5 december 2011

Delhaizemusic

Een tijdje geleden is de actie van Delhaize gestart, waarbij je bij een aankoop voor een bepaald aantal euro's een pakketje kaartjes met een code op krijgt. Met die code kan je dan gratis een liedje downloaden op delhaizemusic. Op de site vind je een groot aanbod van liedjes die je kan downloaden. Een aanreder dus, want je krijgt de kaartjes gewoon bij je aankopen. In zo'n pakketje kaarten zit meestel een downloadkaart, een stickerkaart en soms ook een gehandtekende kaart van een artiest. Zelf vind ik de downloadkaarten het leukst, maar de stickerkaarten vind ik ook wel leuk en met al die stickers heb ik mijn schoolagenda gepimpt!


Ik heb zo al enkele liedjes gratis gedownload en de kwaliteit hiervan is zeer goed. Ik vind dit dan ook een leuke actie van Delhaize, ook al kom ik er niet zo supervaak. Het is leuk om legaal en toch gratis liedjes te kunnen downloaden. Dus: dankjewel Delhaize! Je krijgt nog enkele dagen kaarten (tot 7 december), maar je kan nog gratis downloaden met de kaarten tot en met 31 januari 2012.

Wat vind jij van deze actie? Heb jij al veel pakketjes met kaarten gehad?

door: Laura/Svea