31 december 2011

New Year's Eve

Enkele dagen geleden ging ik met mijn vriend naar de bioscoop om de film New Year's Eve te gaan kijken. Ik verwachtte er niet te veel van, maar de film heeft me zeer aangenaam verrasst, evenals Zac Efron, waar ik normaal helemaal geen fan van ben! En omdat het nu ook New Year's Eve is, vond ik het wel leuk om even een berichtje hierover te posten! Alvast een geweldig 2012 toegewenst iedereen!


New Year's Eve gaat -surprise surprise- over de avond van oudjaar op nieuwjaar. Het is oudejaarsdag en iedereen leeft toe naar het feest voor nieuwjaar op Times Square, New York. Maar die dag verloopt niet voor iedereen zoals verwacht.

Zo bereidt Claire Morgan haar taak voor met haat vriend Brandon: de bal naar beneden laten gaan (dit is een nieuwjaarsgewoonte in New York), Ingrid neemt ontslag en ontmoet Paul. Ze belooft hem tickets voor een feest als hij haar helpt haar wensen te vervullen tegen middernacht. Paul zijn zus, Kim, heeft problemen met haar tienerdochter Hailey, die met haar vrienden weg wil op nieuwjaar. Randy komt vast te zitten in een lift met Elise, waar ze elkaar beter leren kennen. Aimee houdt Stan, die op sterven ligt, gezelschap. Griffin en Tess verwahcten een baby, net zoals James en Grace. En de muzikant Jensen is nog steeds verliefd op zijn ex-vriendin Laura.

De film is geproduceerd door de producers van Valentine's Day en die gelijkenis merk je wel, vind ik. Maar dat is niets negatiefs, want ook Valentine's Day vond ik een leuke film.


Heb jij deze film al gezien? Zo ja, wat vond je ervan? Zo nee, ga je hem misschien nog kijken?

PS: Vandaag is de laatste dag dat je nog kan meedoen aan de winactie in samenwerking met Vivi Clothes (klik)!

door: Laura/Svea