10 oktober 2013

Winwinwin! Tutti Nero

Ik liet jullie vorige week al kennis maken met de leuke webshop Tutti Nero (Missed it? Klick!) en liet jullie ook al mijn wishlist van deze webshop zien (Missed it? Klick!). Zoals ik al verklapt had, had ik een leuke winactie geregeld met Tutti Nero voor jullie. Vandaag is het dan zo ver!


Prijs?
De prijs die ik mag verloten onder mijn bezoekers is dit duo ringen. Een ring is zwart en de andere is transparant. Beide ringen hebben een shamballa kraal. Dit duo van het merk Jozemiek heeft een waarde van maar liefst €22,95!

Voorwaarden?
1. Like Fashionologie én Tutti Nero op Facebook.
2. Plaats een reactie op dit bericht met daarin de reden waarom jij denkt deze ringen te moeten winnen. (Let er op dat je zeker je voornaam en eerste letter van je achternaam hebt ingevuld in het naamvakje!)
3. Mail naar fashionologie@live.be met daarin je voornaam, achternaam, leeftijd en adres (check zeker dat alle gegevens volledig zijn!)

Je moet aan alledrie de voorwaarden voldoen om kans te maken op deze prijs! 

Datum?
Deze winactie loopt vanaf donderdag 10 oktober 2013 (vandaag) tot en met donderdag 7 november 2013. Zo heb je exact vier weken om mee te doen aan deze winactie. Na afloop zal ik de winnaar/winnares bekend maken op Fashionologie.


Veel succes allemaal!