25 mei 2013

Reminder: winactie i.s.m. Vivi Clotes!

Op 5 mei 2013 ging er op Fashionologie een speciale winactie van start in samenwerking met de webshop Vivi Clothes. Wat er zo speciaal is aan deze winactie? De prijs! Ik mag namelijk een surprisegoodiebag t.w.v. €29,99 verloten onder mijn bezoek(st)ers! Hierin zullen twee paar oorbellen en een halsketting zitten. Dat is alles wat we over de prijs weten. Spannend, niet?!

Nu heb ik nog niet zo ontzettend veel deelnames binnengekregen. En dat is jammer! Ik heb al vaker winacties met Vivi Clothes georganiseerd en het zijn al altijd supercoole prijzen geweest, dus ik weet zeker dat dat deze keer niet anders gaat zijn. Heb je nog niet meegedaan? Doe dan nu nog gauw mee! Morgen sluit de winactie af en dan is je kans op deze leuke goodiebag verkeken.



Wat moet je nu precies doen om kans te maken op deze supercoole surprisegoodiebag t.w.v. €29,99? Heel simpel! Plaats een reactie op dit bericht, like Fashionologie & Vivi Clothes op Facebook en stuur een mailtje naar fashionologie@live.be met daarin je gegevens (voornaam, achternaam, adres, leeftijd en link naar je Facebookprofiel).

Wil je nog een extra kans maken op deze leuke prijs? Volg Fashionologie & Vivi Clothes dan ook zeker op Twitter! Vergeet dan natuurlijk ook niet een link naar je Twitterprofiel in je mailtje te zetten!


Heel veel succes allemaal!