19 maart 2012

Triwa horloges S/S 2012

Triwa horloges zijn echt een nieuwe trend aan het worden. Een klasgenootje van mij heeft al een tijdje een horloge van dit Zweeds merk en ik kan maar niet stoppen met ernaar te kijken: I love it! Binnekort is het weer lente en dus brengen alle merken een nieuwe collectie uit. De nieuwe collectie van Triwa wilde ik jullie dan ook zeker niet onthouden. Enjoy!


Dit is niet de gehele collectie, ik heb er slechts een paar exemplaren van uitgekozen. Alle bovenstaande exemplaren zou ik wel in mijn bezit willen hebben. Voor een horloge van Triwa leg je echter wel makkelijk zo'n €100 op tafel. Maar geef toe: voor zo'n mooie horloges kan dat er toch wel af? De Triwa horloges zijn hip, handig, modern en zien er bovendien erg classy uit. Ik ben fan! Jij ook?

door: Svea