8 mei 2013

Red carpet @ Met gala

Enkele dagen geleden was het weer zover: het Met Gala. Alom bekend en een echte celebritylokker! En dat wil zeggen dat ik weer enkele outfits heb uitgekozen waarvan ik denk 'wauw', enkele waarvan ik denk 'bleeh' en enkele waarover ik maar moeilijk een mening kan vormen. Ik heb voor vandaag zes outfits voor jullie klaarstaan, twee outfits in elke categorie. Laat me zeker weten of jij het eens bent met mijn indeling in categoriën! We beginnen met de outfits waar ik meteen 'bleeh' bij zei. Outfits die ik maar helemaal niets vind dus! Daarna komen de 'in betweens' en ten slotte mijn twee favoriete outfits van het Met Gala 2013.


Sorry, Miley, maar ik vrees dat je met deze outfit niet veel harten snel doet slaan en wat is dat tegenwoordig toch met je haar? Terrible! Een dikke nee wat mij betreft! En Cameron, what happened? Ik ben normaal echt fan van je stijl, maar deze jurk vind ik echt helemaal niks! You can do better! Both of you!


Sorry Beyoncé, normaalgezien val ik meteen in love met je kledij, maar met deze jurk van Givenchy heb je me niet meteen overtuigd. Het heeft iets, maar ik weet niet zeker wat ik er van moet vinden. En Ashley, jouw jurk van Marchessa ziet er fan-tas-tisch uit, maar je lijkt er wel echt erg breed in en dat is de reden waarom ik je bij de 'in betweens' heb geplaatst. 


Gisele, meid, you swept me of my feet! Ik ben verliefd op je houding en je jurkje ziet er fantastisch goed uit: ik ben fan! En Jannifer, aahh, you're so sweet! Je jurkje is wondermooi en ik ben gewoon superfan van je persoonlijkheid: een dikke duim van mij!


Ben jij het eens met mijn indeling in deze drie categoriën? Had jij de outfits ook zo geplaatst?