20 november 2013

My visit @ PR Style

Onlangs was ik uitgenodigd op het bureau van PR Style. Ik kreeg er uitleg over het ontstaan van de merken die dit persbureau vertegenwoordigd (onder andere Ti Sento en Sal Y Limon) en ik kreeg natuurlijk hun nieuwe collecties te zien. Heel leuk om al die nieuwe producten al te mogen zien! Natuurlijk heb ik voor jullie een heleboel foto's gemaakt van mijn favoriete producten uit de showroom.


Het eerste merk dat me opviel was Sal Y Limon. Dit is een merk dat zich volledig richt op armbanden en op niets anders. Apart voor een juwelenmerk, maar zeker niet slecht! Ik ben echt fan van al deze armbanden. De armbanden bestaan in vier breedtes, maar in lekker veel verschillende kleuren. Voor ieder wat wils dus!

De armbanden worden meestal door jongedames of door iets minder jonge dames gedragen, maar Sal Y Limon wil ook the little fashionistas niet op hun honger laten zitten. Daarom werd de Miss SYL collectie ontworpen. Leuke armbanden in felle kleurtjes, voor je kleine zusje, nichtje of toch gewoon voor jezelf!


Het tweede merk dat ik zag, was Caudalie. Een merk waar ik nog nooit eerder van had gehoord, maar waar ik toch wel erg benieuwd naar ben geworden. Ik heb hier trouwens ook een product van meegekregen om te testen, dus je kan je nog een review verwachten. Welk product het is, zal je in het what's in my goodiebag bericht nog wel zien, dus daar verklap ik nu niets meer over. Stay tuned!


Het laatste merk waarmee ik jullie kennis wil laten maken is Ti Sento. In tegenstelling tot Sal Y Limon ontwerpt dit merk armbanden, ringen én kettingen. Echt een sieradenmerk, waar een sieraadjunkie zoals ik, mijn hartje kan bij ophalen. Allemaal ontzettend classy en tegelijkertijd vernieuwende, maar vooral mooie sieraden. Ik ben helemaal verkocht!

Op de tweede foto van dit merk zie je tien ringen van Ti Sento. Deze tien ringen zijn speciaal voor het tienjarig bestaan van dit juwelenmerk gemaakt. Ik vind ze stuk voor stuk prachtig! Ik kan er gewoon geen favoriet uit kiezen. Jij wel? Laat het me zeker weten in de comments!


Ik vond het een zeer leuk moment in het bureau van PR Style. Ik hou ervan om nieuwe merken te ontdekken! Ik wil hen dan ook van harte bedanken voor de kans om deze merken te ontdekken. Ik kom zeker nog eens langs! Ik heb ook een leuke goodiebag meegekregen, waarover binnekort een what's in my goodiebag berichtje online verschijnt. So stay tuned!

Kende jij deze merken al?