23 mei 2013

Bee Venom (make-up base and night treatment)

Onlangs testte ik voor jullie Bee Venom. Dit is een make-up basis en en kan ook gebruikt worden als nachtbehandeling, die bovendien de celstofwisseling stimuleert. Hiernaast is dit make-up serum voor zowel de dag als nacht geschikt en te gebruiken voor alle huidtypen, dus ook de gevoelige huid. Doordat het serum beschikt over een antioxiderende en anti-aging werking, worden huid en hals gerevitaliseerd en gezuiverd. De ingrediënten zijn afkomstig van de ecologische landbouw en bevat o.a. bijenwas, stuifmeel en honing.


Het eerste wat mij opviel aan dit product was de bij die in het groot op de verpakking staat. Logisch, aangezien het bee venom is, maar toch niet erg aantrekkelijk. Het schrok me in het begin zelfs een beetje af. Gelukkig staat dit enkel op het doosje en niet op het flesje.


Toen ik het product begon te testen, viel het me meteen op dat bee venom ontzettend voedend aanvoelt. Bovendien voelt het lekker fris aan en heeft het product een rustgevend geurtje. Jammer genoeg zie je niet echt een groot verschil tussen wanneer ik bee venom gebruik als make-up basis en wanneer ik helemaal geen basis gebruik. Maar ik voel het wel! Het voelt heel aangenaam aan en ik moet ook wel toegeven dat mijn foundation beter uitsmeert wanneer ik dit product als make-up basis gebruik.

Ik heb bee venom nog niet getest als nachtbehandeling en ben dit ook niet echt van plan. Ik gebruik namelijk nooit een nachtbehandeling en heb er ook niet echt behoefte aan. Maar volgens de beschrijving van dit product kan je het wel als nachtbehandeling gebruiken en ik denk wel dat het erg voedend is voor je huid.


Op bovenstaande foto kan je nog even de ingrediënten zien die in dit product zitten, voor degenen die hier geïnteresseerd in zijn. Ik vind het altijd wel fijn om te weten wat er allemaal in een product dat ik gebruik zit.

Ik heb mijn Bee Venom van de beautywebshop JohnBeerens.com, waar je het voor €39,95 kan kopen.