3 februari 2012

LBD's @ Forever 21

Een lbd ofwel een little black dress is echt een must-have, waarvan ieder meisje er minstens eentje in haar kledingkast moet hebben hangen. Een lbd is geschikt voor elke gelegenheid. Of je nu naar school gaat of naar een feest moet, een lbd kan je gewoon altijd aandoen! Ik zocht voor jullie in elk geval al de leukste exemplaren van Forever 21 (klik) uit!

Ik vind alle bovenstaande exemplaren leuk, maar mijn grootste favorieten zijn toch wel het derde kleedje onderaan (€31,75) en het tweede kleedje onderaan (€17,75). Al deze kleedjes zijn bovendien ook nog eens supergoedkoop. De duurste lbd die ik tegenkwam, was iets van een €30. Al de rest was goedkoper, dus dat is echt wel een spotprijsje! Ik zou zeggen: shop er op los!

Welke van deze kleedjes is jouw favoriet? Heb jij veel lbd's in jouw kledingkast hangen?

door: Svea