25 juli 2013

Pupa Milano @ JohnBeerens.com

Ik heb al wel enkele producten van het merk Pupa Milano getest, maar dat wil niet zeggen dat ik er niet nog meer van wil testen. Integendeel! Mijn ervaringen met dit merk zijn steeds zo goed geweest dat ik alle producten van dit merk wil testen, hihi. De producten die ik het liefste eens wil testen, staan hieronder! 


1. is de Ultraflex Mascara Kit. Voor slechts €14,85 is deze kit (mascara, eyeliner en etui) van jou!

2. is de Smoothing Foundation Primer, te koop voor €27,68. Ik heb de foundation hiervan al getest, maar de primer nog niet.

3. is de Volume Lipstick, te verkrijgen in verschillende kleurtjes. Voor €18,00 is een lipstick van jou.

4. is de Luminys Silk Glamour Addiction, te koop voor €14,18. Van deze oogschaduw heb ik al een kleurtje en deze beviel me zo goed dat ik ook een andere kleur zeker eens wil testen!

5. is de Professionals Triple Action Powder. Voor €24,03 is dit product van jou.

6. tenslotte is de Easy Liner, te koop voor €14,72. Ziet er goed uit en wil ik zeker eens uitproberen!


Alle bovenstaande producten zijn te koop op de beautywebshop JohnBeerens.com.


Welk product wil jij hiervan zeker eens testen?