zien (net zoals vele andere trouwe volgers van Fleur). 

Daarom heeft ze een trouwvideo laten maken, een video met allemaal trouwfoto's en last but not least: een get ready with me (wedding day edition)! Superleuk om te zien! Ik wilde deze video dan ook graag met jullie delen! Enjoy & get inspired!


Kende jij Fleur de Force al?

22 oktober 2013

The Pretty Reckless - Going To Hell

Ik ben al fan van Taylor Momsen sinds ik ze ze zag in Gossip Girl, maar toen ik ze zag als rockchick in de band The Pretty Reckless was ik helemaal verliefd. Ontzettend raar trouwens dat ze slechts één jaartje ouder is dan mij, maar wat een jongedame zeg!


For the life that I take, I'm going to hell! For the laws that I break, I'm going to hell!
For the love that I hate, I'm going to hell! For the lies that I make, I'm going to hell!

17 oktober 2013

Replay ft. Charli XCX

Ik liet jullie eerder al kennis maken met de Laserblast Club Collection van Replay. Wat ik jullie toen nog niet vertelde, was dat Charli XCX de ambassadrice van deze collectie is. Shame on me. Want wat een dame is me dat zeg! Nog maar 21 jaar en al succesvol. Je kent haar vast wel door haar bijdrage aan I Love It van Icona Pop, maar ze heeft onlangs ook haar eigen debuutalbum 'True Romance' uitgebracht.


Deze jongedame wordt het gezicht van de Replay Laserblast teaser video, twee evenementen en het dagboek van de toer. De eerste stop van deze miniconcert toer was Parijs op 10 oktober. Op 23 oktober zal Charli XCX optreden in Munchen. 


Ik vind dat Replay de goede keuze heeft gemaakt om voor Charli XCX te kiezen als ambassadrice van deze collectie. Replay wil met deze collectie namelijk de grenzen van het nachtleven verkennen en deze combineren met de groene en milieuvriendelijke technologie die achter de Laserblast jeans zit. Cool, high-tech en milieubewust. 



Ik vind dit een leuke collectie en vind dat Charli XCX zeer goed gekozen is als ambassadrice. Jij ook?

9 oktober 2013

Alicia Keys voor Reebok Fall/Winter 2013

Voor de Fall/Winter 2013 collectie van Reebok ging Alicia Keys graag opnieuw de samenwerking aan met Reebok. Ze geeft een unieke touch aan de klassieke Reebok sneakers. Ik vond de lookbook voor deze collectie zo leuk dat ik deze ook aan jullie wilde tonen. Hopelijk vinden jullie de plaatjes even leuk als ik!


Welk plaatje van de lookbook is jouw favoriet?

24 september 2013

Leighton Meester nieuwe gezicht NAF NAF!

Leighton Meester, voor de meesten onder ons beter bekend als Blair Waldorf uit Gossip Girl, werd gevraagd het nieuwe gezicht te worden van NAF NAF. Een logische keuze van het Franse modemerk, aangezien Leighton Meester een waar mode-icoon is en beschouwd wordt als een van de mooiste vrouwen ter wereld. De New Yorkse vertegenwoordigt als het ware een hele nieuwe generatie vrouwen, tussen prinses en femme fatale.


 Leighton Meester zal vanaf oktober te zien zijn in de NAF NAF campagne.

21 augustus 2013

Lady Gaga - Applause

Ik ben al fan van Lady Gaga voor ze echt überfamous werd. Ik vind haar echt een kick-ass lady en ben dan ook ontzettend blij voor haar dat ze het al zo ver geschopt heeft. En terecht... Wat een talent heeft die dame zeg! Elke single wordt een superhit en blijft eeuwen in je hoofd rondspoken. Zo ook haar nieuwe single 'Applause'. Wat een geweldig lied weer! Enjoy!


Ben jij ook zo'n fan van Gaga en haar liedjes?

18 augustus 2013

Jessie J - It's My Party

Ik vind Jessie J een erg getalenteerde vrouw en ben dan ook wel te vinden voor haar liedjes. Toen ik onlangs haar single It's My Party hoorde en de bijhorende videoclip zag, was ik verkocht. Veel luisterplezier!


Vind jij dit lied ook zo leuk?


30 juli 2013

Veronica Mars - The Movie : a first sneak peek!

Wij, de Marshmallows (a.k.a. de Veronica Mars fans), hebben er jaren op gewacht: The Veronica Mars Movie. Nu is ie er dan ein-de-lijk! Nou ja, bijna toch. In 2014 komt de film in de bioscopen en oh, wees maar zeker dat ik hem zal gaan kijken! Als het aan mij ligt, ga ik hem tien keer bekijken in de bios! Onlangs kregen we al een sneak peek voor de film en deze kon ik jullie gewoon niet onthouden. Enjoy!


Ben jij ook een marshmallow? Ga jij deze film kijken?

11 juli 2013

The Hot Spot #24

De laatste The Hot Spot dateerde alweer van enkele maanden geleden, maar toen ik onderstaande outfit van Rihanna zag, wist ik meteen dat ik er nog eens eentje moest maken. Ik kan namelijk maar niet beslissen of deze outfit nu echt hot is of een dikke not!


HOT or NOT?

9 juli 2013

Taylor Swift ft. Ed Sheeran - Everything Has Changed

Ik ben een grote fan van Taylor Swift haar muziek en heb dan ook al haar cd's. Everything has changed (ft. Ed Sheeran) staat op haar laatste nieuwe cd Red en was vanaf de eerste keer dat ik het liedje hoorde één van m'n favoriete nummers van de cd. Onlangs zag ik het clipje voor dit liedje voor het eerst... Oh my, I fell in love!


Té schattig gewoon, vind je ook niet?

5 juli 2013

The Switch #6

De laatste keer dat ik een berichtje in de categorie The Switch heb geplaatst, is echt al heel erg lang geleden. Bijna een jaar. Tijd om daar verandering in te brengen, dacht ik zo! Vandaag mogen jullie beslissen welke haarstijl Dianna Agron, Quinn in Glee, het beste staat: rood of blond. De actrice besloot onlangs haar haren rood te verven, om ze vervolgens toch terug te blonderen. Maar staat blond haar echt beter? Aan jou de keuze!


Met welke haarkleur staat Dianna Agron het beste volgens jou?

4 juli 2013

Robert Abigail's birthday bash!

Ik ben een fan van DJ Robert Abigail (bekend door o. a. The Mojito Song). Vanavond viert hij zijn verjaardag in The Villa, te Antwerpen. En ik ben erbij! Het belooft een dikke party te worden, met niet alleen Robert Abigail himself achter de draaitafels, maar ook nog enkele andere DJ's. Brahim komt optreden en er komt een GoGo danseres. Ik ben benieuwd!


Ik heb er echt niet normaal veel zin in! Het zal voor mij de allereerste keer zijn dat ik 'm bezig zie in het echt en dan nog meteen op zijn birthday bash! Life's good!

Zie ik je daar?

9 juni 2013

The Style Battle #31

Celebs worden af en toe gespot in eenzelfe kledingstuk. Niet goed voor hun fashionimago natuurlijk. Tenzij ze als beste in de battle worden gekozen! Vandaag hebben jullie de eer de keuze te maken tussen Katie Holmes en Rihanna. Beide dames werden namelijk in een jeansblousje gefotografeerd, maar wie oh wie droeg dit nu het leukst?


Wie wint volgens jou deze The Style Battle; Katie Holmes (l) of Rihanna (r)?

24 mei 2013

The Style Battle #30

Tijd voor de dertigste (woohoo!) The Style Battle! Vandaag beslissen jullie wie de Rebecca Minkoff blazer het beste droeg; Jenna Dewan (bekend van o.a. de film Step Up) of Ashley Simpson (bekend omwille van haar liedjes en haar ex-man Pete Wentz, de bassist van Fall Out Boy).


Wie wint de 30ste The Style Battle; Jenna Dewan (l) of Ashley Simpson (r)?


9 mei 2013

Khroma Beauty @ JohnBeerens.com

Ik blogde een hele tijd geleden al over het feit dat de zusjes Kardashian hun eigen make-uplijn gingen uitbrengen en ik blogde eventjes daarna ook al eens over het feit dat deze lijn alvast gedeeltelijk te koop was op JohnBeerens.com. Wel, vandaag kan ik jullie heel trots meedelen dat de beautywebshop JohnBeerens.com vanaf nu de volledige collectie van de Kardashian zusjes verkoopt. Joepiejeej! Vandaar dat ik jullie gauw eventjes een overzicht wou geven van deze collectie, zodat je alvast kan kiezen wat je wil!

 








Een redelijk uitgebreide collectie, al zeg ik het zelf, maar dat bezie ik als iets positiefs: lekker veel keuze en dus voor ieder wat wils! Ik heb zelf nog niets van de collectie getest, maar wie weet komt dat er wel gauw aan! I'll keep you posted!

Welk product van deze collectie zou jij wel eens willen testen?

8 mei 2013

Red carpet @ Met gala

Enkele dagen geleden was het weer zover: het Met Gala. Alom bekend en een echte celebritylokker! En dat wil zeggen dat ik weer enkele outfits heb uitgekozen waarvan ik denk 'wauw', enkele waarvan ik denk 'bleeh' en enkele waarover ik maar moeilijk een mening kan vormen. Ik heb voor vandaag zes outfits voor jullie klaarstaan, twee outfits in elke categorie. Laat me zeker weten of jij het eens bent met mijn indeling in categoriën! We beginnen met de outfits waar ik meteen 'bleeh' bij zei. Outfits die ik maar helemaal niets vind dus! Daarna komen de 'in betweens' en ten slotte mijn twee favoriete outfits van het Met Gala 2013.


Sorry, Miley, maar ik vrees dat je met deze outfit niet veel harten snel doet slaan en wat is dat tegenwoordig toch met je haar? Terrible! Een dikke nee wat mij betreft! En Cameron, what happened? Ik ben normaal echt fan van je stijl, maar deze jurk vind ik echt helemaal niks! You can do better! Both of you!


Sorry Beyoncé, normaalgezien val ik meteen in love met je kledij, maar met deze jurk van Givenchy heb je me niet meteen overtuigd. Het heeft iets, maar ik weet niet zeker wat ik er van moet vinden. En Ashley, jouw jurk van Marchessa ziet er fan-tas-tisch uit, maar je lijkt er wel echt erg breed in en dat is de reden waarom ik je bij de 'in betweens' heb geplaatst. 


Gisele, meid, you swept me of my feet! Ik ben verliefd op je houding en je jurkje ziet er fantastisch goed uit: ik ben fan! En Jannifer, aahh, you're so sweet! Je jurkje is wondermooi en ik ben gewoon superfan van je persoonlijkheid: een dikke duim van mij!


Ben jij het eens met mijn indeling in deze drie categoriën? Had jij de outfits ook zo geplaatst?

4 mei 2013

The Style Battle #29

Het leek me weer eens tijd voor een The Style Battle vandaag. Ik ben dol op deze berichten en hoop natuurlijk dat jullie dat ook zijn. De bedoeling van deze berichten is dat ik twee celebs naast elkaar plaats, die gespot werden in eenzelfde kledingstuk, maar dit anders combineerden. Dan laat ik aan jullie over welke van de twee celebs dit kledingstuk nu juist het beste droeg. Snappie? Vandaag plaats ik Gwen Stefani naast Kourtney Kardashian. Het kledingstuk dat beide dames droegen? Een trench coat van Kelly Wearstler! Who wore it better?


Wie wint volgens jou deze The Style Battle; Gwen Stefani (l) of Kourtney Kardashian (r)?

28 april 2013

The Hot Spot #23

Ik kijk heel graag naar de serie Glee en ben fan van alle acteurs en actrices die in deze serie spelen en ook van hun stijl, maar onlangs vond ik Lea Michelle (Rachel in Glee) haar outfit toch maar op het randje hoor. Ik ben er trouwens nog steeds niet uit of ik er nu fan van ben of dat ik het eigenlijk toch maar totaal niets vind. Kan jij me helpen?


HOT or NOT?