2 februari 2012

Trendspotting : leaves


De afgelopen weken heb ik weer een trend gespot, namelijk leaves. Naar het nederlands vertaald: blaadjes. Zo heb ik zelf oorbellen met allemaal kleine blaadjes van de webshop Glambelle (klik), maar een vriendin van me heeft een gouden ketting met blaadjes van Forever 21 (klik). Dit waren slechts de eerste aanwijzingen op een nieuwe trend, want tegenwoordig zie ik steeds meer leaves. Zo vond ik ook op de leuke webshop Capricci (klik) enkele leuke sieraden met leaves, maar ook in H&M (klik) vond ik deze trend terug. Me likey! Ik heb voor jullie een kleine samenvatting gemaakt van kettingen, ringen en oorbellen met leaves. Alle onderstaande producten komen uit Asos, H&M, Forever 21 of Capricci. Enjoy!



Ik heb zelf nog geen ketting met blaadjes, maar wel een paar oorbellen van Glambelle en ik ben er helemaal weg van. Ik vind ze echt leuk! Mijn favorieten van bovenstaande sieraden zijn de oorbellen uit H&M (ze lijken erg hard op degene die ik al heb), de ketting van Asos en de lange oorbellen van Capricci.

Wat vind jij van deze trend? Yay or nay? En welke van bovenstaande juwelen is jouw favoriet?

door: Svea