13 december 2011

Mohombi - In Your Head

Mohombi kennen we natuurlijk allemaal van zijn dire hitsingles Bumpy Ride, Dirty Situation (ft. Akon) en Under The Coconut Tree (ft. Nicole Scherzinger). Hij is een nieuw talent in de muziekindustrie en ik ben helemaal weg van zijn liedjes! Ik heb me dan ook een hele tijd geleden zijn CD Movemeant aangeschaft en ik ben er gek op! Nu is onlangs de clip voor zijn nieuwe single In Your Head uitgekomen en die deel ik graag weer met jullie. Enjoy!


Ik ben niet zo'n fan van remakes van oudere liedjes, zeker nioet als ze als klassieker worden bestempeld. Dat doet Mohombi in dit lied echter wel. Hij heeft namelijk een remake gemaakt van Zombie van The Cranberries. Dat vind ik iets minder aan het lied, maar verder vind ik het wel een mooi liedje.

door: Laura/Svea