25 april 2013

My top three party dresses @ Nasty Gal

Ik ben al een lange tijd van fan de nieuwsbrieven van Nasty Gal. Ze zijn altijd zo leuk; mooie lay-out, goede links, duidelijke tekst en natuurlijk prachtige kledij! Ik ben altijd blij wanneer ik een nieuwsbrief van deze shop in mijn mailbox ontvang. In een van de laatste nieuswbrieven lieten ze hun lezers kennis maken met de party dresses en laat dat nu net mijn favoriete categorie qua kledij zijn! Ik ging dus meteen vol enthousiasme op zoek naar mijn perfecte party dress, maar ohh wat was dit moeilijk! Ik had op zoveel jurkjes geklikt dat mijn browser het eventjes niet meer aankon en mijn geduld op de proef stelde. Hierdoor nam ik mezelf voor om een top drie te maken, anders zou ik jullie allen een scrollvinger hebben aangedaan door de hoeveelheid plaatjes en dat willen we niet natuurlijk! Maar genoeg gezever voor nu! Tijd voor mijn top drie! Are you ready?


Mijn nummer drie is deze Light & Shadow Dress, te koop op Nasty Gal voor $58. Ik vind dit een supermooi jurkje. Het is niet gewoon zwart en niet gewoon wit, maar ook niet zwart/wit gestreept zoals vele andere jurkjes, maar lekker origineel. I like!


Het jurkje dat in mijn top drie op de tweede plaats staat, is deze Tarot Dress, te kopp op Nasty Gal voor $148. En dan komen we ook meteen aan de reden waarom dit jurkje niet op de eerste plaats staat: de prijs. Ik vind zo'n €150 voor een jurkje ontzettend veel en vind het erg jammer dat dit jurkje zoveel kost, anders had ik het meteen besteld.


De gouden medaille van party dresses @ Nasty Gal gaat naar deze Into Darkness Peplum Dress, te koop op Nasty Gal voor $48. Ik vind dit jurkje supermooi, omwille van de eenvoudige kleurencombinatie, maar ook omwille van het kant. Het is classy en tegelijkertijd ook ontzettend sexy! Ik ben fan!

Ben jij het eens met de volgorde van mijn top drie party dresses @ Nasty Gal?