1 november 2011

H&M partydresses

Onlangs keek ik nog eens op de webshop van H&M en ik was zeer aangenaam verrast door de supermooie kleding. Ik heb er enkele van mijn favorieten uitgekozen, die ik graag met jullie wil delen. De meeste stukken zijn classy en zien er erg feestelijk uit, maar wat had je anders gedacht? Binnekort komen de eindejaarsfeesten er namelijk weer aan! Ik ga zeker en vast nog eens in H&M shoppen, op zoek naar deze leuke stukken!


De meeste stukken zijn zwart, maar dat heeft zo zijn voordelen, want zwart is nu eenmaal een kleur die altijd en bij iedereen past. Het geweldige aan H&M is dat alle stukken ook nog eens supergoedkoop zijn. De meeste van bovenstaande stukken kosten nog niet eens €15!

Wat vind jij van deze partydresses van H&M en welke is jouw favoriet?

door: Laura/Svea

2 opmerkingen:

Steffi zei

me likes! ik vind persoonlijk de 7e het leukste. (die zwarte met ook zwarte bloemen onderaan)
H&m here I come ;)

Anoniem zei

Ik ben het eens met Steffi! Dat vind ik ook de mooiste! :)
X

Een reactie posten