20 maart 2012

Preview: winacties ter ere van volwassenheid!

De titel van dit bericht klinkt misschien heel raar, maar toch is 'ie waar. Ik word morgen namelijk eindelijk 18 jaar en dus ben ik vanaf dan volwassen (voor de wet tenminste ;)). En dat is natuurlijk een leeftijd die ik niet zomaar voorbij kan laten gaan. Om deze speciale verjaardag te vieren, besloot ik winacties te organiseren op Fashionologie. Ik begon met het idee van enkele winacties, maar voor ik het wist, had ik er ineens 18 geregeld. Dat komt dus perfect uit met mijn nieuwe leeftijd!

Vandaag komt er nog geen winactie online, maar de komende 18 dagen mag je steeds een nieuwe en superleuke winactie verwachten. Vandaag kan ik jullie nog geen winactie geven, maar wel een sneak peak voor de komende 18 dagen. Ik heb hieronder namelijk alle shops geplaatst die graag wilden meewerken aan de winacties ter ere van mijn verjaardag. Are you curious yet?



door: Svea