30 mei 2013

'Vies Wijf': campagne tegen haat op het internet

Geloof het of niet, ik ben een ontzettend grote fan van het internet. Ik ben er dan ook dagelijks op te vinden. Het is een echt wonder, het wereldwijdeweb! Je kan er bijna alles meedoen, whatever you like! Jammer genoeg gebeuren er ook een heleboel zaken online die echt niet door de beugel kunnen. En wat nog jammerder is: we laten het allemaal gewoon toe. Niemand zegt er iets van.


Zoals in bovenstaand filmpje gezegd wordt: woorden komen hard aan. Ook online. Ik weet zeker dat alles wat je online zegt, je niet in iemand z'n gezicht durft te zeggen. Let dus alsjeblieft op met wat je allemaal typt!

Bedankt voor je tijd een aandacht. Ik hoop dat je er voortaan allemaal op let. Ik sta voor 100% achter deze campagne en ik hoop dat hetzelfde geldt voor jou.