12 maart 2012

I bought Kiko Milano!

Een tijdje geleden ging ik naar Rome met school. Veel tijd om alleen rond te wandelen en te shoppen hadden we dus niet, maar de laatste dag mochten we de hele namiddag doen wat we wilden. Wel, de keuze was snel gemaakt: shoppen! Ik heb samen met enkele vriendinnen de Via del Corso onveilig gemaakt en ik heb er erg van genoten!

Ergens in het midden van deze grote winkelstraat stond een Kiko Milano winkel. Ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, maar ik zag hopen make-up liggen en dus moést ik gewoon naar binnen gaan. Ik was meteen dol op deze winkel! Hij was redelijk klein, maar stond bomvol met leuke make-up voor een budgetproof prijs.

Ik heb er niet veel gekocht, maar wel iets, namelijk een oogpotlood en een poederfoundation. En dat voor nog geen €15! Oké, het is iets duurder dan de meeste Kruidvatmake-up, maar dat merk je ook wel aan de kwaliteit. Ik heb er dus geen spijt van dat ik deze make-up van Kiko Milano heb gekocht.

de producten in hun verpakking
de producten uit hun verpakking

Een review over deze producten volgt later nog, maar ik kan jullie al wel verklappen dat ik blij ben dat ik deze producten heb gekocht. Het zal dus een positieve review worden.

Ben jij al bekend met make-up van Kiko Milano?

door: Svea