25 juni 2013

Getest: Oriental Dream by Rituals

Toen ik hoorde dat Rituals met een nieuwe lijn, Oriental Dream genaamd, op de proppen kwam, was ik meteen benieuwd naar deze producten. Om een of andere reden spreekt deze naam me echt aan en dus wilde ik zeker de producten eens testen. Zo gezegd, zo gedaan. Ik heb namelijk voor jullie twee nagellakjes, een lipgloss en een lipshine uit deze collectie getest! Wil je graag een berichtje over de lijn in het algemeen, kijk je best eventjes hier.


Dit zijn de producten die ik voor jullie mocht testen. De lakjes hebben de naam Lavender Touch en Tulip. De lipshine is Sunset Orange genoemd en de lipgloss draagt de naam China Red. Erg mooie producten allemaal!


Laten we beginnen met de lakjes! De lakjes zijn erg leuke kleurtjes en zitten in een superschattige verpakking. Het lijkt misschien niet meteen zo op bovenstaande foto, maar ze zijn echt superklein! Een flesje bevat 6ml en kost €5,00. Het linkse kleurtje heet Lavender Touch en is pastel paars, erg mooi! Het rechterflesje is opvallend oranje, een echte aanrader voor tijdens de oranjegektes van onze noorderburen! ;)


De lipgloss die ik heb getest, draagt de naam China Red en doet z'n naam alle eer aan. Wat een lekker rood kleurtje! De kleur is even gepigmenteerd als mijn rode lipsticks, maar blijft net iets minder lang zitten. Af en toe je lipgloss bijwerken, is dus wel een echte must. Voor €13,50 is dit pareltje van jou.


Deze lipshine in de kleur Sunset Orange tenslotte... eerlijk gezegd: niet echt m'n kleurtje. Erg jammer wel, want de textuur van deze lipshine zit tussen die van een lipgloss en die van een lipstick in. Echt perfect eigenlijk. Maar die kleur! Hij staat me best goed met slechts één klein laagje. Lekker naturel. Maar als je de kleur wat meer aanbrengt, staat hij me écht niet. Jammer! Deze lipshine kost €13,50.

Besluit
Erg mooie collectie, met leuke producten! Jammer dat Sunset Orange m'n kleurtje niet is, maar gelukkig bestaat deze lipshine ook nog in enkele andere kleurtjes. Er zit vast wel eentje bij die me perfect staat! De nagellakjes zijn superschattig en helemaal niet duur. Door hun formaat zijn ze ook erg handig om mee te nemen in je tas! En de lipgloss... ja, die heeft mijn hartje sneller doen slaan. Ik ben fan!