30 oktober 2011

Black XS by Paco Rabanne

In maart 2011 ben ik een week op uitwisseling naar Spanje geweest en we moesten op de heenweg erg lang wachten op ons vliegtuig, dus besloten we om met alle uitwisselingsstudenten de winkels op de luchthaven eens te gaan bekijken. We kwamen in een parfumwinkel terecht met echt honderden geurtjes. We hebben er een heleboel van getest en eentje daarvan is me bijgebleven, namelijk Black XS van Paco Rabanne.


Toen ik het flesje zag, was het meteen liefde op het eerste gezicht: zo mooi! Ik heb het geurtje niet gekocht, omdat ik nog een hele week moest toekomen met een klein beetje geld, maar de naam en het flesje zijn me zeker en vast bijgebleven. Ik kan me de exacte geur niet meer herinneren, maar ik weet zeker dat het een erg aangenaam luchtje was, anders had ik het parfum vast niet zo lang onthouden! Nu, de geur en de verpakking zijn het belangrijkste, maar de commercial voor dit parfum kijken, is toch ook wel leuk, niet? Here we go!


Nou, ik heb al wel leukere commercials gezien, maar hij heeft wel iets. Vooral het feit dat de commercial helemaal in zwart-wit is gemaakt, vind ik op zich wel leuk. Dat er een knappe gast in meespeelt, nog leuker uiteraard! Maar wat vind jij?

door: Laura/Svea