23 juli 2013

Love Me Forever (look @ Stylight.nl)

Een tijdje geleden ontdekte ik voor het eerst Stylight, een leuke, handige en inspirerende site voor fashionlovers. Je kan er zelf enkele stijlplaatjes maken met behulp van het grote assortiment aan mode-items, maar je kan er ook gewoon lekker tussen snuffelen en inspiratie opdoen door anderen.


Ik besloot eens enkele leuke items bijeen te zoeken, om zo een superhippe outfit te creëren. Welk ander kledingstuk kon ik beter nemen dan een jumpsuit?! Jumpsuits zijn tegenwoordig erg in trek en dus begon ik m'n look bij de jumpsuits. Ik besloot voor een jeans jumpsuit te gaan, in combinatie met rode high heels, een gouden ketting en enkele gouden armbanden met zwarte accenten. Eenvoudig, maar oh zo leuk!


De jumpsuit kost €241,75 en is van het merk 7fam. De ketting is van het merk TomShot en is te koop op Zalando. Ze kost €49,95. De armbandenset van Club Manhattan is te koop op Fashionize en kost €24,95. De rode hakschoenen tenslotte zijn van het merk Tosca Blu, zijn te koop op Zalando en kosten €139,95.

Ik vind m'n gecreëerde look superleuk! Ik heb wel enkele duurdere items  uitgezocht, maar ik vind ze wel supergoed bij mijn look passen. Ik hoop dat jij dat ook vindt! Ik noemde m'n look trouwens Love Me Forever. Vond ik wel leuk klinken!

Wat vind jij van mijn look?