21 juni 2013

6 x shampoo die ik wel eens wil testen @ JohnBeerens.com

Ik test regelmatig shampoo en conditioners omdat ik echt een bepaalde shampoo nodig heb. Zo is mijn haar bijvoorbeeld niet van nature zo blond als hoe ze er nu uitziet, dus een shampoo voor gekleurd blond haar kan soms wel handig zijn. Maar soms zoek ik ook gewoon een nieuwe shampoo, gewoon eentje die m'n haar goed voedt en ze verzorgt. Ik besloot eens wat rond te snuffelen op de beautywebshop JohnBeerens.com en zocht onderstaande zes exemplaren eruit!


1. is de J Beverly Hills Fragile Color Safe shampoo t.w.v. €11,15. Ik heb al zo ontzettend veel goede dingen gehoord over de shampoos van J Beverly Hills dat ik er echt eens een shampoo van wil testen!

2. is de Biosilk Fruit Cocktail Reconstructing shampoo t.w.v. 17,82. Ik heb thuis al een serum van Biosilk en ben hier zo tevreden over dat ik er ook zeker eens een shampoo van wil testen.

3. is de Waterclouds Relieve Mild Climbazole shampoo t.w.v. €19,95. Ik heb nog nooit iets van Waterclouds getest, dus waarom zou ik niet meteen beginnen met deze shampoo? ;)

4. is de Farouk Royal Treatment Pure Hydration shampoo t.w.v. €18,24. Ook van Farouk heb ik nog nooit iets getest, maar die flacon alleen al! Zo mooi! Ik heb er trouwens ook al een heleboel positieve reacties over gehoord.

5. is de Morrocan Oil Moisture Pair Shampoo t.w.v. €13,30. Morrocan Oil is ondertussen al heel bekend geworden en dus wordt het wel eens tijd dat ik er eens iets van ga testen, vind ik!

6. tenslotte is de Chi Keratin shampoo t.w.v. €16,50. Wat een prachtige flacon! En voor een redelijke prijs! So testworthy!

Welke shampoo zou jij wel eens willen testen?