8 oktober 2013

Het Sterrenfonds laat kinderen stralen. Help jij mee?

Ik ben een JohnBeerens.com lover. Dit houdt in dat ik samenwerk met de webshop, waar John Beerens de eigenaar van is. Maar John is veel meer dan eigenaar van een webshop. Hij is ook professionele kapper én ambassadeur van Het Sterrenfonds


Het Sterrenfonds is een fonds dat Nederlandse kinderen helpt die niet volledig kind kunnen zijn omwille van een ernstige ziekte. Een mooi initiatief, vind ik. Eentje dat wat meer aandacht verdiend. En daarover zijn ze het bij JohnBeerens.com met me eens! Daarom heeft deze bekende Nederlandse beautywebshop besloten een leuke actie op te zetten. Je kan nu namelijk een professionele stijltang kopen voor slechts €99 (winkelwaarde is €129) en op die manier ineens €30 doneren aan het Sterrenfonds. Je krijgt dus niet alleen zelf een mooie korting, maar steunt er ook ineens het Sterrenfonds mee: geweldige actie als je het mij vraagt!


Ga naar JohnBeerens.com/sterrenfonds voor meer informatie over deze actie. Neem zeker eens een kijkje, want de tang is van goede kwaliteit, voor een goede prijs en het is voor een goed doel. Helemaal toppie dus!


Ga jij meedoen aan deze actie en zo maar liefst €30 doneren aan Het Sterrenfonds?