14 december 2013

Onlangs opgemaakt

Ik zie steeds vaker 'opgemaakt' video's voorbijkomen op Youtube en ik vind zulke video's erg aangenaam om te bekijken. Nu ben ik zelf niet zo het type persoon dat filmpjes maakt voor haar blog, maar een 'opgemaakt' berichtje? Ja hoor, dat zie ik helemaal zitten!


Zoals je op bovenstaande foto kan zien, heb ik best wel wat opgemaakt. Dit zijn echter producten die ik al lang gebruik en toevallig onlangs zijn opgeraakt. Geloof me maar, normaal maak ik veel minder op. Let's begin!



Ik heb enkele haarproducten opgemaakt, waaronder een Ionix shampoo en conditioner. Ik ben zeer tevreden van deze producten en ben dan ook heel blij dat ik ze mocht testen van de beautywebshop JohnBeerens.com.

Ik heb ook een bus conditioner van Hema opgebruikt. Ook van deze conditioner was ik tevreden, zeker als je de kwaliteit/prijsverhouding bekijkt. Deze fles heeft me nog geen twee euro gekost. Koopje!

Ik heb ook nog een klein busje shampoo van SP Wella opgebruikt. Ook deze heb ik mogen testen van JohnBeerens.com en ook van deze shampoo ben ik zeer tevreden. Hij doet z'n werk en hij is bovendien erg handig omdat het zo'n klein formaat is. Handig om mee te nemen op reis bijvoorbeeld!

Verder heb ik ook nog een gezichtsscrub van ROC opgemaakt. Ik had voor deze scrub nog nooit een scrub gebruikt (I know, shame on me), maar deze heeft me toch wel overtuigd. Erg aangenaam, deze scrub! Bovendien is 'ie ook handig qua formaat. Perfect voor op reis!


Ik heb niet alleen enkele haarproducten, maar ook enkele make-upspulletjes opgemaakt. Waaronder twee foundations: een Gemey Maybelline foundation en een HEMA foundation. Over de HEMA foundation ben ik erg te spreken en gebruik ik nog steeds heel regelmatig: prima productje en voor een kleine vijf euries is het al van jou! De Maybelline foundation is iets minder m'n ding. De dekking was niet goed genoeg voor mij en bovendien is deze een stuk duurder dan de HEMA foundation.

Ik heb ook twee compact powders opgemaakt. Ik ben echt fan van dit product en ze vliegen er dan ook echt door bij mij! Een ELF compact powder foundation en een van MAX compact powder foundation heb ik recentelijk opgemaakt. Beide producten zijn erg budgetproof. Die van ELF heeft me maar €1 gekost en die van MAX was ook niet veel duurder. Beide producten werken erg goed, maar tegenwoordig ben ik helemaal fan van de compact powder van KIko Milano Make-Up, dus deze koop ik momenteel niet opnieuw. Het product van MAX haalde ik trouwens in Action.

Ook heb ik een MAX blush opgemaakt. Ook deze is lekker cheap en gewoon te koop in Action (big love for that store!). Hij werkt goed en ik heb me alweer een nieuwe aangeschaft, want hij is goedkoop, werkt goed en erg handig aangezien er een spiegeltje aan de binnenkant van de verpakking zit.

Verder heb ik ook nog een busje Bee Venom opgemaakt. Deze heb ik ooit opgestuurd gekregen van de beautywebshop JohnBeerens.com en daar ben ik ze eeuwig dankbaar voor. Wat een lekker product zeg! 


Ten slotte heb ik ook nog twee producten opgemaakt, waarvan ik niet goed wist tot welke categorie ze behoorden, namelijk het refreshing raspberry gezichtsmasker van dr. Van Der Hoog en een flesje Pink Coast Forbidden Love parfum.

Ik gebruik nooit erg veel gezichtsmaskers, maar oh gosh, wat was dit een lekker maskertje zeg! Lekker fris, makkelijk aan te brengen, zeker voldoende in één pakje en een lekker zacht en fris huidje erna. Dit is echt zo'n goed dik masker, precies yoghurt. Heerlijk! Ik ben tevreden!

Het parfumflesje van dit parfum is eindelijk leeg! Ik draag dit parfum praktisch elke dag, omdat ik het een lekker subtiel geurtje vind en ik vind het altijd gepast, ongeacht het seizoen. Deze heb ik gekocht in Action voor enkele euries en ik ben er heel tevreden over. Zo tevreden zelfs dat ik al bezig ben aan m'n tweede flesje!


Zo, een heleboel producten die op zijn en nu dus weg kunnen. 
Plaats voor weer allemaal nieuwe producten! ;)