30 januari 2012

Emma Pierson in Hotel Babylon

Emma Pierson is een mooie Britse meid, die naam heeft gemaakt door haar acteerprestaties. Zo speelde ze onder andere mee in Hotel Babylon, de leuke serie over het reilen en zeilen van een vijfsterrenhotel. Meestal krijgt ze de rol van beauty en daar kan ik de producers geen ongelijk in geven, want Emma is echt knap!


Hotel Babylon gaat over het Hotel Babylon. Het is een vijfsterrenhotel waar alleen de rijkste en belangrijkste mensen binnenkomen. Het personeel gaat graag in op de vaak bizarre wensen van hun gasten, maar kunnen zelf met vreemde ideeën komen. De gasten die er komen doen wat ze zelf willen. Ze houden nachtenlange feestjes met prostituees, Arabische sjeiks slachten met gemak een schaap op hun kamer en sommige gasten gaan er gerust vandoor met elektrische apparatuur die op hun kamer is geïnstalleerd. De serie laat zien hoe het personeel zelf over het hotel denkt. Wat vinden zij van hun gasten en hoe ver zijn ze bereid te gaan om hun gasten het maar zo goed mogelijk naar hun zin te maken?


Emma Pierson speelt in de serie de rol van Anna Thornton - Wilton en is het hoofd van de receptie. Ze is meestal ietwat arrogant. Ze krijgt genoeg aandacht van de mannen en maakt hier dan ook vaak misbruik van. Ze doet zich vaak belangrijker voor dan ze is. Ze probeert altijd zoveel mogelijk informatie over de gasten te verkrijgen, in de hoop hier geld aan te kunnen verdienen. Anna wordt vaak opgezadeld met de lastige en vervelende klusjes en laat ze dan ook regelmatig verslonzen, toch weet ze zichzelf er altijd uit te redden. Ze droomt ervan om een rijke gast aan de haak te slaan en vervolgens het leven te leiden wat zij denkt dat ze verdient.


Nou, ik moet eerlijk toegeven dat ik Hotel Babylon niet echt volg, maar ik heb er al wel enkele keren naar gekeken en Emma Pierson alias Anna Thorton - Wilton viel mij meteen op! Ik vind haar in de serie ook altijd erg mooi opgemaakt. Ik raad je echt eens aan om naar de serie te kijken! Wat vind jij van Emma Pierson? Yay or nay?

door: Svea