1 januari 2012

Happy 2012!

Het is nu eindelijk waar: 2012 has officially started! Het jaar waarin volgens velen de wereld zal vergaan (laten we hopen dat dat niet waar is!), maar met die gedachte in ons achterhoofd kunnen we wel extra hard van dit jaar genieten uiteraard! Hopelijk heb jij de jaarwisseling al erg goed gevierd en ben je nu al wat bekomen van die hoogstwaarschijnlijk zware, maar oh zo leuke nacht!


Een nieuw jaar betekent ook altijd (nieuwe) goede voornemens. Ik heb er niet echt gemaakt, maar ik heb er wel mijn doel van gemaakt om dit jaar met een prachtig eindcijfer mijn middelbare schoolcarrière te beeindigen en om van mijn eindwerk een prachtexemplaar te maken. Wish me luck!

Verder houdt 2012 een heleboel veranderingen in petto voor mij. Dit is namelijk mijn afstudeerjaar van de middelbare school, ik ga volgend schooljaar op kot en ga dus naar een volledig andere school (ik ga naar de universiteit!) én ik ga voor het eerst zonder ouders en/of leerkrachten op reis naar het buitenland. Spannend!

En dan nu... Tijd voor cadeautjes! Onlangs begon er op Fashionologie namelijk een winactie in samenwerking met Vivi Clothes (klik). Die eindigde op de laatste dag van 2011 en nu kan ik jullie dus de winnares bekend maken! And the winner is...



Proficiat Lieke. De prijs wordt zo snel mogelijk naar je opgestuurd. Geniet ervan! En aan alle anderen: geniet van dit jaar (en alle komende jaren natuurlijk!). Fashionologie belooft je in elk geval ook weer 365 spetterende berichten te geven!

Gelukkig nieuwjaar!

XOXO

Svea