6 december 2013

What's in my goodiebag (visit PR Style)

Zoals jullie in dit bericht al konden lezen, ben ik onlangs bij PR Style op bezoek geweest. Ik vond dit erg eng (dit was de eerste keer dat ik een PR bureau mocht bezoeken), maar wel erg leuk en interessant! Ik ben heel blij dat ik gegaan ben. Niet alleen omdat ik kennis heb mogen maken met merken die ik nog niet kende, maar ook omdat ik nu de kans heb om ze uit te proberen. Ja hoor, ik heb een goodiebag meegekregen!


De goodiebag was een leuk tasje van Caudalie, één van de merken waar ik voor het eerst kennis mee hebt gemaakt tijdens mijn bezoekje aan PR Style. Ben je benieuwd wat er in dit tasje zit? Lees dan gauw verder!



Als eerste zat deze Caudalie Vine Body Butter in de goodiebag. Een goed grote pot van 200ml ter waarde van €21,15. Deze body butter bestaat voor maar liefs 95% uit natuurlijke ingrediënten. Anyone wants a review?



Nog een product van Caudalie, meerbepaald de Caudalie hand & nail cream Miel De Vigne. Een tube van 30ml ter waarde van €5,85. Aangezien ik al veel handcrèmes heb (en ze eigenlijk helemaal niet zo vaak gebruik), zal ik dit product vooral als nagelcrème gebruiken. Komt goed uit, want mijn nagels zijn mijn heiligdom en dus verdienen de beste verzorging.


Last but not least zaten er ook nog twee supermooie Sal Y Limon armbanden in m'n goodiebag. Ik ben echt ontzettend blij met deze armbanden: ze zijn zó mooi! De ene is wat boller en wat breder dan de andere, maar die verscheidenheid maakt dit duo net zo leuk. Ik ga deze zeker en vast dragen tijdens de feestdagen!

Zo, dat was het alweer! Verder zaten er nog een heleboel informatiepapieren in de goodiebag en ook nog een klein zakje met koekjes. Erg leuke goodiebag, als je het mij vraagt! 

Welk(e) product(en) wil jij graag gerievewed zien?