31 oktober 2013

Reminder: winwinwin duo ringen van TuttiNero.com!

Ik liet jullie een tijdje geleden al kennis maken met de leuke webshop Tutti Nero. Ik vind de webshop erg leuk en zij vinden mijn blog ook erg leuk, dus besloten we samen iets leuks te organiseren. En wat is er nu in godsnaam leuker dan een gezellige winactie?

Ik mag van Tutti Nero een duo ringen ter waarde van maar liefst €22,95 verloten onder mijn bezoeksters. Superfijn, dacht ik! Maar helaas heb ik nog niet echt veel deelnames binnengekregen. Heel erg leuk voor de personen die al wel hebben meegedaan, want zo maken zij extra veel kans natuurlijk. Doe dus gauw mee en wie weet ben jij binnekort wel de eigenaresse van een leuk duo ringen! Zou fijn zijn, niet? ;)


Om kans te maken op dit prachtduo ringen, moet je helemaal niet veel doen. Je moet namelijk enkel aan volgende drie voorwaarden voldoen. Drie kleine opdrachtjes, die slechts enkele minuutjes van je tijd innemen. Piece of cake!

  • Like Fashionologie én Tutti Nero op Facebook.
  • Plaats een reactie op dit bericht met daarin de reden waarom jij denkt deze ringen te moeten winnen. (Let er op dat je zeker je voornaam en eerste letter van je achternaam hebt ingevuld in het naamvakje!)
  • Mail naar fashionologie@live.be met daarin je voornaam, achternaam, leeftijd en adres (check zeker dat alle gegevens volledig zijn!)

Deze winactie loopt nog tot en met donderdag 7 november 2013 23.59u. Zorg er dus voor dat je deelname volledig is voor deze datum! Anders kan ik je helaas niet blij maken met deze mooie prijs.


Heel veel succes allemaal!