Posts tonen met het label reviewz. Alle posts tonen
Posts tonen met het label reviewz. Alle posts tonen

16 april 2013

Orofluido shampoo & conditioner

Dat ik een JohnBeerens.com lover ben is ondertussen vast al wel geweten. Voor degenen die niet weten wat dit juist betekent: ik krijg regelmatig producten uit de shop opgestuurd om te testen en er voor jullie een goede review over te schrijven. Superhandig toch?! Vandaag vertel ik jullie met alle plezier wat meer over de Orofluido Shampoo en Conditioner. Ik schreef eerder al eens een bericht over het Orofluido Beauty Elexir (for your hair) en was (nog steeds trouwens) erg te vinden voor dit product. Maar ben ik ook zo'n fan van de shampoo en conditioner van dit merk?



Ja hoor! Ik ben zeer zeker fan van deze shampoo en conditioner! Op bovenstaande foto's zijn mijn flesjes van deze shampoo en conditioner te zien. Dit zijn de testversies: kleine flacons van 50ml. Deze zijn niet te koop op de beautywebshop JohnBeerens.com, maar de normale (200ml) en de grote (1250ml) flacons wel. Deze kosten respectievelijk €10,35 en €34,20.

Ik merk vrijwel meteen wanneer ik mijn haren met deze shampoo en conditioner heb verzorgd dat ze ook echt verzorgd zijn. Zeker wanneer ik daarna ook nog eens het beauty elexir van dit merk op mijn haren doe. En voor mijn haren -die ik vroeger veel te vaak onbeschermd gesteild heb, waardoor ze erg droog is geworden- zijn verzorgende producten zoals deze echt een topper! Een aanradertje dus!

Heb jij al ervaring met het merk Orofluido?

5 april 2013

J Beverly Hills Hand & Body Wash

Onlangs ontving ik, als JohnBeerens.com lover, weer een pakketje met allemaal producten in van de beautywebshop JohnBeerens.com. Het grootste deel waren testertjes (deze spaar ik op voor girls nights), maar er zat ook een kommetje bij met de tekst "I <3 JohnBeerens.com" op en ook enkele producten. Eén van deze producten is de J Beverly Hills Hand & Body Wash ter waarde van €14,95.


Deze hand & body wash is geschikt voor dagelijks gebruik en is zeer voedend, staat op de fles. In de fles zit trouwens 532ml. De fles is best groot, maar is wel erg handig met de pompflacon. Ik vind de fles trouwens ook erg mooi: helemaal wit en het logo, de instructies en de ingrediënten (op de achterkant) in het zwart. Classy!


Dit staat er op de beautywebshop JohnBeerens.com te lezen over dit product: "De Hand & Body Wash van J Beverly Hills bestaat uit een mix van essentiële oliën. Deze zorgen ervoor dat de huid zijdezacht aanvoelt en gedurende de hele dag gehydrateerd blijft. Het ingrediënt lavendel zorgt voor een kalmerende en ontspannende werking. Hiernaast is deze Hand & Body Wash geschikt voor de reiniging van handen en lichaam. U kunt het dagelijks gebruiken.".
 
Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door deze hand & body wash. Ik wist wel dat het merk J Beverly Hills een hoogstaand merk was qua kwaliteit, maar had dit nog nooit echt kunnen testen. Tot nu dan! Alles wat er over dit product te lezen staan op de webshop van John Beerens is waar. Wanneer ik dit product gebruik, merk ik dat mijn huid inderdaad goed gevoed wordt en zijdezacht aanvoelt. Ik vind bovendien dat je de geur van de lavendel best hard ruikt, wat volgens mij een zeer ontspannende werking heeft. Ja, ik ben fan!
 
Heb jij dit product al eens getest? Zo ja; wat vond je er van? Zo nee; ben je van plan het eens te testen?

5 maart 2013

Reviewz: Orofluido Beauty Elexir (For Your Hair)



Vandaag review ik voor jullie Orofluido Beauty Elexir. Ik heb een testertje opgestuurd gekregen van de beautywebshop JohnBeerens.com en ik heb dit testertje eigenlijk gewoon heel lang links laten liggen en ik was het bijna vergeten, tot ik het ineens terug vond. Ik ben meteen aan het testen gegaan en ik in dit bericht lees je dus hoe ik erover denk!


Bovenstaand plaatje komt van de webshop zelf en is dus duidelijk geen testersflacon, maar de volledige fles. Je kan dit elexir kopen in een flacon van 50 ml aan €15,75 en in een flacon van 100ml aan €22,95. Ik kan je wel alvast vertellen dat je helemaal niet veel van dit elexir nodig hebt per keer, dus hou dat misschien wel even in je achterhoofd als je dit product gaat bestellen..


Mijn testflacon ziet er uit als op bovenstaande foto. Het is echt een miniflesje (5ml) en ik vind het gewoonweg superschattig! Maar goed, de buitenkant is op zich niet zo belangrijk natuurlijk. Never judge a book by the cover is een Engels spreekwoord, maar bij dit mooie flesje mag je dat van mij wel doen, want wat een fantastisch product is me dit zeg! Ik verwachtte er niet te veel van, want meestal zijn testflacons te klein om eigenlijk een echt goed beeld van een product te krijgen, omdat het product vaak al op is voor het eigenlijk pas echt gaat werken. Maar niet bij dit product! Wauw!

Ik heb al eerder een Biosilk serum gebruikt en daar was ik ook meteen van onder de indruk, maar dit is zelfs nóg fijner! Dit elexir is bedoeld als een laagje om je haar, om het op die manier te beschermen. En dat doet het ontzettend goed!

Ik was al heel erg nieuwsgierig geworden naar het product vanaf het moment dat ik het flesje open deed en ik de heerlijke geur van amber en vanille rook. Echt een lekker geurtje! Toen ik het product dan in mijn haren deed en voelde hoe zacht het product was en hoe goed het mijn haren verzorgde, was ik helemaal verkocht. Ik ben fan en ik raad jullie allemaal aan om dit product eens te testen als je de kans ertoe hebt! Je zal versteld staan van het resultaat! En dit product is geschikt voor ieder haartype, so no more excuses, ladies! ;)

Kenden jullie dit product al?

15 februari 2013

Reviewz: REF Shampoo 551 & REF conditioner 551



Vandaag laat ik jullie weten wat ik vond van de shampoo 551 en de conditioner 551 van Reference Of Sweden. Zowel de shampoo als de conditioner komen van de beautywebshop JohnBeerens.com. Ik heb deze producten gekregen om te testen van deze leuke webshop, maar dat wil niet zeggen dat ik daarom extra positief ben. Als ik positief ben over een product, wil dit zeggen dat ik het een goed product vind, ongeacht of ik het zelf betaald heb of ik het opgestuurd gekregen heb.


Op bovenstaand plaatje staat links de conditioner en rechts de shampoo. Dit zijn slechts kleine lacons met een inhoud van respectievelijk 50 ml en 75 ml. Bij de flacons die ik heb, kosten zowel de conditioner als de shampoo €7,80. De andere flacons bevatten voor de conditioner 250 (€15,90) of 750 (€28,80) ml en voor de shampoo 300 (€15,90) of 750 (€29,00) ml.

13 december 2012

Reviewz: 12 Benefits Instant Healthy Hair Treatment



Vandaag nog eens tijd voor een review! Mijn laatste review van een product was namelijk alweer geleden van midden november en dat vind ik eigenlijk heel jammer van mezelf. Reviews zijn namelijk erg belangrijke zaken voor ons dames! We besteden zowieso al genoeg geld aan cosmeticaproducten en dus willen we miskopen vermijden. Daarom is reviews lezen zo belangrijk. En ze schrijven mag ook zeker niet vergeten worden. Want jouw mening kan anderen verderhelpen. Reviews zijn ontzettend belangrijk en ik vind ze superleuk, so here we go! Vandaag review ik voor jullie de 12 Benefits Instant Healthy Hair Treatment, dat te koop is op JohnBeerens.com voor slechts €9,95!

Dit haarproduct heeft zijn naam niet gestolen. 12 Benefits betekent namelijk 12 voordelen en voordelen heeft dit product zeker en vast! Het allerleukste voordeel aan dit product vind ik de heerlijke geur! Het product heeft echt een lekkere snoepjesgeur, waar ik als snoepkont helemaal gek op ben! Maar de verschrikkelijk lekkere geur van dit product alleen is natuurlijk niet genoeg om de naam 12 Benefits waardig te mogen dragen. Gelukkig voor dit product, heeft het dan ook nog een heleboel andere voordelen!


12 Benefits beweert de haarkleur te behouden, het haar glad te maken, het haar te herstellen, het haar vochtig te maken en volue te geven, de haartextuur te verbeteren, gespleten punten te voorkomen, het haar te versterken, het haar te beschermen van wind en zon, dood haar door gebruik van een stijltang te voorkomen, een glans en zachtheid aan het haar te geven, het haar te beschermen bij het gebruik van een föhn en een anti-verouderingsformule te bevatten.

Als je ze allemaal natelt, zijn het inderdeer twaalf voordelen. De naam is dus zeer goed gekozen. Het lijkt misschien een beetje raar dat in zo'n klein flesje zo'n wonderproduct met zoveel voordelen zit, maar ik kan je garanderen dat ik, na het product een tijdje te hebben gebruikt, jullie vol tevredenheid kan vertellen dat dit product het weinige geld dat je ervoor betaald echt waard is. Oke, er wordt misschien niet aan alle voorwaarden (lees: voordelen) voldaan, maar het grootste deel van de voordelen komen zeer zeker tot hun recht in dit product! Ik ben fan!

Ik gebruik 12 Benefits af en toe gewoon voor wanneer er veel wind is, maar eigenlijk gebruik ik het product vooral wanneer ik mijn haren wil föhnen en/of stijlen, als een soort heat protecting product. En het werkt echt goed. En dan die zalige snoepjesgeur erbij... ja hoor, ik ben helemaal verkocht!


Besluit

Door de naam van het product heb je hoge verwachtingen. En 12 Benefits mag dan uiteindelijk niet helemaal volledig aan alle twaalf voorwaarden die ze je geven voldoen, maar het grootste deel van je hoge verwachtingen zal toch zeker vervuld zijn. Plus die heerlijke snoepjesgeur erbij, maakt je geganrandeerd dol op dit product! En voor de prijs hoef je het ook al niet te laten, want dit wonderproductje kost slechts €9,95 als je het aankoopt bij JohnBeerens.com! Koopje!

Ik wil ook nog eventjes zeggen dat ik dit product eerlijk heb beoordeeld. Natuurlijk is deze review subjectief, elke review is namelijk subjectief. Dat is ook de bedoeling van een review, je schrijft er namelijk je eigen mening over iets en meningen zijn altijd subjectief. Maar het feit dat ik 12 Benefits niet zelf heb gekocht, is niet de reden dat ik zo positief ben over dit product. Ik ben er zeer positief over omdat ik het gewoon een topproduct vind. I'm just saying this so we're absolutely clear about that! :)

17 november 2012

Reviewz: Darphin Age-Defying Lip Balm



Vandaag review ik voor jullie de Darphin Age-Defying Lip Balm. Niet dat ik denk dat mijn lippen al oud zijn nu ik volwassen ben (ik ben in maart 18 jaar geworden), maar omdat de koude wintermaanden eraan komen en ik mijn lippen extra wil beschermen, leek een review van dit product me wel leuk. Deze lipbalsem is verkrijgbaar in de beautywebshop JohnBeerens.com en kost daar €23,85.




Het eerste wat me opviel aan dit product toen ik het zag, was de verpakking. Simpel, maar zeer chique! Het potje lippenbalsem is niet erg groot (het potje bevat 8g), maar dat is natuurlijk heel handig om mee te nemen wanneer je weggaat. Het past gemakkelijk bij in je make-uptasje! Ik vind zo'n potje er trouwens veel chiquer uitzien dan een lipbalsem in stickvorm (die er uit ziet als een lipgloss of lipstick dus).

De balsem is transparant er zorgt ervoor dat mijn lippen gaan glanzen. Dat vind ik wel leuk! Het lijkt een beetje alsof je een transparante lipgloss op hebt. Het valt niet erg hard op, maar geeft toch net die extra touch aan je gezicht! En wij, beautyfans, kunnen dat natuurlijk alleen maar toejuichen!

Niet alleen zorgt de balsem voor een leuke toets aan je gezicht, maar het heeft natuurlijk ook een verzorgende functie voor je lippen. En dat merk je! Meestal wanneer ik een lipbalsem opdoe, is 'ie er na een paar minuutjes alweer af en heb ik geen zin om deze weer elke keer opnieuw aan te brengen. aar et deze lipbalsem is dat anders! Niet dat 'ie de hele dag blijft zitten, maar ik merk toch wel dat deze balsem langer dan andere balsems op mijn lippen blijven zitten. Ook merk ik dat deze balsem precies toch wel iets harder werkt dan de andere balsems die ik allemaal al geprobeerd heb.

De prijs van de Darphin Age-Defying Lip Balm is dan weer wel een minpuntje. Ik vind €23,85 best wel veel geld voor zo'n klein potje. Wel moet ik zeggen dat ik deze balsem nu al meer dan een maand heb, dat ik hem frequent gebruik en dat ik nog niet eens in de helft van het potje zit. Je doet er dus wel lang mee en hij werkt goed. Misschien toch maar eens investeren in deze lipbalsem dan?

Dus, eventjes alles samengevat: de verpakking is chique, de balsem zorgt voor een leuke toets aan je gezicht, qua verzorgende fucntie is de balsem dik geslaagd en ook al is de prijs iets hoger dan wat je noraal voor een lipbalsem zou betalen, raad ik je deze lipbalsem toch ten zeerste aan!


Welke lipbalsem gebruik jij?

13 november 2012

Reviewz: Solis Swiss Perfection föhn by John Beerens


Ik vertelde jullie een tijdje geleden al dat ik een John Beerens lover ben en dat dit inhoudt dat ik jullie zo makkelijk mee op de hoogte kan houden van het reilen en zeilen van de beautywebshop JohnBeerens.com. Maar dit houdt natuurlijk ook in dat ik voor jullie als een van de eersten allerlei leuke en nieuwe producten die op de shop te koop zijn mag testen en reviewen. En vandaag geef ik jullie de eerste review!



Vandaag geef ik jullie mijn eerlijke mening over de Solis Swiss Perfection Föhn by John Beerens. Want ja hoor, John Beerens heeft niet alleen een eigen kapsalon in Tilburg, een een eigen beautymagazine, een eigen beautywebshop, een eigen 'real life' shop... hij heeft tegenwoordig ook een eigen stijltang en een eigen föhn! En die föhn mocht ik voor jullie testen! En ik kan je al verklappen dat ik er erg tevreden mee ben. Klik gauw op "Meer lezen" om de gehele review te kunnen lezen!

6 september 2012

Reviewz: Pupa Milano Foundation & Ooogschaduw


Ik heb begin dit jaar voor het eerst van John Beerens, je weet wel, de bekende Nederlandse kapper, gehoord. De opnames van John Beerens Salon Take Over zaten er net op en het idee begon te groeien om een eigen magazine te lanceren. Dat is ondertussen gebeurd en ook zijn webshop staat al een tijdje online (klik hier om naar zijn webshop te gaan). Ik heb onlangs enkele producten uit de shop besteld en volop voor jullie getest. Ik kan je alvast zeggen: ik ben onder de indruk! Klik gauw op 'lees meer' (onder de foto) om de rest van het bericht te kunnen lezen!

21 augustus 2012

Reviewz: Bodymilks van Dr. Hauschka


Om mijn achttiende verjaardag te vieren, besloot ik achttien verschillende winacties te organiseren op Fashionologie. Eentje daarvan was in samenwerking met Dr. Hauschka (klik). Omdat het voor mijn verjaardag was, mocht ik zelf ook enkele testertjes eens uitproberen. Dit liet ik jullie al weten in het bericht over de winactie, maar de review heeft nog eventjes op zich laten wachten... tot vandaag! Vandaag vertel ik jullie namelijk wat ik van de bodymilks van Dr. Hauschka vind. Benieuwd? Lees dan zeker verder!


4 augustus 2012

Reviewz: Soft Smoothing Scrub van Roc


Zoals ik bij mijn vorige review al vermeldde, vind ik het erg belangrijk om eerlijke reviews te lezen en zelf ook te schrijven. Zo kunnen we producten die niets voor ons zijn mijden en producten die ons wel aanspreken al eens op voorhand wat beter leren kennen. Vandaar dat ik vaker reviews ga proberen te posten op Fashionologie. Vandaag review ik voor jullie de Soft Smoothning Scrub van Roc. Ik heb speciaal voor jullie een testertje van Farmaline gekregen, maar dat wil niet zeggen dat ik er een overpositieve review over schrijf, ik blijf eerlijk, daar hebben we allemaal het eeste aan! In het testertje zit 15ml.


Toen ik het testertje voor het eerst zag, vond ik het al meteen leuk, omdat het roze is. En doordat het zo klein is, is het echt superschattig! Ik had eerst niet door dat het een scrub was, tot ik de tekst op het testertje las natuurlijk, het staat er nogal duidelijk op. Je kan er bijna niet naast kijken! Het is een gezichtsscrub staat op de achterkant, iets minder snel zichtbaar, maar daarom niet minder belangrijk!

Het product ziet er wit uit wanneer het uit het busje is en je voelt de zanddeeltjes zeg maar niet tot je het product uitsmeert op de plaats waar je wilt scrubben. Je hebt wel echt niet veel nodig, een klein klein dropje is genoeg voor zowat je hele arm. Zo kom je langer toe met je product! Positief dus!

De scrub blijft twaalf maanden goed, dat iseen jaar. Mijn miniproductje zal tegen dan al wel op zijn, maar een hele bus ook? Bij mij niet vrees ik, ik ben niet zo'n scrubber, hoewel het wel goed kan doen. Als je een fervente scrubber bent, is het product tegen die tijd misschien al wel op, maar bij mij niet.

Ik vind wel dat deze gezichtsscrub goed werkt, maar niet echt wauw. Ik ben over het algemeen wel positief over het product, maar het springt er niet per se uit voor mij. Het is wel een redelijk milde scrub, wat het product wel aangenaam maakt.

Heb jij al ervaring met deze scrub? Zo ja, wat vond jij ervan?

door: Svea

18 juli 2012

Reviewz: minischeermesjes van Biocura


De laatste review die ik op Fashionologie heb geschreven, was al geleden van 31 mei. Veel te lang geleden eigenlijk! Reviews vind ik erg belangrijk, want als ik lees dat een product supergoed werkt, ben ik eerder geneigd om het te kopen dan wanneer ik een review heb gelezen dat het product niet zo geweldig werkt. We worden allemaal hard beïnvloedt door reviews en dat is goed (als het eerlijke reviews zijn uiteraard!). Reviews kunnen ons namelijk ontzettend hard helpen om een product te vinden dat helemaal bij ons past. Ruikt een product bijvoorbeeld naar rozen en ben jij daar allergisch aan? Of zitten er bijvoorbeeld veelal siliconen in een bepaald product en kan je daar niet tegen? Dan weet je dat je deze producten niet moet kopen. Dat zijn zaken die je misschien pas had opgemerkt als je het product al had gekocht en dan is het natuurlijk verloren geld! Dus: eerlijke reviews zijn belangrijk. Vandaag dus weer een review op Fashionologie! Vandaag review ik voor jullie de minischeermesjes van Biocura...


Ik ga meteen met de deur in huis vallen: ik vind de minischeermesjes van Biocura ge-wel-dig! Mijn moeder nam ze voor mij en mijn zus mee van een winkel (can't remember which one, I'm very sorry!) en mijn zus vond ze helemaal niets, maar ik ben er helemaal dol op! I love them!

De minischeermesjes van Biocura zijn echt mini. Ik heb een scheermesje gemeten in de volle lengte en het was amper 9 centimeter 'groot'. Ze zitten telkens per drie in een verpakking en het zijn drie verschillende kleuren (zie foto hierboven). Ik vind het eerste en vooral wel leuk dat het zo'n zomerse kleurtjes zijn en ten tweede vind ik het ook wel handig dat ze zo klein zijn, want dat maakt ze echt gemakkelijk om mee te nemen naar festivals of op vakantie.


Als het scheermesje in zijn geheel (met waar je het vast houdt erbij gerekend) al maar 9 centieter lang is, kan het mesje zelf (waar je dus echt mee scheert) ook niet groot zijn. Het is echt allemaal heel mini, maar ik vind dat wel aangenaam. Ik irriteer me vaak aan scheermesjes (al zijn ze zowieso nooit echt supergroot) omdat ik ze te groot vind. Bij deze mesjes is dat dus zeker en vast niet het geval. Vind ik leuk!

Scheren de mesjes dan wel goed? Ja! Ze zijn eigenlijk bedoeld om je bikinizone en oksels mee te scheren, maar ik heb er zelfs al een keer mijn benen mee onthaard en het resultaat mocht er zeer zeker zijn! Jammer genoeg zijn dit wegwerpscheermesjes en ik heb ze al een paar keer gebruikt, waardoor de mesjes een pak minder scherp worden en dus ook minder goed ontharen. Ik zal ze binnenkort toch eens moeten weggooien en nieuwe proberen te bemachtigen. Blijkbaar is dat niet zo makkelijk, aangezien ze alleen maar verkrijgbaar zijn wanneer ze in voorraad zijn in de winkel waar mijn moeder ze gehaald heeft (ik dacht dat het de Aldi was, don't shoot me when I'm wrong!). Ik hoop alvast dat ze nog eens binnenkomen en dan sla ik een heuse voorraad in, 'cause I love them!

Kende jij deze scheermesjes al? Zo ja, wat vond je er van?

door: Svea

31 mei 2012

Reviewz: Freezed Fantasy & Sea Green nagellak van Rituals


Enkele dagen geleden toonde ik jullie hoe ik mijn nagels had gelakt voor mijn galabal van dit jaar: met Freezed Fantasy uit de Urban Chic lijn. Over deze lijn blogde ik begin deze maand al eens. Ik mocht voor jullie enkele leuke producten uit deze lijn testen en vandaag is het tijd om de twee nagellakjes die ik gekregen heb te testen, namelijk Freezed Fantasy en Sea Green.


Op bovenstaande foto kan je mijn nagels zien vlak voor het galabal, gelakt met Freezed Fantasy. Ik vind het echt een fantastisch leuk kleurtje! Het is goud met heel veel glittertjes; ja, echt iets voor mij! Het lakje dekt na zo'n twee, drie laagjes en blijft best lang zitten. In het nagellakpotje zit 10ml en het heeft een handig nagellakborsteltje. Gedaan met nagellak te morsen dus!


Op bonvenstaande foto dan zijn mijn nagels te zien wanneer ze gelakt zijn met Sea Green. Dit lakje vind ik ook echt een leuk kleurtje en aangezien het in hetzelfde soort potje sit als Freezed Fantasy, vind ik ook dit potje handig. Dit kleurtje is echt een appelblauwzeegroen kleurtje; sos lijkt het meer groend, soms lijkt het meer blauw. Voor dit lakje heb je ook wel minstens twee à drie laagjes nodig om echt dekkend te zijn.

Ziezo, ik ben dus wel fan van deze lakjes, maar of ik ze ook zelf gekocht zou hebben? Neen, dat denk ik niet. Ik ben wel zeer tevreden over deze lakjes, maar ze kosten €10,90 per stuk en dat vind ik eigenlijk heel veel geld voor een nagellakje. Ik ben echt het type persoon dat geen nagellak boven de €5 koopt. Maar als jij niet zo'n type bent, is dat natuurlijk helemaal geen probleem. Mensen verschillen nu eenmaal.

door: Svea

19 mei 2012

Reviewz: Beach Orange nagellak van Babor


Ik had tot voor kort nog nooit van het beautymerk Babor (klik) gehoord, maar eventjes geleden mocht ik voor jullie enkele producten van dit merk testen. Vandaag test ik de nagellak met de naam Beach Orange. Een lekker fel oranje kleurtje!


Zoals duidelijk te zien is op bovenstaande foto's is Beach Orange een echt opvallend oranje kleurtje. Het springt meteen in het oog en het kan je look dus echt maken (of kraken...). Ik ben wel fan van het kleurtje. Het is echt zomers en aangezien die er binnenkort weer aankomt, is dit lakje echt wel leuk!

Om volledig dekkend te zijn, heb je wel twee à drie laagjes nodig, maar dat is bij de meeste lakjes wel zo, dus zo erg vind ik het niet. Het lakje is ook redelijk glanzend. Het is misschien niet echt duidelijk op mijn foto's, maar zelfs zonder topcoat ziet Beach Orange er erg leuk uit.

Ik heb het lakje gebruikt voor mijn teennagels en ook een keer getest op mijn handnagels en ben tevreden. In het potje nagellak zit 6ml en het lakje kost je normaal €9,50. Dat is enkele euros meer dan lakjes van bijvoorbeeld Essence, maar ik vind dit lakje dan ook wel handiger dan de meeste goedkopere lakjes. Soms moet je eens investeren, maar je kan het natuurlijk ook altijd voor je verjaardag vragen ;)

door: Svea

14 mei 2012

Reviewz: Helping Hands van Lush


Enkele dagen geleden testte ik voor jullie het Cupcakemasker van Lush (klik). Vandaag review ik weer een product van Lush, maar geen masker. Deze keer is het tijd om julie kennis te laten maken met Helping Hands, een handcrème van Lush. Veel plezier met het lezen van mijn review!


 

Deze handcrème zit in een pot van 100gr. Het lijkt redelijk weinig, maar er zit eigenlijk toch redelijk veel in zo'n pot. Je doet echt lang met één pot. Je hebt namelijk helemaal niet veel crème nodig om een zalig effect te bekomen. Ik ben echt fan van deze handcrème omdat 'ie echt doet wat hij hoort te doen. Mijn handen voelen superzacht aan na gebruik van deze handcrème en ze ruiken bovendien ook ontzettend lekker. Helping Hands ruikt -vind ik- naar heerlijke lavendel.

De handcrème doet voor mij echt supergoed het werk dat een handcrème moet doen. Mijn handen worden echt zacht na gebruik van deze crème. Als ik een hele dag gewerkt heb, doet een beetje van deze handcrème echt goed aan mijn ruwe handen. Ik ben helemaal verkocht!

Positief aan dit product is dat het echt werkt: ruwe, zere of droge handen zijn passé eenaal je dit product kent. Je hebt ook helemaal niet veel crème nodig om effect te verkrijgen en het geurtje van deze handcrème is echt heerlijk! 

Ik kan eigenlijk gewoonweg geen negatieve punten van dit product vinden. Het werk perfect en geurt lekker. Beter kan gewoon niet! Ik raad het product dus zeker en vast aan!

Helping Hands is te koop bij Lush (ook online: klik!) en kost €11,95 voor een pot van 100gr.

Heb jij al ervaring met deze handcrème? 

door: Svea

11 mei 2012

Reviewz: Cupcakemasker van Lush


Ik mocht van Lush een leuk maskertje voor jullie testen, namelijk het Cupcakemasker. Dit is een gezichtsmasker, waarvan het hoofdingrediënt cacao is. Ja, je leest het goed: cacao. Cacao zit ook in chocolade en aangezien de hoeveelheid cacao in dit masker nogal groot is, kan je dus wel zeggen dat het een chocolademasker is. Veel plezier met het lezen van mijn review!


Het cupcakemasker ziet er echt uit als chocolade. Het is echter niet de bedoeling dat je het opeet, maar wel dat je het op je gezicht smeert. In één potje zit een hoeveelheid die goed is voor zo'n drie behandelingen. Een potje cupcakemasker blijft vier weken goed en moet in de koelkast bewaard worden.

De eerste keer dat ik het masker opdeed, voelde dit heel vreemd. Het was koud (logisch: het product moet in de koelkast bewaard worden!) en het rook ontzettend hard naar echte chocolade. Ik wist niet goed hoeveel ik op mijn gezicht moest smeren, maar besloot voor een toch redelijke royale laag te gaan. Gelukkig maar, want dat is inderdaad de bedoeling en niet dat je het product helemaal gaat uitsmeren, zodat je het amper ziet. Nadat mijn gezicht helemaal was ingesmeerd met het masker leek ik echt een totaal andere persoon, haha. Ik zag er echt grappig uit, mijn moeder, mijn zus en mijn vader lachtten me gewoon uit. Nou, pech voor hen, want na dit masker voelde mijn huid wel erg leuk aan. Mijn huid kalmeerde door dit product. Ze voelde niet superzacht aan en ze was niet zonder puistjes, maar ze voelde gewoon nét goed. Soms hoeft het gewoon niet meer te zijn!

Positief aan het product is dat het goed werkt en een leuk effect heeft op de huid. Het is ook echt grappig om jezelf te zien wanneer je helemaal ingesmeerd bent met chocolade!

Iets minder positief aan dit product is dat het slechts vier weken houdbaar is. Ik heb niet altijd even veel tijd om producten te gebruiken en dan durf ik ze wel eens een tijdje te vergeten. Dat kan ik dus zeker niet met dit masker, want iets dat vervallen is, gooi je beter weg.

Cupcake is te koop in alle Lush winkels (ook online: klik!) en kost €10,95 voor 75gr.

door: Svea

6 mei 2012

Reviewz: Sport BH Workout High


Sporten is een belangrijk iets in ons leven. Sporten is leuk, gezond en is bovendien goed voor de lijn. Ik ben zelf geen harde sporter, ik loop maar heel af en toe een een toertje. Daarom dat ik geen review schrijf vandaag, maar wel mijn moeder. Ze heeft namelijk een sport bh van Grote Cupmaten getest en ze wilde graag haar mening over deze bh delen, want goede sportkledij is namelijk belangrijk. Als je kledij niet goed zit, voel je je niet zo goed in je vel en heb je dus ook geen zin om buiten te gaan en te gaan sporten.

Mijn moeder testte onderstaande bh, genaamd de Sport BH Workout High Wit. Deze bh komt van Grote Cupmaten en kost daar €27,95. De sport bh is van het merk Triumph.


Toen ik gevraagd werd om iets te testen voor grotere maten heb ik niet geaarzeld. Vanaf het moment dat ik wist dat het om een sport bh ging en dat die via internet besteld zou worden, twijfelde ik wel even. Dit om de simpele reden dat ik gewoonlijk enkele bh's pas voor ik de juiste maat gevonden heb en dat gaat natuurlijk niet bij een internetbestelling. Maar geweldig nieuws: onmiddelijk de juiste maat kwam aan! Dat was al een geruststelling.

Ik ben de volgende dag meteen gaan sporten en ik voel een goed verschil tussen deze sportbeha en mijn beha met sporttopje erover. Deze beha zit direct goed en stevig. De verstelbare linten met klitteband vind ik gemakkelijker dan verschuifbare plastiekjes. Het verschuift ook niet tijdens het sporten.

Natuurlijk heb ik de beha ook na elke sportbeurt gewassen, want bezwete kledij terug aandoen is echt niet aangenaam. Ondertussen heb ik de beha toch al een tiental keer gewassen en hij zit nog steeds perfect. Mijn twijfel is weggenomen. Een sportbeha zit bij dansen, wandelen en lopen echt wel comfortabel.

Als ik nog eens mag testen voor mijn dochter haar blog zou ik graag de sporttop ook eens testen om het verschil tussen de sporttop en de sportbeha te merken...

door: Ria (intro door Svea)

3 mei 2012

Reviewz: Rimmel London Vinyl Stars lipgloss "Bite Me"



Een hele tijd geleden kreeg ik de lipgloss "Bite Me" van het merk Rimmel London in mijn bezit, maar ik heb hem nog steeds niet voor jullie getest. Such a shame! Want het is echt een geweldig goed product. Ik had voor dit product nog nooit een product van Rimmel London getest, maar dankzij dit product heb ik dus weer een nieuw superleuk merk ontdekt! Ik heb deze leuke lipgloss van de webshop Cosmeticastunter en daar kost 'ie €4,25.


De lipgloss voelt erg goed aan op mijn lippen; niet te plakkerig, maar echt net goed. Het is een envoudig, licht kleurtje, maar dat is net goed voor mij. Ik ben echt een alles-of-niets persoon: of ik doe iets superopvallend op of ik doe iets heel onopvallends op. Iets tussenin is niets voor mij. Deze lipgloss is dan ook perfect voor de periodes waarin ik voor lekker onopvallend ga. De lipgloss geeft voldoende kleur af, maar het zijn toch vooral glittertjes die je ziet. Leuk voor als je voor de onopvallende kleurtjes bent en toch van glittertjes houdt.

Ik vind de verpakking van dit product erg mooi. Het is eenvoudig, maar toch ontztetend stylish. De lipgloss zit in een verpakking die precies 10 centimeter lang is (met dop!). Zonder dop is de verpakking 6 centimeter lang. Dit is de ideale verpakking; niet te klein, maar ook niet te groot. Dit product is groot genoeg om makkelijk dagelijks te kunnen gebruiken, maar gaat ook perfect in je tas wanneer je bijvoorbeeld een weekendje weg gaat.

In de verpakking zit 5ml lipgloss. Ik vind dat het klinkt alsof er ontzettend weinig lipgloss in zit, maar ik gebruik de lipgloss nu al geruime tijd en het flesje lijkt nog steeds bijna helemaal vol te zitten. Laat je dus niet misleiden door de 5ml. De lipgloss is twee jaar na de eerste opening bruikbaar. Tegen dan is de mijne allang op, daar ben ik zeker van! Ik ben helemaal weg van dit product!

Ik heb deze ligploss van Cosmeticastunter en daar betaal je er slechts €4,25 voor. Dat is echt een koopje voor de kwaliteit die je ervoor terugkrijgt. Ik ben zeer tevreden van dit product. Ik ben eigenlijk geen echte lipglossgebruiker, maar dat is toch wel veranderd na het gebruik van dit product. Ik ben fan!

door: Svea

15 april 2012

What's up next @ Fashionologie?

Op Fashionologie komt elke dag een berichtje online, maar jullie weten bijna nooit vantevoren over wat de komende dagen iets gepost zal worden. Ik weet niet of jullie dit leuk vinden of niet, maar vandaag geef ik jullie met veel plezier een preview van wat er de komende weken onder andere te zien zal zijn op Fashionologie. Ik hoop dat jullie dit leuk vinden!


Wat staat er nu allemaal op bovenstaand plaatje? Eerst en vooral zien we duidelijk een heleboel producten, waarvan ik sommige heb gekregen en anderen zelf heb gekocht. Ik ga deze allemaal reviewen voor jullie en ben steeds neutraal hierover (ik ben dus niet per se positiever bij een review over een gekregen product dan over een gekocht product). Verder zien jullie mij samen met een vriendin op de foto. Die foto is getrokken op weg naar Antwerpen, op de dag dat we vierden dat we nog maar 100 dagen naar school moesten gaan. Hierover kan je nog wel een verslagje verwachten. Onder die foto is een plaat te zien, waarop staat dat motorsport gevaarlijk kan zijn. Deze foto heb ik gemaakt op de rallycross in Engeland. Ik ga binnenkort ook naar de rallycross in Frankrijk en over deze events gaan jullie ook nog een verslag krijgen. Onderaan rechts is een bar te zien. Dit is de bar van de Live Music Bar in Tilburg. Ik heb de foto gemaakt op de release van het magazine van John Beerens. Ook daar volgt nog een verslag over!

Zo, nu zijn jullie weer een beetje meer op de hoogte van wat er de komende periode online gaat komen op Fashionologie. Hopelijk vinden jullie dit leuk om te weten en kijken jullie al uit naar deze berichten. Uiteraard komen er ook nog andere berichten, zoals bijvoorbeeld Inspiration Pics, online. No worries!

Wat vind jij van dit bericht? Moet ik dit vaker doen of niet?

door: Svea

18 maart 2012

Reviewz: Gosh mono oogschaduw Dusty Green & Gosh Velvet Touch lip primer


Het is alweer een enorm lange tijd geleden dat ik nog eens een product reviewde, maar vandaag is het er weer eens tijd voor! Ik testte voor jullie de mono oogschaduw Dusty Green van het merk Gosh en de Velvet Touch lip primer, eveneens van Gosh.

links: Gosh mono oogschaduw Dusty Green, rechts: Gosh Velvet Touch lip primer

Ik heb deze producten al ongeveer een halfjaar en ken dus alle voor - en nadelen ervan wel. Deze deel ik graag met jullie, zodat jullie weten wat ik positief en negatief vind. Dan kunnen jullie kijken of jullie het daarmee eens zijn of niet en een eigen mening vormen over het product. Als die mening erg positief is, kan je natuurlijk het product ook zelf gaan kopen. De oogschaduw en de lip primer die ik vandaag voor jullie test, kan je gewoon in elke Kruidvatwinkel kopen. Handig!


Wat zegt Gosh over het product?

De oogschaduw heeft een heldere kleur en een creamy touch. Het geeft veel kleur en het is erg makkelijk om te mengen (to blend). De grote verscheidenheid aan textuur bevat schittering, satijn en matheid, zodat je alle soorten looks kan maken. De oogschaduw blijft lang en intens op. De oogschaduw bevat een unieke kleurintensiteit.

Wat zegt Svea over het product?

Ik vind deze oogschaduw echt helemaal geweldig! Het kleurtje lijkt op het eerste zich wat apart, maar ik ben er erg blij mee. Het kleurtje past namelijk zowat overal bij. Je kan Dusty Green combineren met zowat elke andere kleur. Dit is zeker en vast een pluspunt! Het pigment is ook erg goed. De oogscahduw blijft inderdaad lang op. Deze oogschaduw kost €7,49.


Wat zegt Gosh over het product?

Gosh Velvet Touch lip primer is een doorzichtige primer, die ervoor zorgt dat de vorm van de lippen en de gebruikte producten (lipgloss, lipstick) beter uitkomen.Het is de perfecte basis voor alle lipproducten, verbetert zachtheid, hydratatie, volume, stevigheid en kromming. De primer bevat geen parfum of conserveringsmiddel.

Wat zegt Svea over het product?
Ik heb deze lip primer nog niet overdreven vaak gebruikt, maar ben er wel tevreden van. Ik merk wel dat mijn lipstick net iets langer blijft zitten wanneer ik de primer op heb dan wanneer niet. De primer is doorzichtig en je hebt helemaal niet veel nodig per keer dat je hem gebruikt. De substantie van het product is zacht, maar toch stevig genoeg dat het niet loopt. De lip primer kost €11,49.


Ik ben erg tevreden met deze producten. Ze prijzen liggen wel iets hoger dan bijvoorbeeld de prijzen van het make-upmerk Essence, maar de kwaliteit is dan over het algemeen toch wel net iets beter. Ik gebruik vooral de mono oogschaduw Dusty Green heel vaak. Je kan 'm echt combineren met zowat alles: I love it! Gebruik jij vaak make-up van Gosh?

door: Svea