24 januari 2012

John Beerens bloggerdag

Ik ben erg blij dat ik eventjes geleden naar de John Beerens bloggerdag ben gegaan, want het was echt een fijne dag. John Beerens is bekend van onder andere John Beerens Salon Take-Over, maar natuurijk ook van zijn webshop (klik).  Zo kregen we niet alleen de kans om John Beerens himself te interviewen, maar mochten we ons ook eens goed laten verwennen door ons te laten opmaken en onze haren te laten doen door echte professionals én kregen we meer informatie over alle producten die men in het salon verkoopt. Deze konden we trouwens ook net iets goedkoper verkrijgen dan normaal. Allemaal echt superleuk dus!


Toen ik met mijn beste vriendin aankwam bij het haarsalon van John Beerens werden we vriendelijk ontvangen met een lekker hapje en een drankje. Eerst gingen we het hele salon een keer goed bekijken natuurlijk, want ik was er nog nooit eerder geweest. Erg mooi was het wel, zeker en vast!

Op de televisieschermen in het salon was Miss Universe te zien, waar we naar aan het kijken waren terwijl er steeds meer bloggers zich in het salon verzamelden. Rond half twee begon John Beerens dan met een inleiding over hemzelf, zijn salon, zijn medewerkers, zijn producten en zijn visie. Ik moet toegeven dat hij echt een geweldige prater is. Het was echt een heel eerlijke babbel, heel rechtuit ook. We mochten ook vragen stellen aan hem, maar alles wat ik wilde weten, was al gezegd. Enkele andere bloggers stelden nog wel wat leuke vragen, waar we telkens een lang antwoord op kregen, maar uiteindelijk kon dan de dag echt beginnen!

De Belgische bloggers mochten als eerste met John Beerens naar boven, naar de opslagplaats van het salon zeg maar. Een heleboel producten stonden daar bijeen. Zo stonden er onder andere producten van Chi (klik), J Beverly Hills (klik) en Farouk (klik).
We konden daar echt allemaal vragen stellen over welke producten John ons zou aanraden en ik heb dus ook wel iets gekocht (later meer informatie hierover).



Na ons bezoekje aan de opslagplaats van het salon zijn we weer naar beneden gegaan en hebben we ons eens goed laten verwennen. Zo hebben we onze haren laten doen door de medewerksters van John Beerens en later hebben we ons ook nog mogen laten opmaken door een echte professional. I like!

Toen we naar huis gingen, kregen we ook nog een leuke goodiebag met allerlei boekjes in over beautyproducten en enkele goodies. Joepiejeej! (Ook hier krijgen jullie later nog wel meer informatie over.)

Kort samengevat: het was echt een ongeloofelijk fijne dag en dus meer dan zeker voor herhaling vatbaar! Ik heb een redelijk aantal foto's gemaakt, maar ook enkele filmpjes in het salon en de opslagplaats. Deze heb ik voor jullie samengezet in één filmpje. Zoals altijd: mijn excuses voor de kwaliteit. Veel kijkplezier! Laat me ook zeker weten wat jij van John Beerens vindt!


door: Svea