26 mei 2013

Burkely tassen @ JohnBeerens.com

Dat beauty en fashion niet zonder elkaar kunnen, is geweten bij de crew van de beautywebshop JohnBeerens.com. Zo verkopen ze sinds kort niet alleen sieraden van May 21, maar ook tassen van Burkely. Dat is iets wat ik, als beauty- en fashionfanaat, alleen maar kan toejuichen natuurlijk! Ik ben een grote fan van deze tassen, al moet ik wel toegeven dat ik er zelf (nog) geen in mijn bezit heb. Hieronder zie je mijn favoriete examplaren van op de shop!


De prijzen van de tassen liggen niet echt laag, maar ze zijn allemaal van echt leder gemaakt, waardoor ze natuurlijk gemiddeld ook wel een pak langer meegaan dan een willekeurige andere tas. Voor een Burkely tas betaal je gemakkelijk zo'n 100 euries. De clutches en andere kleine tasjes kosten uiteraard wel iets minder dan de grotere exemplaren. Onthoud wel dat dit een kwaliteitsvol merk is en je dus als het ware investeert in een tas, gemaakt van echt leder en het van het merk Burkely is.

Al bovenstaande tassen zijn te koop op de beautywebshop JohnBeerens.com.