9 mei 2013

Khroma Beauty @ JohnBeerens.com

Ik blogde een hele tijd geleden al over het feit dat de zusjes Kardashian hun eigen make-uplijn gingen uitbrengen en ik blogde eventjes daarna ook al eens over het feit dat deze lijn alvast gedeeltelijk te koop was op JohnBeerens.com. Wel, vandaag kan ik jullie heel trots meedelen dat de beautywebshop JohnBeerens.com vanaf nu de volledige collectie van de Kardashian zusjes verkoopt. Joepiejeej! Vandaar dat ik jullie gauw eventjes een overzicht wou geven van deze collectie, zodat je alvast kan kiezen wat je wil!

 








Een redelijk uitgebreide collectie, al zeg ik het zelf, maar dat bezie ik als iets positiefs: lekker veel keuze en dus voor ieder wat wils! Ik heb zelf nog niets van de collectie getest, maar wie weet komt dat er wel gauw aan! I'll keep you posted!

Welk product van deze collectie zou jij wel eens willen testen?