17 mei 2013

Hunkemöller SwimStyleGuide

Sommige mensen noemen mij 'een echte watterrat' en ik kan ze niet eens ongelijk geven. Ik ben namelijk helemaal verzot op zwemmen! Een perfecte bikini, badpak of tankini dragen, vind ik dan ook erg belangrijk. Ik ga heel vaak kijken bij bikini's in winkels, maar ben nogal kieskeurig, dus erg veel bikini's heb ik niet. Maar ik kreeg gisteren een persbericht aan van Hunkemöller over hun SwimStyleGuide en er zaten wel enkele mooie exemplaren tussen. Ik kon gewoon niet anders dan ze met jullie te delen!



De prijzen van deze bikini's en badpakken variëren tussen de €30 en de €60. Niet supergoedkoop, maar bij Hunkemöller krijg je wel steeds een goede kwaliteit en kwaliteit kost nu meestal net ietsje meer. Ik vind al deze bikini's mooi, maar mijn favoriet is de eerste bikini (licht- en donkerblauw met een beetje goud).

Welke is jouw favoriet?